Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.02.1984

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:30.12.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Spirit de echipă; Capacitatea de adaptare la medii multiculturale; Rezistent la stres; Spirit organizatoric; Spirit comercial; Bun negociator; Lucru cu volume mari de informații; Atent la detalii; Inițiativă; Hotărâre în luarea deciziilor în timp util.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Farmacie, Import - export, Petrol / Gaze, IT Hardware, Naval / Aeronautic

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: consilier superior

Responsabilitati:

- răspunderea de buna funcționare a rețelei LAN a agenției;
- instalarea de aplicații software, licențe;
- instalarea de echipamente hardware;
- participarea la licitații pentru achiziționarea de tehnica de calcul, pentru diferite compartimente din Agenție;
- participarea la elaborarea documentației de licitație pentru achizițiile din domeniul IT;
- participarea la testarea și documentarea aplicațiilor care sunt creat în cadrul proiectelor din fonduri europene și certificarea conformitații documentației;
- asigurarea sustenabilității proiectelor prin implicarea în administrarea aplicațiilor care sunt create în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene și predarea lor către ANOFM;
- asigurarea funcționalității aplicațiilor ANOFM;
- urmărirea realizării contractelor de furnizare de servicii informatice încheiate cu furnizorii;
- participarea la implementarea proiectului EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information) la nivelul ANOFM;
- participarea la implementarea proiectelor finanțate din FSE;
- administrarea și monitorizarea sistemului informatic al ANOFM la nivel de servere Windows / AD;
- oferirea asistenței utilizatorilor ANOFM pentru rezolvarea problemelor tehnice;
- participarea la testarea și acceptanța produselor livrate și a serviciilor prestate;
- urmărirea aplicației de monitorizare a incidentelor deschise în contextul sistemului informatic.

01.08.2010 - 30.06.2019

Departament: it hardware

Titlu Job: it administrator

Responsabilitati:

- mentinerea bunei functionari a sistemelor informatice si de comunicare ale societatii;
- aplicarea si respectarea politicii de securitate;
- colaborarea cu toate compartimentele functionale ale societatii;
- proiectarea, dezvoltarea, implementarea si intretinerea in functiune a solutiilor IT ce includ lucrul in retea si / sau accesul la internet;
- stabilirea solutiilor, procedurilor, tehnicilor pentru mentinerea bunei functionari si a corectei utilizari a calculatoarelor, a echipamentelor de conectare la retea si a celor destinate comunicatiilor;
- identificarea si esalonarea activitatilor de intretinere/up-gradare software si hardware pentru echipamentele specifice retelelor de calculatoare;
- instalarea si configurarea sistemelor de operare, serverelor, imprimantelor si a conexiunilor la retea;
- monitorizarea tuturor licentelor de software;
- mentinerea bunei functionari a sistemului ERP, gestionare userilor si drepturile aferente;
- mentinerea bunei functionari a sistemul de rezervari online;
- securizarea si mentenanta site-ului www.tez-tour.ro, promovarea si crearea de campanii Addwords;
- mentinerea bunei functionari a sistemelor contabile;
- protejarea datelor companiei, crearea si gestionarea backup-urilor;
- implementarea GDPR;
- monitorizarea retelei si traficului din cadrul societatii;
- detectia breselor de securitate in sistemele informatice;
- instruirea personalului privind utilizarea sitemelor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Marketing și Afaceri Economice Internaționale la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2002 - 2006 Facultate: Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Dec 2019 - Dec 2019: Pro Management - Training Center
Certificat de absolvire. Linux System Administrator
Sep 2015 - Nov 2015: Academia Credis, Bucuresti
Administrator de retea de calculatoare
Sep 2015 - Mar 2016: Academia Credis, București
CISCO - CCNA 1 si CCNA 2 Routing & Switching
Nov 2010 - Dec 2010: Absolute School, București
Grafician calculator / DTP design
Proiecte
Apr 2011 - May 2019: Construcţie şi mentenanţă site-uri
www.agromall.ro, www.weima.ro, www.serdim.ro, www.moto-sapa.ro, www.motosapebsr.ro, www.tehnic-shop.ro, www.casa-perdelelor.ro, www.smgfinancial.ro



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close