Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.05.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2009

obiectiv

 

Sunt o persoana care vrea să lucreze pentru o companie de succes, cu o conducere puternică și o viziune clară, care are capacitatea de a recunoaște și de a recompensa performanțele.

Salariu: 2.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Functii publice, IT Software, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- Principala responsabilitate este verificarea incasarilor, provenienta lor si distribuirea acestora.
- Ca si responsabilitate secundara, redactarea actelor necesare desfasurarii executarii silite, precum : somatii, interogari, notificari etc.
- Colaborarea cu departamentul de contabilitate privind contractele de munca ale angajatilor.
- Coordonarea activitatii de administrare a actelor angajatilor, inregistrarea pontajelor in programul de salarizare, precum si evidenta concediilor de odihna, medicale. s.a. .

01.10.2016 - 31.12.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: office admin

Responsabilitati:

Sarcini de natura contabila:
Intocmire registre de casa, pregatire documente pentru contabilitate, contabilitate primara.

Sarcini din sfera resurselor umane:
Intocmire dosare personal, organizare traininguri pentru SSM/PSI, eliberare adeverinte, organizare vizite pentru medicina muncii, training-uri, organizare interviuri (postare anunturi angajare, luarea legaturii cu candidatii, programare interviuri, oferirea de raspunsuri candidatilor). Tinerea legaturii cu departamentul de contabilitate pentru angajare, promovare, schimbari legate de angajati, cereri de concediu, fluturasi de salariu, team-buildinguri.

Sarcini din sfera administrativa:
Comenzi de materiale consumabile, plati facturi (numerar, internet banking), colaborare pentru tradus si legalizat documente, mentenanta cladire, contabilitate, scopuri legislative.

01.03.2015 - 30.09.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

- Operatiuni de introducere a datelor de pe documentele din baza de date, necesare desfasurarii activitatii de backoffice;
- Operaţiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta ( numere de telefon, adrese etc.)
- Operatiuni de introducere a datelor noi, operatiuni de procesare si validare necesare desfasurării activitatii de backoffice;
- Primirea de apeluri de la clienti si gestionarea cererilor clientilor;
- Redirectionarea apelurilor primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate
- Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelor

01.01.2015 - 31.08.2016

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic debutant

Responsabilitati:

Sarcini functionale:
- cu directorul general - pentru a i se comunica si aviza unele decizii interne;
pentru intocmirea regulamentului de ordine interioara si in situatia cand acestuia i se aduc anumite modificari;etc

Sarcini de colaborare:
- cu compartimentul economic -in vederea obtinerii unor situatii periodice privind achitarea sau neachitarea unor obligatii contractuale pentru a se proceda la aplicarea masurilor legale in vigoare;
- cu compartimentul resurse umane - in scopul obtinerii unor evidente periodice a contractelor de munca incheiate cu angajatii societatii,etc;

- Intocmirea tututor documentelor cu caracter juridic si administrativ;
- Pregatirea, depunerea si obtinerea documentelor de la Registrul Comertului;

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Juridic la Facultatea de Drept din Cluj Napoca.
2010 - 2014 Facultate: Juridic la Facultatea de Drept din Cluj Napoca.
2006 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la Colegiul Economic "Iulian Pop" din Cluj Napoca.

Premii

Certificari
Sep 2018 - Nov 2018: Inspector Resurse Umane
Pregătirea formularelor de angajare (contract individual de muncă, fișă cu date personale etc.);



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close