Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.02.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Ca obiectiv principal, îmi propun să pun în practică metode de furnizare a serviciilor adaptate la piaţa actuală, bazate atât pe valorile angajatorului, cât şi pe experienţa mea profesională.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Galati, Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: consilier relații clienți

01.03.2015 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager vanzari

01.08.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

07.05.2008 - 31.08.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

01.07.2004 - 29.02.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: manager relatii clienti

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Facultate: Jurist la Universitatea Danubius din Galati.

Premii

April 2006 – “Hospitality & Service Excellence Course” organized by Human Resources Department;
July 2006 - “Passport to Success Course” organized by Front Office Department;
August 2006 – “The Meaning of NO,YES and WIN- WIN How to Rephrase and Find Alternatives to NO and YES Course” organized by Front Office Department;
August 2006 – “Initiative, Work Environment, Knowledge, Common Sense and Good Habits Course” organized by Front Office Department;
August 2006 – “Rooms Operations Training Program” organized by Front Office Department;
Trainee in Sales & Marketing / Reservation Department:
all incoming reservations/rate offers by telephone, fax and e-mail;
follow-up and confirming with necessary actions, checking all reservations from 3 days up
to 7 days in advance for accuracy of all information related to the reservation;
handling visa request, handling the Travel Agents Commission report;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close