Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.10.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Întreaga mea carieră sa concentrat în principal pe performanță și pe realizarea obiectivelor stabilite. Am început de jos și am crescut rapid în cadrul companiilor pentru care am lucrat. Intotdeauna apreciez pe cei cu care lucrez (clienți, superiori și subordonati, furnizori și colegi) și ajung să dezvolt relații puternice, chiar de la început. Cred că este pur și simplu uimitor ce pot realiza oamenii atunci când au mediul de lucru adecvat și motivația.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: conform politicilor companiei si a regulamentului intern!

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Petrol / Gaze, IT Hardware, Service / Reparatii, Naval / Aeronautic, Management, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Alexandria, Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: consilier comaprtimentul informatica

Responsabilitati:

- dezvoltarea si intretinerea site-ului institutiei;
- administrarea si mentenanta retelei de calculatoare;
- administarea si mentenanta echipamentelor IT&C;
- administrarea achizitiilor echipamentelor IT&C;
- evaluarea riscurilor asupra securitatii datelor si a echipamentelor din institutie;
- administrarea, update-ul si mentenanta programelor specifice institutiei;

01.09.2018 - 31.07.2019

Departament: productie

Titlu Job: shift supervisor

Responsabilitati:

Supravegherea procesului de productie;
Implementarea cu directorul de productie a planului de productie;
Respectarea planificarilor de productie;
Implementarea programului de lucru pentru personalul din subordine;
- Asigurarea personalului necesar pe fiecare tura in parte;
- Implicarea in procesul de recrutare a personalului de productie;
- Asigurarea echipamentelor de protectie necesare in lucru;
- Respectarea normelor de PSI si SSM de catre personalul din subordine;

01.08.2014 - 31.08.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: warehouse operative

Responsabilitati:

Operator in centrul de distributie Park Farm Wellingborough ce apartine grupului DHL Supply Chain.
Atributiii ale postului:
- preluarea comenzilor din sistem si inceperea taskului pentru fiecare comanda.
- pregatirea comenzilor pentru clienti / magazine pe paleti si impachetarea lor
- etichetarea paletilor si plasarea acestora la rampele de incarcare
- Realimentarea stocurilor
- numararea stocului in locatii
- mentinerea curanteniei in depozit
- respectarea regulilor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii
- operarea cu sistemele IT ale depozitului
- operarea cu utilajele depozitului in diferitele operatiuni care le faceam : LLOP, PPT, Reach Truck.

01.01.2013 - 31.07.2014

Departament: naval / aeronautic

Titlu Job: administrator heliport si sef statie bunkeraj

Responsabilitati:

Administrator Heliport Zimnicea cu urmatoarele atributii:
- Obtinerea tuturor autorizatiilor pentru functionarea heliportului
- Mentenanta si intretinerea heliportului
- Am mentinut relatia cu autoritatile locale si regionale in privinta respectarii cerintelor legislative
- M-am asigurat de receptia petrolului de aviatie JET A1 livrat de furnizori (calitatea si cantitatea), conformitatea cu oferta/comanda intocmind NIR-urile aferente;
- Am semnat receptia pe toate facturile emise de furnizori;
- Pentru buna desfasurare a activitatii la heliport, m-am asigurat de aprovizionarea cu materiale consumabile.
- M-am ocupat de verificarea zilnica a calitatii combustibilului de aviatie prin efectuarea testelor de apa si consemnarea tuturor rezultatelor in documentele specifice.
Realizari:
- Managementul proiectului Heliport: constructia, autorizarea si deschiderea heliportului precum si modernizarea acestuia.

Sef statie bunkeraj:
-Am preluat aceasta activitate pentru scurt timp, incepand cu luna mai 2014. Am inceput cu autorizarea statiei de bunkeraj ca antrepozit fiscal si prin obtinerea certificatului european de navigatie. Autorizarea a ramas in curs de derulare .
- Am verificat lucrarile facute de firmele contractate pentru dotarea navei de bunkeraj, a curatarii acesteia, am verificat si supravegheat calibrarea rezervoarelor barjei.
- Am participat la punerea in functiune a instalatiilor PSI cu care nava era dotata, identificand problemele aparute la punerea in functiune si ocupandu-ma de remedierea pe loc.

01.11.2011 - 31.08.2014

Departament: management

Titlu Job: manager statii distributie carburanti

Responsabilitati:

Manager statie distributie carburanti cu atributii in vanzari, retail si B2B, managementul calitatii, instruire personal, urmarirea lucrarilor de investitii, alegerea si emiterea de comenzi catre furnizorii de shop si carburanti, receptia cantitativa si calitativa a marfurilor.
- Am intocmit si verificat rapoartele de vanzari si stocuri;
- Am urmarit evolutia preturilor la carburanti in statiile concurente si am raportat modificarile in cel mai scurt timp catre conducere cu propunerea de modificare preturi ;
- M-am asigurat de schimbarea preturilor la produsele petroliere si de pe magazin;
-Am intocmit si verificat lista cu termene de valabilitate ale produselor din magazin, am conceput si aplicat prevederile inscrise in procedura de magazin ;
-Am organizat si participat la efectuarea inventarelor saptamanale si lunare si la intocmirea situatiilor finale;
-Am asigurat numararea cash-ului incasat de la operatorii de statie si depunerea la banca / sediu administrativ.
-Am verificat / intocmit inregistrarile din registrul de casa zilnic, controland toate incasarile si platile efectuate cu cash sau alte forme de plata non-cash acceptate ;
- Am intocmit si verificat NIR-urile pentru facturile de carburant si marfa magazin;
- M-am ocupat de promovarea de orice tip de contract specific din oferta de business a firmei in scopul atragerii unui numar cat mai mare de clienti en-gross si en-detail ;
- M-am ocupat de starea de curatenie si organizarea spatiilor de depozitare;
- Am organizat activitatea personalului statiei ;
- Am asigurat instruirea personalului din subordine privind atributiile ce ii revin pe problematica de vanzari , SSM , ISU , QHSE;
- Am instruit personalul statiei in vederea operarii corecte la fiscalizarea unei tranzactii acceptata in statii;
- Am asigurat retribuirea lunara a personalului din subordine, dupa statul de plata primit de la sediul central , cand a fost cazul ;
- Am urmarit incadrarea in program a personalului statiei, in vederea intocmirii pontajului lunar si am anuntat eventuale neconcordante la Departamentul HR ;
- Pentru buna desfasurare a activitatii la statie,m-am asigurat de aprovizionarea cu materiale consumabile,
-Am aplicat si urmarit in permanenta realizarea standardelor specificate in procedurile curente ale companiei , am comunicat si implementat noile politici in statie;
- Am identificat abilitatile si cunostintele fiecarui membru al echipei in scopul organizarii cat mai eficiente a echipei ;
- Am oferit instructiuni / indrumari clare in momentul delegarii sarcinilor; am folosit delegarea in mod corect, eficient , corespunzator pozitiei si nivelului de autoritate;
- Am identificat si rezolvat conflictele din cadrul echipei raportand concluziile catre superiorul direct;
- Am identificat necesitatile de instruire ale echipei din statie; am propus solutii de rezolvare superiorului direct;
- Am indeplinit toate dispozitiile primite de la sefii ierarhici;
- Am urmarit obtinerea autorizatiilor legale de functionare pe plan local ;
-Am mentinut evidenta tuturor actelor necesare functionarii statiei;
-Am urmarit buna functionare a echipamentelor de stingere a incendiilor si a celorlalte echipamente de pe teritoriul statiei;
-Am implementat si respectat procedura de comunicare a evenimentelor tehnice sau de alta natura ce pot sa apara la nivelul statiei;
- M-am asigurat de comenzile si evidenta necesara pentru echipamentul de lucru si protectie al personalului statiei.
- Am cautat solutii care sa duca la cresterea vinzarilor, atit la produsele petroliere cit si la cele din magazin si am facut propuneri catre departamentele specifice;
- Am supravegheat activitatea de vanzare si am participat nemijlocit la aceasta, daca a fost cazul;
- Am intervinit pentru rezolvarea eventualelor divergente cu unii clienti;
- Am pastrat secretul in relatiile cu tertii asupra tuturor operatiunilor desfasurate in cadrul statiei;
- Am acordat importanta clientilor;
- Am asigurat o servire rapida si corecta a clientilor;
- Am verificat in permanenta vizibilitatea statiei; semnale luminoase, totem, etc;
- Am oferit un bun exemplu personal;
- Am initiat si mentinut spiritul de echipa in randul angajatilor;
- Am deleagat sarcini in mod corespunzator angajatilor;
- Am facut recrutarea si selectarea personalului in functie de standardele cerute de companie ;
- Am incercat sa mentin cat de mult posibil motivarea maxima a personalului ;
- Am incercat sa mentin perfectionarea pregatirii profesionale .
- M-am ocupat in mod direct de promovarea imaginii statiei.
- M-am asigurat de functionarea sistemelor IT, a aplicatiilor care ruleaza pe acestea si a tuturor echipamentelor perifice;
- M-am asigurat de functionarea corecta si utila a pompelor de distributie carburanti precum si a sistemelor de gestiune din statii. Orice problema aparuta am incercat sa o rezolv pe plan local cu costuri minime.
- M-am ocupat de intocmirea situatiilor financiare anuale, a analizei profitabilitatii statiilor si le-am rapoartat conducerii companiei.
Realizari:
- Deschiderea si autorizarea a 2 statii de distributie carburanti - Bio Fuel Zimnicea si Bio Fuel Zimnicele

01.11.2008 - 01.11.2011

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: manager zonal statii distributie carburanti

Responsabilitati:

- Coordonarea echipei, distribuirea sarcinilor in cadrul echipei coordonate pentru realizarea in timp a obiectivelor propuse;
- Identificarea celor mai potrivite solutii pentru atingerea obiectivelor pe baza resurselor existente, planificarea si verificarea activitatii fiecarui angajat din echipa pentru a asigura atingerea obiectivelor;
- Supravegherea activitatii si intervintia pentru a asigura continuitatea fluxului tehnologic;
- Elaborarea si transmiterea procedurilor si instructiunilor specifice de lucru si verificarea aplicarii acestora la nivelul statiilor coordonate;
- Instruirea si verificarea personalul din subordine cu privire la cunoasterea produselor comercializate si imbunatatirea continua a serviciilor oferite clientilor
- Monitorizarea vanzarilor / stocurilor de carburanti, urmarind aplicarea metodelor prescrise de analiza si comanda la furnizor;
- Monitorizarea calitatii carburantilor;
- Verificarea si participarea la inventarieri periodice/anuale, gestionarii corecte a produselor (carburanti)cat si valorile incasate prin vanzare;
- verificarea si instruirea personalului (ori de cate ori este nevoie) cu privire la modul de operare al echipamentelor din dotarea statiei;
- Coordonarea activitatii de deschidere a unei statii de distributie noua in retea
- Verificarea calitatii lucrarilor de constructii – montaj si dotare cu echipamente specifice,in vederea punerii in functiune in siguranta a unei statii noi
- recrutarea si evaluare personal statii , documentare abateri disciplinare la nivelul SDC in zona de raspundere alocata;
- Asigurarea demersurilor legale de autorizare/reautorizare pentru functionarea statiei;
- Asigurarea interfetei de reprezentare in raporturile companiei cu autoritatile la nivel local,zonal(controale tematice , verificari , reclamatii clienti);
- Verificarea si asigurarea respectarii la nivelul SDC a normelor legale PM , PSI , Mediu;
- deschiderea si autorizarea a unui nr de 10 statii de distributie din zona coordonata
- mentinerea relatiilor bune cu clientii si autoritatile locale si regionale

01.11.2006 - 30.11.2008

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: manager statii distributie carburanti rompetrol craiova 3, alexandria si rosiori

Responsabilitati:

- Am intocmit si verificat rapoartele de vanzari si stocuri;
- Am urmarit evolutia preturilor la carburanti in statiile concurente si am raportat modificarile in cel mai scurt timp catre conducere cu propunerea de modificare preturi ;
- M-am asigurat de schimbarea preturilor la produsele petroliere si de pe magazin;
-Am intocmit si verificat lista cu termene de valabilitate ale produselor din magazin, am conceput si aplicat prevederile inscrise in procedura de magazin ;
-Am organizat si participat la efectuarea inventarelor saptamanale si lunare si la intocmirea situatiilor finale;
-Am asigurat numararea cash-ului incasat de la operatorii de statie si depunerea la banca / sediu administrativ.
-Am verificat / intocmit inregistrarile din registrul de casa zilnic, controland toate incasarile si platile efectuate cu cash sau alte forme de plata non-cash acceptate ;
- Am intocmit si verificat NIR-urile pentru facturile de carburant si marfa magazin;
- M-am ocupat de promovarea de orice tip de contract specific din oferta de business a firmei in scopul atragerii unui numar cat mai mare de clienti en-gross si en-detail ;
- M-am ocupat de starea de curatenie si organizarea spatiilor de depozitare;
- Am organizat activitatea personalului statiei ;
- Am asigurat instruirea personalului din subordine privind atributiile ce ii revin pe problematica de vanzari , SSM , ISU , QHSE;
- Am instruit personalul statiei in vederea operarii corecte la fiscalizarea unei tranzactii acceptata in statii;
- Am asigurat retribuirea lunara a personalului din subordine, dupa statul de plata primit de la sediul central , cand a fost cazul ;
- Am urmarit incadrarea in program a personalului statiei, in vederea intocmirii pontajului lunar si am anuntat eventuale neconcordante la Departamentul HR ;
- Pentru buna desfasurare a activitatii la statie,m-am asigurat de aprovizionarea cu materiale consumabile,
-Am aplicat si urmarit in permanenta realizarea standardelor specificate in procedurile curente ale companiei , am comunicat si implementat noile politici in statie;
- Am identificat abilitatile si cunostintele fiecarui membru al echipei in scopul organizarii cat mai eficiente a echipei ;
- Am oferit instructiuni / indrumari clare in momentul delegarii sarcinilor; am folosit delegarea in mod corect, eficient , corespunzator pozitiei si nivelului de autoritate;
- Am identificat si rezolvat conflictele din cadrul echipei raportand concluziile catre superiorul direct;
- Am identificat necesitatile de instruire ale echipei din statie; am propus solutii de rezolvare superiorului direct;
- Am indeplinit toate dispozitiile primite de la sefii ierarhici;
- Am urmarit obtinerea autorizatiilor legale de functionare pe plan local ;
-Am mentinut evidenta tuturor actelor necesare functionarii statiei;
-Am urmarit buna functionare a echipamentelor de stingere a incendiilor si a celorlalte echipamente de pe teritoriul statiei;
-Am implementat si respectat procedura de comunicare a evenimentelor tehnice sau de alta natura ce pot sa apara la nivelul statiei;
- M-am asigurat de comenzile si evidenta necesara pentru echipamentul de lucru si protectie al personalului statiei.
- Am cautat solutii care sa duca la cresterea vinzarilor, atit la produsele petroliere cit si la cele din magazin si am facut propuneri catre departamentele specifice;
- Am supravegheat activitatea de vanzare si am participat nemijlocit la aceasta, daca a fost cazul;
- Am intervinit pentru rezolvarea eventualelor divergente cu unii clienti;
- Am pastrat secretul in relatiile cu tertii asupra tuturor operatiunilor desfasurate in cadrul statiei;
- Am acordat importanta clientilor;
- Am asigurat o servire rapida si corecta a clientilor;
- Am verificat in permanenta vizibilitatea statiei; semnale luminoase, totem, etc;
- Am oferit un bun exemplu personal;
- Am initiat si mentinut spiritul de echipa in randul angajatilor;
- Am deleagat sarcini in mod corespunzator angajatilor;
- Am facut recrutarea si selectarea personalului in functie de standardele cerute de companie ;
- Am incercat sa mentin cat de mult posibil motivarea maxima a personalului ;
- Am incercat sa mentin perfectionarea pregatirii profesionale .
- M-am ocupat in mod direct de promovarea imaginii statiei.
- M-am asigurat de functionarea sistemelor IT, a aplicatiilor care ruleaza pe acestea si a tuturor echipamentelor perifice;
- M-am asigurat de functionarea corecta si utila a pompelor de distributie carburanti precum si a sistemelor de gestiune din statii. Orice problema aparuta am incercat sa o rezolv pe plan local cu costuri minime.
- M-am ocupat de intocmirea situatiilor financiare anuale, a analizei profitabilitatii statiilor si le-am rapoartat conducerii companiei.

Realizari
- deschiderea si autorizarea a 3 statii de distributie carburanti - Rompetrol Craiova3, Alexandria si Rosiori Maldaeni;

01.04.2004 - 30.06.2005

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: sef statie

Responsabilitati:

- Urmarirea programului de livrari fata de necesarul de aprovizionare combustibil si intocmirea comenzilor pentru produse magazin/restaurant , conform prevederilor din procedurilor de aprovizionare specifice
- Indeplinirea tuturor responsabilitatilor legate de aprovizionarea magazinului stabilite prin procedura specifica;
- Urmarirea si mentinerea nivelul stocurilor de produse din statie conform cerintelor din procedurile specifice;
- Raspunderea cantitativa si calitativa a combustibilului receptionat;
- Urmarirea si intocmirea rapoartele de vanzari si stocuri , care se transmit zilnic si la sfarsitul fiecarei luni
- Verificarea listei cu termene de valabilitate ale produselor din magazin, intocmita de catre operatori;
- Organizarea si asistarea la efectuarea inventarelor saptamanale si lunare si la intocmirea situatiilor finale;
- Asigurarea numararii cash-ului incasat de la operatorii de statie si depunerea la banca;
- Verificarea / Intocmirea inregistrarilor din registrul de casa zilnic, controlind toate incasarile si platile efectuate cu cash sau alte forme de plata non-cash acceptate;
- Intocmirea si verificarea NIR-urilor pentru facturile de carburant si marfa magazin;
- Verificarea starii de curatenie si organizarea spatiilor de depozitare;
- Organizarea activitatii si a programului de lucru al personalului statiei;
- Urmarirea incadrarii in program a personalului statiei, in vederea intocmirii pontajului lunar;
- Pentru buna desfasurare a activitatii la statie,asigurarea aprovizionarii cu materiale consumabile’;
- Organizarea si supravegherea activitatii igienico-sanitara , asigurarea curateniei din perimetrul statiei;
- Identificarea si rezolvarea conflictelor din cadrul echipei;
- Cunoasterea si asigurarea prelucrarii si aplicarii prevederilor specifice de SSM de catre personalul in subordine , in conformitate cu prevederile cuprinse in procedura de instructaj periodic;

01.02.2003 - 30.03.2004

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: instructor pc

Responsabilitati:

Predarea de cursuri de initiere in utilizarea calculatorului, retele, internet
- Asigurarea service-ului calculatoarelor
- emiterea de facturi catre clienti

01.04.2002 - 31.07.2002

Departament: it software

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

- Asigurarea service-ului calculatoarelor si echipamentelor periferice
- emiterea de facturi catre clienti

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Management la CLIMM Craiova din Craiova. Cursuri de specilizare:
- cadru tehnic PSI;
-Manager resurse umane;
-specialist in vanzari si oferirea de servicii excelente clientilor;
2000 - 2005 Facultate: Informatica la Facultatea de Matematica-Informatica din Craiova.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Teoretica la Liceul Teoretic din Zimnicea.

Premii

Certificari
Jan 2016 - Mar 2017: Warehousing Level 2
Operare si lucrul in depozitele DHL, Level 2.
Operare cu utilaje specifice depozitelor: LLOP, Reach Truck, PPT.
Hobby-uri
IT, Hardware, Calculatoare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close