Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.05.2015

obiectiv

 

Profesionist orientat catre client, cu scopul de a conduce afacerea înainte prin furnizarea de soluții de calitate, la timp și corecte. Cu accent pe punerea in practica a cunoștințelor mele, scopul meu este să mă dezvolt într-o organizație inovatoare. Îmi place să lucrez împreună cu colegii mei spre un obiectiv comun.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Management

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - 30.11.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

IL PASSO este unul dintre cei mai mari retaileri si producatori de incaltamainte si accesorii din piele din Romania.
Responsabilitățile pe care le-am avut în companie includ:
- Activitati specifice magazinului (receptie marfa, aranjare produse, inlocuire produse)
- Verificare stoc depozit, aranjare stoc
- Consiliere clienti
- Lucrul cu casa de marcat si POS

01.02.2019 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Obiectivul principal Bianco Nero este de a furniza bijuterii din argint si aur de cea mai inalta calitate. Viziunea Bianco Nero este ca fiecare femeie sa se simta unica prin bijuteriile pe care le poarta.

Responsabilitățile pe care le-am avut în companie includ:

- Lucrul cu casa de marcat
- Relationarea cu clientii magazinelor, cresterea numarului de clienti si fidelizarea lor.
- Intocmirea la timp a diferitelor acte si rapoarte
- Depistarea neregulilor din magazin si informarea sefului de magazin
- Intretinerea si aranjarea marfii in magazin
- Implicare in promovarea produselor
- Mentinerea curateniei in magazin
- Consilierea clientilor

01.11.2017 - 31.10.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Obiectul de activitate al companiei este de a oferi servicii financiare și administrative flexibile pentru o gamă largă de întreprinderi, adăugând astfel mai multă valoare clienților noștri.

Responsabilitățile pe care le-am avut în companie includ:

- Raspundere la solicitarile clientilor prin e-mail si telefon.
- Recepționarea și verificarea comenzilor de achizitie de la clienți, asigurându-se că toate informațiile sunt corecte.
- Introducerea în sistem după ce se asigura verificarea tuturor datelor.
- Gestionarea procesului de facturare odată ce comenzile sunt finalizate;
- Oferirea de sprijin pentru diferite sisteme (țări) pe baza nevoilor și urgenței actuale.

01.04.2015 - 31.03.2016

Departament: juridic

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Obiectivul principal al Instituției Prefectului - județul Alba este de a furniza servicii de calitate pentru a satisface nevoile explicite și implicite ale cetățenilor, în conformitate cu cerințele legale.

Responsabilitățile pe care le-am avut în companie includ:

- Să ofer servicii de calitate în conformitate cu condițiile specificate, în termenele stabilite, pentru a spori satisfacția cetățenilor și a angajaților guvernamentali.
- Prevenirea de non-conformitate în toate etapele de furnizare a serviciilor de calitate, lucru care va oferi cetățenilor încredere și va aduce beneficii organizațiilor și angajaților;
- Introducerea în baza de date electronică a deciziilor și hotărârilor adoptate de județul Alba privind stabilirea drepturilor de proprietate asupra terenurilor, inclusiv documentația care stă la baza hotărârii.
- Numerotarea și arhivarea fișierelor în funcție de procedură.

studii

 

Facultati:

2013 - 2017 Facultate: Drept la Facultatea de Drept si Stiinte Sociale din Alba Iulia.

Premii

Hobby-uri
Citit, Sala, Filme, Plimbari, Muzica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close