Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.08.1985

obiectiv

 

Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii. Pe termen scurt, sa-mi creez conditii mai bune prin independenta financiara si adunare de experienta si pe termen lung sa-mi deschid propria afacere.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela bonne gamme

Responsabilitati:

- analiza pietei, identificarea potentialilor clienti tip Bonne Gamme, atragerea si fidelizarea lor;
- consilierea clientilor din portofoliu prin propunerea de produse si servicii adaptate nevoilor lor, precum si negocierea parametrilor produselor achizitionate de catre acestia;
- constituirea si pre-acceptarea dosarelor de credit pentru clientii tip Bonne Gamme;
- managentul riscului;
- gestionarea unui portofoliu de clienti Bonne - Gamme

01.11.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela

Responsabilitati:

Identifica oportunitatile de pe piata in scopul atragerii de noi clienti in cadrul segmentului vizat ;
Participa la cresterea vanzarilor de produse si servicii si initiaza vanzari incrucisate ale produselor bancii pentru clientii din cadrul segmentului vizat;
Identifica nevoile clientilor si ofera consiliera financiara, propune solutia optima pentru nevoile identificate in urma analizei financiare si calitative a clientului, in conformitate cu specificul activitatii acestuia si cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Negociaza si structureaza ofertele pentru clienti si preia de la acestia cererea de credit impreuna cu documentele necesare pentru analiza completa (financiara si non-financiara), intocmeste referatul si propunerea de credit;
Inainteaza dosarul spre aprobare catre factorii competenti, asigurand comunicarea permanenta cu departamentele interne din cadrul Bancii in vederea indeplinirii nevoii clientilor;
Participa in proiectele si activitatile departamentului repartizate de superiorul direct
Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti
Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata
Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii
Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare
Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare
Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina reactivarea lor
Cauta si atrage noi clienti, identifica clientii potentiali,
Colaboreaza cu consilierii persoane juritice pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor fizice .

01.12.2009 - 30.11.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Asigură promovarea şi vânzarea produselor, serviciilor simple către clienţii persoane fizice;
Efectuează operaţiuni curente în lei şi valută, conform cererilor formulate de clienţii persoane fizice şi juridice;
Primeşte şi verifică documentele aferente operaţiunilor ordonate de clienţi ;
Asigură gestionarea numerarului ;
Furnizarea clientilor soldul conturilor;
Introduce in sistem urmatoarele tranzactii ale clientilor (schimburi valutare, depozite,conturi de economii, transferuri intre doua conturi);
Depuneri de cash;
Retrageri de numerar (RON sau valuta);
Verifica la sfarsitul zilei soldul pentru toate monedele/cupiurile cu soldul din sistem ;

01.05.2009 - 06.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- Receptionarea materialelor promotionale;
- Pastrarea evidentei materialelor promotionale receptionate;
- Distribuirea materialelor promotionale in zona stabilita;
- Oferirea de informatii privind produsele si serviciile companiei;
- Respectarea regulilor de securitatea muncii specifice, cunoscand raspunderile legale pentru nerespectarea acestora.

06.01.2007 - 07.01.2007

Departament: altele

Titlu Job: practica in management

Responsabilitati:

Integrarea in activităţile organizaţiei – observarea elementelor de cultura organizaţională, a structurii organizatorice a pieţei si a concurentei firmei, a situatiei economico financiare, finalizate cu realizarea unui raport de practica (sinteza aspectelor analizate si interpretarea situatiei existente).

01.01.2006 - 31.01.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practica; economica ;financiar-contabila;

Responsabilitati:

Integrarea in activităţile organizaţiei – observarea elementelor de cultura organizaţională, a structurii organizatorice a pieţei si a concurentei firmei, a situatiei economico financiare, finalizate cu realizarea unui raport de practica (sinteza aspectelor analizate si interpretarea situatiei existente).

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Relatii Economice Internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale Naturii (MATEMATICA, FIZICA, CHIMIE) la Liceul Teoretic Cuza Voda din Husi.

Premii

Premii si Distinctii
Jan 2016: RANG 1 CONSILIER CLIENTELA

Jan 2015: RANG 1 OPERATOR GHISEU UNIVERSAL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close