Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.09.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este acela de a găsi o companie care să se potrivească standardelor mele și care să își trateze angajații cu respect!

Salariu: nespecificat

Beneficii: Ceea ce mi se ofera!

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Arad, Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier local

01.08.2017 - 31.08.2020

Departament: management

Titlu Job: coordonator depozite

Responsabilitati:

Descriere job:
Coordonarea și supravegherea personalului din subordine: 2 șefi depozit, 2 șefi de schimb, 6 gestionari și 20 de operatori. Verificarea îndeplinirii activităților specifice din cadrul departamentului aflat în subordine și anume : pregătirea comenzilor solicitate de clienți, procesul de ambalare, încărcare și expediere a produselor, alimentarea producției cu materie prima, aprovizionarea depozitului cu produse finite, descărcare ambalaje și materie prima, realizarea comenzilor pentru materiale consumabile și aparatura necesara în cadrul departamentului, menținerea ordinii și a curățenie, planificarea și supravegherea inventarelor periodice. Planificarea personalului în funcție de necesitați. Verificarea (fizic și în sistemul informatic) stocului de produse finite. Implementare, modificare proceduri de lucru, efectuare training în urma modificărilor aduse. Întocmirea rapoartelor specifice în sistemul informatic conform cu activitățile desfășurate (indicatori performanta, grafice stocuri și valori, pontaj, calcul bonus angajați în funcție de performanta obținută etc.) Recrutare personal, planificare buget anual în funcție de prognoza de vânzări, personal, investiții propuse și necesitați.

Descrierea societății:
Grupul Porta este format din 6 fabrici şi are un volum lunar de peste 65000 uși și tocuri fiind de departe cel mai important producător din România pe acest segment.

01.06.2015 - 31.07.2017

Departament: management

Titlu Job: Șef depozit

Responsabilitati:

Coordonarea și supravegherea personalului din subordine și anume 4 șefi echipa și 56 de operatori.Coordonarea, verificarea activitatiilor din depozitele aflate în subordine și anume : pregătirea comenziilor primite de la clienți,procesul de ambalare ,încărcarea și expeditia livrariilor,alimentarea producției cu materie prima și ambalaje,aprovizionarea depozitului cu produse finite,descărcare ambalaje și materia prima,realizarea comenziilor pentru consumabile și aparatura necesara în cadrul departamentului, menținerea ordinii și a curățenie,gestionarea deșeuriilor,planificarea si supravegherea inventarelor periodice.Planificarea personalului in functie de necesitati.Verificarea (fizic și în sistemul informatic) acurateții stocului de produse finite.Implementare, modificare proceduri de lucru,efectuare training în urma modificariilor aduse

01.10.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: Șef depozit

Responsabilitati:

Principala activitate a firmei fiind importul, depozitarea si distribuirea produselor, alimentare, precum carne, preparate din carne,semipreparate, produse lactate,congelate,etc.
Descriere job :
Planificarea,coordonarea,verificarea personalului din subordine....

01.01.2014 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament aprovizionare-desfacere/sef de zi

Responsabilitati:

Efectuarea de comenzi,receptii furnizori si depozitul central,retururi de produse,ambalaje si materiale,transferuri de marfa,control documente,facturi,avize,cmr,sigilii camioane,termograme,emitere facturi,operarare in sistem(Word,Excel,SAP retail store si gs4),supravegherea si gestionarea fluxului de marfa,planificarea/coordonarea/verificarea personalului din subordine.Desfasurare ativitate Sef de zi (Inlocuitor Manager Magazin),asigurarea unei bune desfasurari a magazinului,si rezolvarea intr-un timp cat mai util a sarciniilor si atingerea obiectivelor ,trasarea sarciniilor si a prioritatiilor catre sefii de raioane si catre lucratorii comerciali,coordonarea/verificarea personalului circa 30 de persoane pe schimb,indeplinirea sarciniilor trasate de catre manager magazin si managerul zonal.

01.02.2010 - 28.02.2013

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Principala activitate a societatii amenajarea/reamenajarea de spatii comerciale,sedii de firme,case si apartamente
Descriere job :
Contractarea clientiilor si a potentialiilor clienti,intocmirea documentatiilor specifice desfasurarii activitatii firmei(contracte,avize,devize,acte aditionale,contabilitate primara),gestionarea fonduriilor,coordonarea echipei de muncitori
Beneficii: Masina servici,diurna la deplasari,telefon firma,bonusuri din realizari
Referinte - Racz Stefan -0746.396.454

01.01.2007 - 28.02.2010

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Principala activitate a firmei fiind redecorarea/reamenajarea/mantenenta a aproximativ 100 de filiale(banci) BNL-BNP PARIBAS in zona Marche si Abruzzo
Descriere Job:
Administrarea fonduriilor disponibile,coordonarea echipei de muncitori prin explicarea planului de redecorare si reamenajare a spatiului contractat
La inceput am fost angajat pe postul de lucrator finisor in constructii iar dupa un an am progresat la functia de administrator de firma primind masina de servici,diurna ,telefon ,laptop dar si o echipa de 6 angajati de pus la treaba.
Beneficii:Salarizare atractiva,Masina,combustibil,abonament telefon,laptop,asigurare medicala,diurna,hotel la deplasari
Referinte- Straccia Gabrielle- 0039-335.548.8803

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Tehnician in industria alimentara la Grup scolar de industrie alimentara Arad din Arad.

Premii

Traininguri
Dec 2016 - Dec 2016: 5 S Management

Oct 2016 - Oct 2016: Comunicare & Leadership

Mar 2014 - Jul 2014: Aprovizionare-Desfacere (Oradea)
Efectuare training 3 luni de zile + 1 luna proiect pentru ocuparea functiei Sef departament aprovizionare desfacere pentru SC Kaufland Romania SCS
Certificari
Sep 2014 - Sep 2014: I.S.C.I.R.
Autorizat pentru a operara cu motostivuitorul
Jul 2014 - Jul 2014: First Aid
Instruire pentru acordarea primului ajutor
Calificari
Jun 2014: Lucrator finisor in constructii

Jun 2013: Tehnician In Industria Almentara

Hobby-uri
Imi place sa ascult muzica anii 80 in special, Imi place sa calatoresc

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close