Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.07.1962

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.06.1981

Stagiu militar: da

obiectiv

 

O persoana dornică să se perfecţioneze profesional în mod continuu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Inginerie

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Moderator tranzactii imobiliare

01.08.2016 - 30.04.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager facilitati

Responsabilitati:

Responsabil la nivel de companie cu coordonarea activitatii de service si mentenanta.
Reprezint sociatatea in relatia cu prestatorii de servicii si furnizorii,ma ocup de negocierea contractelor si urmaresc derularea/finalizarea acestora, execut analiza si lansarea comenzilor de achizitii

01.10.2013 - 31.07.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier achizitii

Responsabilitati:

Responsabil la nivel de companie : cu proiecte de investitii, licitatii, negociere contracte, activitatea de service/mentenanta, reabilitari cladiri, drumuri, achizitionarea echipamentelor/utilajelor si a pieselor de schimb.

Consilier in cadrul Proiectului : Crearea unei unități de cercetare-dezvoltare produse noi pentru creșterea capacității de inovare și a competitivității S.C. Terapia S.A / TeraCD” - Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice”.

01.08.2010 - 30.09.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu rk investitii

Responsabilitati:

Am organizat si intocmit documentatiile pentru licitatii, inchirieri spatii, reamenajari si constructii cladiri, vanzari utilaje, investitii.
Am coordonat activitatea de intocmire si negociere a contractelor de : furnizare utilitati, telefonie,internet ; prestari servicii ; achizitii utilaje, modernizare utilaje.
Am coordonat activitatea administrativa, paza, pompieri, de protectia mediului, protectia muncii.

Manager de proiect in cadrul proiectului: Modernizarea fluxului tehnologic prin realizarea unei sectii pentru fabricarea si reconstructia aparatelor de rulare aferente materialului rulant de cale ferata,in vederea cresterii capacitatii de productie,a productivitatii si competitivitatii S.C.Remarul 16 Februarie S.A. Cluj-Napoca. Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013.

01.12.2006 - 31.08.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director logistica/mentenanta

Responsabilitati:

Activitatea logistica: am coordonat si supervizat activitatea de vanzari,investitii, inchirieri spatii, licitatii, achizitii, marketing, transport, protectia mediului, protectia muncii, paza, pompieri, administrativ, de management integrat.
Activitatea de mentenanta: am coordonat si supervizat activitatea de întreţinere şi reparare a utilajelor, instalaţiilor şi a tuturor mijloacelor fixe (clădiri, drumuri, instalaţii de apă, gaz metan, energie electrică) de intocmire si negociere contracte de furnizare utilitati, prestari servicii.

Presedintele Comisiei de evaluare a ofertelor pentru achizitionarea echipamentelor in cadrul Proiectului integrat al SC REMARUL 16 Februarie SA finantat din Fonduri PHARE.

01.02.2006 - 30.11.2006

Departament: productie

Titlu Job: sef de sectie

Responsabilitati:

Am condus activitatea de intretinere si activitatea de productie piese de schimb sector prelucrari la rece si prelucrari la cald

01.05.1999 - 31.01.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu mecanic sef

Responsabilitati:

Aceleasi activitati si responsabilitati principale ca si cele de sef serviciu RK Investitii mai putin activitatea de protectia mediului,protectia muncii,paza,pompieri,administrativ.

01.05.1990 - 30.04.1999

Departament: productie

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Inginer la Serviciul Tehnologic

S.C. ARTIMEX SPORT S.R.L/1997-1999/ Part time: Agent vanzari
S.C. EXIMTUR S.R.L/1995-1997/ Part time: Agent vanzari
S.C. INTERBRANDS S.R.L./ 1990-1995/ Part time: Agent vanzari

studii

 

Facultati:

1990 - 2016 Facultate: la din Cluj Napoca.
1983 - 1988 Facultate: INGINER profil Mecanic, diploma de licenta la INSTITUTUL POLITEHNIC CLUJ NAPOCA din Cluj Napoca. 2000/ Curs instruire:Corespondenta comerciala si de afaceri/ Institutul de Formare Economica si Sociala Cluj.Departamentul de Asistenta Manageriala
2001/ Curs perfectionare operare IBM-PC/ Camera de Comert,Industrie si Agricultura Cluj
2003/ Atestat Limba Engleza/ Centrul de limbi moderne INTERSTUDIA Cluj
2004/ Atestat Ghid de turism/ Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului.Directia Generala Autorizare si Control in Turism
2008/ Certificat de absolvire Formator/ Asociatia patronilor si meseriasilor Cluj-Napoca
2008-2009/ Curs PHARE pentru managerii de virf privind dezvoltarea activa si continua a fortei de munca- Centrul de Dezvoltare Manageriala Cluj
2014/ Curs Negociere vanzari/ Foxx Training SRL Buzau
2015/ Certificat de absolvire Manager Proiect/ SC Extreme Training SRL Bucuresti
2016/ Certificat de absolvire Expert achizitii publice/ SC Avangarde Bussiness Academy Bucuresti

Pe parcursul traseului meu profesional am demonstrat reale aptitudini organizatorice si anume:
- initierea, conducerea si coordonarea unor proiecte de investitii de mare valoare care au necesitat respectarea unor termene precise (retehnologizare, reutilare);
- capacitatea de a gestiona probleme complexe, in diferite domenii; bun negociator;
- capacitatea de conducere a unor structuri organizatorice in zona de vanzari si marketing, achizitii, transport;
- capacitarea si orientarea spre rezultate a echipei cu care lucrez;
- capacitatea de analiza si sinteza a evenimentelor, contractelor si proiectelor;
- organizarea si conducerea unor astfel de analize, coordonarea activitatilor si urmarirea rezultatelor;
- competente in elaborarea strategiilor de marketing si vanzari

Cunoştinţe solide de utilizare a calculatorului. Pachet MS Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK). Cunostinte de utilizare a Sistemului informatic de gestiune a datelor SAP
Cunostinte bune de utilizare a Internetului, softuri de proiectare, gestiune, etc

Premii

1988
Curs instruire:Asigurarea calitatii in proiectarea tehnologica(Institutul de Formare Economica si Sociala Cluj-Departamentul de Asistenta Manageriala)
1990
ATESTAT
Curs instruire:Managementul Calitatii(Ministerul Transporturilor-Autoritatea Feroviara Romana)
2000
Curs instruire:Corespondenta comerciala si de afaceri(Institutul de Formare Economica si Sociala Cluj-Departamentul de Asistenta Manageriala)
2001
Curs instruire:Accesul la libera informatie al cetateanului si organizarea societatii dupa principii democratice(Ministerul de Externe al Danemarcei-Curs organizat si finantat de Ministerul de Externe Danez sub egida"Fondului Democratiei")
2001
Curs perfectionare operare IBM-PC(Camera de Comert,Industrie si Agricultura Cluj)
2002
Curs PHARE:Implementarea Acquis-lui Comunitar prin sisteme de resurse umane(Centrul de Dezvoltare Manageriala Cluj-Curs finantat prin programul PHARE-ACCESS)
2003
ATESTAT
Curs de limba engleza(Centrul de limbi moderne INTERSTUDIA Cluj)
2004
ATESTAT
Curs specializare profesionala:Ghid de turism{Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului-Directia Generala Autorizare si Control in Turism)
2006
Sesiunea:Relatii de munca in perspectiva europeana si rolul Inspectiei Muncii(Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei-Inpectoratul Teritorial de Munca Cluj)
2008
FORMATOR-Certificat de absolvire(Asociatia patronilor si meseriasilor Cluj-Napoca)
2008-2009
Curs PHARE pentru managerii de virf privind dezvoltarea activa si continua a fortei de munca(Centrul de Dezvoltare Manageriala Cluj)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close