de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.05.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.11.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare continua pe plan profesional si personal dar si un loc de munca stabil care ofera satisfactii pe termen lung.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

• Primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea, chiar
temporara, a agentului economic, indiferent de modul de dobindire si de locul unde se afla bunurile
• Comanda zilnica a pieselor si accesoriilor si urmarirea acesteia
• Mentinerea permanenta a legaturii cu importatorul referitor la piese restante (termene de livrare)
• Pregatirea documentelor pentru receptie marfa
• Receptia fizica a pieselor cu vizualizare atenta in prima faza a coletelor (sa nu fie strivite sau deteriorate), a parbrizelor, geamurilor, farurilor sau a altor piese ce se pot deteriora in transport
• Intocmirea listelor cu repere sosite pentru consilierii service, piese schimb si pentru stoc
• Receptia pieselor de schimb pe comenzi si aranjarea lor in depozit, respectand locatia in magazie
• Repartizarea pe locatii sau pe contracte a pieselor sosite
• Intocmirea reclamatiilor si predarea acestora la importator, centralizarea si gestionarea acestora conform regulilor interne cu sprijinul sefului direct
• Facturarea lunara catre Importator a reclamatiilor si reexporturilor acceptate
• Semnalarea si pregatirea pentru reexport (sau scadere din gestiune) a pieselor gresit livrate, gresit etichetate sau lipsa transport
• Tine evidenta documentelor de receptie marfa si le arhiveaza
• Livreaza piesele solicitate in contractele aferente comenzilor de service
• Deschiderea si facturarea lunara a contractelor interne de materiele consumabile, mici si de vopsitorie
• Intocmeste documente de evidenta si gestiune pentru produse depozitate sau in custodie
• Inventarierea reperelor existente in magazie
• Pastrarea literaturii si a materialelor de informare din magazie
• Interzicerea accesului in spatiul de receptie marfa a oricarei persoane straine de magazia de piese de schimb
• Consilierea si vanzarea directa de piese de schimb si accesorii catre clienti externi si interni cu scopul obtinerii unor rezultate optime si a cresterii satisfactiei acestora formand baza unei legaturi pe termen lung cu marca si compania
• Deschiderea comenzilor de vanzare directa de piese de schimb si accesorii
• Preia si inregistreaza urmatoarele date: identificare client, contact client, identificarea autovehicul,
• Mentinerea evidentei comenzilor de piese
• Consilierea profesionala a clientilor asupra necesitatii si utilitatii accesoriilor
• Identificarea codurilor de piese originale pentru comenzi si oferte;
• Mentinerea legaturii cu clientii cu comenzi de piese schimb si accesorii

01.11.2014 - 30.11.2015

Departament: service / reparatii

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

• Informeaza clientii in legatura cu serviciile prestate de companie
• Primeste si programeaza clientii conform graficului de activitate, ofera informatii clientilor telefonic sau direct
• Raspunde de relatia cu departamentul de vanzari, mecanici, magazia de piese, departamentul facturare, clienti
• Intocmeste devize estimative si transmite oferte de manopera si consumabile clientilor
• Raspunde de intocmirea si deschiderea fisei de lucru pentru orice autoturism aflat in service
• Efectueaza receptia fizica a autoturismului si predarea acestuia la finalul lucrarilor

01.07.2014 - 31.10.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent curier

Responsabilitati:

•Livrare de plicuri si colete in regim de posta rapida
•Ridicare pachete si plicuri in regim de curierat rapid
•Gestionarea activitatilor privind facturarea, incasarea si platile derulate in desfasurarea activitatilor
•Mentinerea si gestionarea relatiilor cu clientii si cu ceilalti membri/ parteneri din retea
•Promovarea companiei in relatia cu viitorii noi clienti

01.12.2013 - 01.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

• Scanarea produselelor si incasarea contravalorii acestora, utilizand diverse mijloace de plata ( cash, carduri bancare, bonuri valorice, tichete cadou ) .
• Inclinarea catre client, satisfacerea dorintelor acestuia si o atitudine cuviincioasa fata de toti clientii, precum si abilitatea de a lucra in conditii de stres.
• Verificarea preturilor produselor precum si caracteristicile acestora.
• Propuneri pentru aprovizionare.
• Iventarierea produselor trimestrial.
• Receptia marfii, verifivarea documentelor primite de la furnizori.

01.02.2008 - 31.08.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier piese de schimb si accesorii/gestionar magazie

Responsabilitati:

• Primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea, chiar
temporara, a agentului economic, indiferent de modul de dobindire si de locul unde se afla bunurile
• Comanda zilnica a pieselor si accesoriilor si urmarirea acesteia
• Mentinerea permanenta a legaturii cu importatorul referitor la piese restante (termene de livrare)
• Pregatirea documentelor pentru receptie marfa
• Receptia fizica a pieselor cu vizualizare atenta in prima faza a coletelor (sa nu fie strivite sau deteriorate), a parbrizelor, geamurilor, farurilor sau a altor piese ce se pot deteriora in transport
• Intocmirea listelor cu repere sosite pentru consilierii service, piese schimb si pentru stoc
• Receptia pieselor de schimb pe comenzi si aranjarea lor in depozit, respectand locatia in magazie
• Repartizarea pe locatii sau pe contracte a pieselor sosite
• Intocmirea reclamatiilor si predarea acestora la importator, centralizarea si gestionarea acestora conform regulilor interne cu sprijinul sefului direct
• Facturarea lunara catre Importator a reclamatiilor si reexporturilor acceptate
• Semnalarea si pregatirea pentru reexport (sau scadere din gestiune) a pieselor gresit livrate, gresit etichetate sau lipsa transport
• Tine evidenta documentelor de receptie marfa si le arhiveaza
• Livreaza piesele solicitate in contractele aferente comenzilor de service
• Deschiderea si facturarea lunara a contractelor interne de materiele consumabile, mici si de vopsitorie
• Intocmeste documente de evidenta si gestiune pentru produse depozitate sau in custodie
• Inventarierea reperelor existente in magazie
• Pastrarea literaturii si a materialelor de informare din magazie
• Interzicerea accesului in spatiul de receptie marfa a oricarei persoane straine de magazia de piese de schimb
• Consilierea si vanzarea directa de piese de schimb si accesorii catre clienti externi si interni cu scopul obtinerii unor rezultate optime si a cresterii satisfactiei acestora formand baza unei legaturi pe termen lung cu marca si compania
• Deschiderea comenzilor de vanzare directa de piese de schimb si accesorii
• Preia si inregistreaza urmatoarele date: identificare client, contact client, identificarea autovehicul,
• Mentinerea evidentei comenzilor de piese
• Consilierea profesionala a clientilor asupra necesitatii si utilitatii accesoriilor
• Identificarea codurilor de piese originale pentru comenzi si oferte;
• Mentinerea legaturii cu clientii cu comenzi de piese schimb si accesorii
• Solutionarea orientata catre client a reclamatiilor si informarea superiorilor si a tututor persoanelor
vizate de respectiva reclamatie
• Aprovizionarea constanta cu cataloage de accesorii
• Amenajarea vitrinelor in colaborare cu responsabilii marketing si mentinerea evidentei reperelor din aceste locatii.
• Sa fie informat permanent referitor la accesorii si alte ofete ale Importatorului
• Intocmirea de oferte la solicitarea clientilor pentru piesele si accesoriile solicitate

01.11.2007 - 01.01.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: conducator auto/distribuitor

Responsabilitati:

•Livrerea de comenzi dupa un traseu bine definit
•Mentinerea si gestionarea relatiilor cu clientii
•Promovarea companiei in relatia cu viitori clienti

01.03.2007 - 01.10.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: conducator auto/ distribuitor

Responsabilitati:

•Livrare de plicuri si colete in regim de posta rapida
•Ridicare pachete si plicuri in regim de curierat rapid
•Gestionarea activitatilor privind facturarea, incasarea si platile derulate in desfasurarea activitatilor
•Mentinerea si gestionarea relatiilor cu clientii si cu ceilalti membri/ parteneri din retea
•Promovarea companiei in relatia cu viitorii noi clienti

01.01.2005 - 01.03.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent distribuitor

Responsabilitati:

•Receptie marfa/produse in vederea livrarii
•Stabilire traseu livrare produse
•Incasare facturi
•Preluare ocazionala a comenzilor
•Intretinere autovehicul

01.06.2003 - 01.01.2005

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent curier

Responsabilitati:

•Livrare de plicuri si colete in regim de posta rapida
•Ridicare pachete si plicuri in regim de curierat rapid
•Gestionarea activitatilor privind facturarea, incasarea si platile derulate in desfasurarea activitatilor
•Mentinerea si gestionarea relatiilor cu clientii si cu ceilalti membri/ parteneri din retea
•Promovarea companiei in relatia cu viitorii noi clienti

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Liceu: Matematica/ Informatica la Grigore Cerchez din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Carti,Ciclism,Muzica,Filme



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close