 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 31.12.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.09.2008
|
|
obiectiv | |
|
Principalul meu scop este perfectionarea continua prin cautarea de idei si proceduri noi care sa duca la o eficientizare a muncii depuse. Scopul meu este de a obtine constant experienta si de a lucra pe un rol de consilier juridic.
Salariu: nespecificat Beneficii: un salariu bun Tip job: Full time Departament: Juridic Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2019 - prezent Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic senior Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmirea, actualizarea si gestionarea dosarelor de instanta avute in portofoliu;
- Intocmirea de actiuni, plangeri penale, intampinari si orice alte acte necesare in vederea apararii intereselor partenerilor in fata instantelor de judecata; - intocmirea de intampinari, raspunsuri la intampinari si cai de atac pentru dosarele gestionate din portofoliu; - intocmirea si gestionarea dosarelor aflate in executare silita; |
|
01.05.2019 - 31.10.2019 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Responsabilitati:
- Redactarea si avizarea oricaror acte cu caracter juridic;
- Revizuiri puncte de vedere Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului;
- Consultanta Juridica celorlalte departamente din cadrul companiei;
-Negocierea si redactarea contractelor de furnizare a produselor specifice activitatii comerciale a companiei;
- Analizarea si avizarea contracelor existente intre companie si furnizori/ clieti si adaptarea lor conform legislatiei si intereselor companiei;
- Intocmirea documentatiei necesare pentru inscrierea de mentiuni la Registrul Comertului;
- Redactare acte constitutive, hotarari AGA;
- Intocmirea documentatiei necesare pentru inscrierea/prelungirea punctelor de lucru la institutiile abilitate.
Contract cu perioada determinata. |
|
01.06.2017 - 31.05.2019 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmirea, actualizarea si gestionarea dosarelor de instanta avute in portofoliu;
- Intocmirea de actiuni, plangeri penale, intampinari si orice alte acte necesare in vederea apararii intereselor bancii in fata instantelor de judecata;
- Actualizarea si transmiterea lunara sefului ierarhic rapoartele privind stadiul litigiilor, stadiul dosarelor executionale si stadiul dosarelor de contestatii la executare;
- Intocmire raspunsuri reclamatii clienti, raspunsuri BNR, intocmire raspunsuri - oferte transmise clientilor in vederea renegocierii clauzelor contractelor de credit;
- Mentinerea relatiei cu BNR;
- Intocmiri procuri pentru reprezentantii legali ai companiei si pentru salariati, necesare in vederea reprezentarii bancii pentru indeplinirea anumitor activitati punctuale;
- Avizare/ Redactare adrese radieri;
- Intocmirea documentatiei in vederea inscrierii cesiunilor in Cartea Funciara;
- Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic ale departamentului;
- reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale bancii in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, instantelor de judecata, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
- Acordarea de asistenta jurdica, consultanta si reprezentare juridica bancii si colegilor din teritoriu;
- Redactarea si avizarea oricaror alte acte cu caracter juridic;
- Reprezentarea bancii in relatia cu instantele judecatoresti pentru solutionarea situatiilor litigioase in care a fost implicata banca ( litigii contestatii la executare cu clauze abuzive);
- Intocmirea/ modificarea contractelor incheiate de societate ( prestari servicii, inchiriere etc) si altor documente juridice;
- Analizarea si avizarea contracelor existente intre companie si furnizori/ clieti si adaptarea lor conform legislatiei si intereselor companiei. |
|
01.07.2016 - 30.06.2017 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmire acte pentru instanta
- Redactare notificari
- Intocmire incheieri incuviintari executari silite
- Intocmire procese verbale de stabilire a cheltuielilor privind executarea silita
- Intocmire procese verbale de actualizare a cheltuielilor privind executarea silita
- Intocmire somatii mobiliare
- Intocmire somatii imobiliare
- Redactare adrese de infiintare a popririi asupra veniturilor realizate de debitorii persoane fizice, precum si poprire asupra conturilor deschise la unitatile bancare
- Intocmire adrese de solicitare informatii cu privire la bunurile/ conturile/ veniturile/ angajatorii debitorilor etc.
- Redactare adrese de notificare a debitorilor cu privire la masura infiintarii popririi
- Intocmire adrese de ridicare a popririi
- Participare la organizarea si desfasurarea licitatiilor publice tinute in cadrul biroului
- Participare la executarea silita directa prin evacuare a debitorilor
- Redactare invitatii adresate debitorilor sa se prezinte la sediul biroului în legatura cu veniturile obtinute si bunurile mobile/imobile detinute in proprietate sau in coproprietate si incheierea unui angajament de plata pentru achitarea debitului datorat
- Inregistrarea dosarelor de executare silita in Registrul General de Dosare si in Opis
- In cadrul procedurii de executare silita am luat la cunostinta despre solutiile dispuse de instanta de executare in legatura cu cererile de incuvintare a executarii silite.
- Studiu dosare in vederea punerii in executare a dispozitiilor cu caracter civil si comercial din titlurile executorii. |
|
01.04.2015 - 31.08.2016 Departament: juridic Titlu Job: legal – back officer Responsabilitati: Am fost implicata in: coordonare echipa de 22 Key Account Manageri din: Bucuresti, Iasi si Timisoara
- Verificarea legislatiei periodice pentru a vedea ce modificari s-au produs
- Pregatirea actelor si colaborarea cu alte departamente pentru a fi trimise dosarele in executare
- Mentinerea unui contact in permanenta cu angajatii Executorilor Judecatoresti pentru a rezolva anumite situatii
- Mentinerea unei relatii cu diferite institutii publice
- Ordonare documente, mentinerea si actualizarea diferitelor registre necesare managementului.
- Elaborarea/verificarea si avizarea contractelor de orice natura si a actelor aditionale ale acestora |
|
01.11.2014 - 31.12.2015 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Am fost implicata in: instrumentarea, monitorizarea si sutinerea in instanta a actelor cu caracter juridic intocmite in dosare ce se aflau in procedura insolventei si falimentului, dosare de contestatie la executare si cele privind litigiile in munca;
- Intocmirea contractelor de asistenta juridica, arhivarea documentelor specifice activitatii juridice, a contractelor si a dosarelor clientilor cabinetului; inregistrare, distribuire, expediere, arhivare corespondenta; pregatirea dosarelor pentru instanta; intocmire acte pentru instanta ( intampinari, raspunsuri la intampinari; cereri reconventionale; declarare apel, recurs, note scrise, cereri de chemare in judecata; cereri de divort);
- Intocmirea documentatiei necesare pentru inscrierea de mentiuni la Registrul Comertului;
- Redactare acte constitutive, hotarari AGA;
- Pregatirea dosarelor pentru OSIM |
|
01.10.2013 - 30.11.2015 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Responsabilitati:
- Negocierea, oferirea de consultanta si redactarea contractelor de furnizare a produselor specifice activitatii comerciale a companiei si de distributie catre alti distribuitori;
- Nogocierea, oferirea de consultanta si redactarea contractelor de parteneriat cu alte societati comerciale/ grupuri de societati, in vederea dezvoltarii unor proiecte de interes pentru companie, specifice activitatii comerciale a acesteia;
- Negocierea, oferirea de consultanta si redactarea contractelor auxiliare a activitatii comerciale a companiei ( contracte prestari servicii);
- Stabilirea de proceduri si indicatii metodologice privind modul de executare a operatiunilor legate de politicile de resurse umane ale societatii, am asigurat si urmarit realizarea acestora;
- Identificarea/ centralizarea necesarului de personal al sectiei si urmarirea incadrarii in limitele aprobate;
- Asigurarea necesarului personal prin recrutare interna si externa;
- Urmarirea respectarii echitatii interne si externe si am propus corectiile necesare;
- Orientarea si integrarea in organizatie a noilor angajati;
- Indentificarea nevoilor de instruire ale personalului, in colaborare cu conducerea sectiei;
- Elaborarea de programe de instruire si implementarea acestora in colaborare cu conducerea sectiei;
- Monitorizarea pietei fortei de munca si a furnizorilor de servicii din domeniu;
- Asigurarea legaturii cu departamentele de resurse umane din cadrul sectiilor (SIMC)
- Asigurarea stabilirii drepturilor salariale si sociale ale angajatilor conform negocierii la angajare, legislatiei in vigoare si a normelor specific;
- Elaborarea sistemelor specifice de evaluare a personalului;
- Coordonarea si monitorizarea procesului de evaluare;
- Centralizarea rezultatelor evaluarilor si analizarea acestora in corelatie cu celelalte activitati ale departamentului RU;
- Propunere de masuri in vederea imbunatatirii structurii organizatorice a sectiei;
- Medierea eventualelor situatii de natura conflictuala intre angajati;
- Actualizarea la nivelul sectiei a documentelor avizate;
- Asigurarea/avizarea documentelor privind drepturile salariatilor;
- Avizarea notelor de acordare a ajutoarelor materiale conform prevederilor Contractului Colectiv de Munca, pentru nasteri, decese, concedii de odihna sau pensionare, decizii de personal, documentatii si decizii de aplicare a sanctiunilor;
- Avizarea documentatiilor si a masurilor propuse pentru antrenarea raspunderii materiale a salariatilor in conditiile legii;
- Participarea la rezolvarea cererilor salariatilor societatii, propunerilor sau sesizarilor formulate, in functie de competenta societatii;
- Asigurarea apararii intereselor patrimoniale ale societatii prin: redactarea motivata in fapt si in drept a activitatilor privind pretentiile ,, SC IMCF SA’’ce urmau a fi inaintate instantelor judecatoresti competente; elaborarea de cereri privind eliberareatitlurilor executorii de catre organele de specialitate;
- Sustinerea motivate si documentata a intereselor societatii in fata intantelor judecatoresti de toate gradele, notariatelor sau altor organe de specialitate;
- Introducerea in termen si documentat a cailor de atac si informarea conducerii si a compartimentelor competente despre hotararile pronuntate de instantele de judecata in vederea executarii lor;
- Colaborarea in luarea si aplicarea masurilor legale pentru executarea creantelor impreuna cu serviciul de contabilitate, financiar, tarife, bugete, urmarirea carnetelor, pentru recuperarea de la cei vinovati a pagubelor produse societatii;
- Urmarirea si controlarea aplicarii in teritoriu a legislatiei in vigoare, a hotararilor judecatoresti precum si cele a conducerii societatii, Consiliului Administratiei si A.G.A;
- Luarea de masuri pentru instruirea personalului societatii cu instructiunile, legile HG, OG si alte normative specifice activitatilor societatii;
- Elaborarea si implementarea procedurilor operationale necesare activitatilor juridice din cadrul societatii cu scopul asigurarii calitatii acestora;
- Verificarea/actualizarea si monitorizarea contractelor individuale si colective de munca ale angajatilor, monitorizare/ redactare acte si sutinerea acestora in instanta in dosarele de executare silita, precum si in cele privind litigiile in munca.
- Urmarirere/ actualizare contracte comerciale.
- Elaborarea/verificarea si avizarea contractelor de orice natura si a actelor aditionale ale acestora |
|
01.10.2012 - 31.10.2013 Departament: juridic Titlu Job: internship studii juridice Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmire procese verbale de stabilire a cheltuielilor privind executarea silita
- Intocmire procese verbale de actualizare a cheltuielilor privind executarea silita
- Intocmire somatii mobiliare
- Redactare adrese de infiintare a popririi asupra veniturilor realizate de debitorii persoane fizice, precum si poprire asupra conturilor deschise la unitatile bancare
- Intocmire adrese de solicitare informatii cu privire la bunurile/ conturile/ veniturile/ angajatorii debitorilor etc.
- Redactare adrese de notificare a debitorilor cu privire la masura infiintarii popririi
- Intocmire adrese de ridicare a popririi
- Participare la organizarea si desfasurarea licitatiilor publice tinute in cadrul biroului
- Participare la executarea silita directa prin evacuare a debitorilor
- Redactare invitatii adresate debitorilor sa se prezinte la sediul biroului în legatura cu veniturile obtinute si bunurile mobile/imobile detinute in proprietate sau in coproprietate si incheierea unui angajament de plata pentru achitarea debitului datorat
- Inregistrarea dosarelor de executare silita in Registrul General de Dosare si in Opis
- Deplasari la sediul instantelor de judecata in vederea depunerii cererilor de incuviintare a executarii silite, precum si la ridicarea incheierilor de incuviintare a executarii silite.
- In cadrul procedurii de executare silita am luat la cunostinta despre solutiile dispuse de instanta de executare in legatura cu cererile de incuvintare a executarii silite.
- Studiu dosare in vederea punerii in executare a dispozitiilor cu caracter civil si comercial din titlurile executorii.
- Asistare la procedura recuperarii pe cale amiabila a creantelor si a organizarii licitatilor publice. |
|
01.04.2012 - 31.05.2013 Departament: juridic Titlu Job: internship studii juridice Responsabilitati: Responsabilitati: Asistarea consilierilor juridici ai bancii in administrarea dosarele de insolventa, in urmarirea actelor de procedura si modul de depunere la Judecatoriile competente;
- Asistarea la modul de inregistrare a actelor in registrele biroului, modul de pastrare si arhivare.
- Studierea dosarelor in vederea punerii in executare a dispozitiilor cu caracter civil si comercial din titlurile executorii.
- Studierea dosarelor privind fraudele bancare si rezolvarea lor din punct de vedere penal. |
|
01.12.2010 - 30.04.2012 Departament: juridic Titlu Job: inspector specialitate ii - asistenta sociala Responsabilitati: Responsabilitati:
- Activitati privind efectuarea anchetelor sociale si monitorizarea minorilor aflati in situatie de risc (abandon familial);
- Reabilitarea minorilor ce au fost in arest.
- Activitati specifice legii 416/2000, privind venitul minim garantat |
|
01.01.2010 - 31.10.2011 Departament: altele Titlu Job: voluntar Responsabilitati: - Atragere parteneri, activitati informare parteneri/beneficiari privind activitatea organizatiei |
|
01.04.2008 - 30.11.2009 Departament: juridic Titlu Job: secretar cancelaria prefectului Responsabilitati: - Asistare sedinte in teritoriu si la audiente
- Introducere citatii in baza de date a Prefecturii si asistenta consilierilor juridici pentru redactarea actelor de procedura. |
| studii | |
|
Facultati: 2015 - prezent Facultate: Juridic la Uniunea Consilierilor Juridici din Romania din Bucuresti. Inscrisa in Uniunea Consilierilor Juridici incepand cu data de 24 Februarie 2015.
2009 - 2013 Facultate: Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2009 - 2011 Masterat: Prevenirea si Combaterea Consumului ilicit de droguri la Facultatea de Sociologie Si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Asistenta Sociala la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
Premii Hobby-uri
cititul, plimbarile in aer liber
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|