Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.10.2012

obiectiv

 

Consilier Juridic, absolventa Facultății de Drept din Oradea, specializarea Drept, membră al Colegiului Consilierilor Juridici Bihor, cu o vechime în funcție de peste 2 ani si 3 ani în diferite stagiaturi, practici,voluntariate, conferințe în domeniul dreptului. Cunoștințe juridice aprofundate în domeniul Dreptului Civil, respectiv : -drept civil -executare silită -insolvență -acțiuni în pretenții -somații europene de plată -Legea 31/1990 -Legea 85/2014 -Contestații contravenții OG2/2001 -Tutelă/Curatelă/ Inalienabilitate -Contracte etc.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Oradea, Satu-Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Susținerea cauzelor în instanță.
Efectuarea demersurilor la Instantele Judecatoresti.
Deplasare la alte instanțe, instituții, chiar și în alte orașe.
Intretinerea relatiilor cu clientii.
Asumarea tuturor responsabilitatilor specifice unui dosar ( client ).
Actiuni in pretentii.
Recuperări creanțe.
Intampinari si Raspunsuri la Intampinari, cereri de chemare în judecată.
Demersuri la Oficiul Registrului Comertului, Carte Funciara, Instante, Finante, Mediu, etc.
Înființări, modificări societăți comerciale.
Dizolvări.
Închidere societăți conform Legii 31/1990.
Cererile respectiv acțiunile în instanță sunt în funcție de nevoile clientului, aceasta incubând o paletă largă.

01.11.2017 - 30.04.2018

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Intocmire diferite contracte
Infiintari societati comerciale
Obtinerea de avize , autorizatii
Verificarea legalitatii contractelor
Negociere de clauze contractuale
Demersuri la instanta, executori, institutii publice
Obtinerea diferitelor avize.
Studii de dosar.
Formulari cereri de chemare in judecata.

01.09.2016 - 30.11.2017

Departament: juridic

Titlu Job: responsabil resurse umane + consilier juridic

Responsabilitati:

- efectuarea pontajului
-condica de prezență
-supravegherea angajaților
-planificarea interviurilor
-ținerea interviurilor
-calcularea salariilor
- efectuarea contractelor de muncă
-adeverințe de venit
-adeverințe de somaj,maternitate.
- Transmiterea comunicarilor venite pe e-mail si/sau fax din zona receptiei catre departamentele vizate
-Monitorizarea contractelor cu furnizorii
- Gestionarea aprobarilor, urmarirea comenzilor, receptia si distribuirea bunurilor comandate, precum si efectuarea la timp a platilor
- Asigurarea necesarului de consumabile
-Suport logistic pentru efectuarea de rezervari de bilete si cazare pentru personalul companiei
-Gestionarea relatiei cu firmele de curierat agreate de Companie
-Elaboreaza actele necesare pentru medicina muncii
-Efectuarea de programari medicina muncii pentru noii angajati
-Organizarea controalelor anuale de medicina muncii
-Mentinerea legaturii cu furnizorul PSI si SSM

Evidenta documentelor
Contabilitate primara
Specializare pe Resurse umane
Intocmirea contractelor individuale demunca
Tinerea interviurilor cu viitori angajati
Editarea contractelor de munca.
Alegerea viitorilor angajati
Intocmirea de adeverinte , raspunsuri la adrese, pontajului ( tot ce tine de angajati )
Colaborare cu diferite domenii ( judecatorie, avocati, notari, executori, traducatori)

01.06.2015 - 30.09.2016

Departament: marketing

Titlu Job: asistent meneger

Responsabilitati:

• Efectuarea transferului in echipa de call center a apelurilor
• Preluarea apelurilor telefonice in cadrul receptiei si redirectionarea corespunzatoare; preluarea si transmiterea mesajelor pentru personalul absent;
• Intampinarea clientilor externi si anuntarea angajatilor vizati despre sosirea acestora;
• Verificarea periodica a adreselor de e-mail de office si trasmiterea informatiei catre persoana vizata in maxim 24 ore;
• Sortarea corespondentei venite in receptie si predarea catre destinatari in maxim 24 ore;
• Mentinerea legaturii cu firma de curierat in vederea preluarii de catre acestia a corespondentei;
• Rezervarea salilor de meeting;
• Efectuarea comezii papetariei;
• Efectuarea comenzii de apa pentru toata compania;
- Publicare anunturilor pe situri de recrutare
- Alegerea candidatului perfect
- Tinerea interviurilor
- Demersurile pentru angajare
- Traninguri motivationale

01.11.2014 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Deservirea clientilor din magazin, gestiunea marfii din magazin, contabilitate primara, promovarea produselor prin atragerea de noi clienti, recompensarea clientilor fideli, gestionarea situatiilor de reclamatii.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate / Colegiu: Jurist la Colegiul Consilierilor Juridici Bihor din ORADEA.
2013 - 2017 Facultate / Colegiu: Drept la Facultatea De Drept din Oradea.
2008 - 2013 Liceu: Sport la Liceul cu Program Sportiv din Oradea. Am practicat atlesim de performanta
In urma terminarii liceului am obtinut diploma de profesor de educatie fizica pentru clasele gimnaziale.

Premii

Proiecte
Feb 2015 - Apr 2015: Studentii de azi profesionisti de maine
In urma acestui proiect am avut ocazia de a cunoaste persoane din domeniul juridic care ne-au dat sfaturi ne-au aratat cum funtioneaza aceasta profesie . Dupa care am avut sansa de a asista la o zi de munca in domeniul notarial. Iar la finalu proiectului am dat teste de cultura generala de inteligenta , abilitati de comunicare , integrare , socializare in urma caruia ne-am putut autoevalua si constatand unde mai avem de lucrat .
Traininguri
Jun 2014 - Jun 2017: Practica la cabinet de avocatura.

Apr 2014 - Dec 2014: Practica la executor judecatoresc.

Certificari
May 2012 - Oct 2013: Competente Digitale

Voluntariat
Jun 2007 - Sep 2007: Voluntariat la Spitalul Clinic Municipal Doctor Gavril Curteanu
In urma acestui volntariat am invatat cum se acorda prim ajutor , si multe lucruri din domeniul medical. Deoarece scopul acestui voluntariat este de a ajuta copii prematuri abandonati in spitale inca de la nastere.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close