 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 17.08.1985
|
|
obiectiv | |
|
Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii.
Pe termen scurt, sa-mi creez conditii mai bune prin independenta financiara si adunare de experienta si pe termen lung sa-mi deschid propria afacere.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2016 - prezent Departament: banci Titlu Job: consilier clientela bonne gamme Responsabilitati: - analiza pietei, identificarea potentialilor clienti tip Bonne Gamme, atragerea si fidelizarea lor;
- consilierea clientilor din portofoliu prin propunerea de produse si servicii adaptate nevoilor lor, precum si negocierea parametrilor produselor achizitionate de catre acestia;
- constituirea si pre-acceptarea dosarelor de credit pentru clientii tip Bonne Gamme;
- managentul riscului;
- gestionarea unui portofoliu de clienti Bonne - Gamme |
|
01.11.2014 - prezent Departament: banci Titlu Job: consilier clientela Responsabilitati: Identifica oportunitatile de pe piata in scopul atragerii de noi clienti in cadrul segmentului vizat ;
Participa la cresterea vanzarilor de produse si servicii si initiaza vanzari incrucisate ale produselor bancii pentru clientii din cadrul segmentului vizat;
Identifica nevoile clientilor si ofera consiliera financiara, propune solutia optima pentru nevoile identificate in urma analizei financiare si calitative a clientului, in conformitate cu specificul activitatii acestuia si cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Negociaza si structureaza ofertele pentru clienti si preia de la acestia cererea de credit impreuna cu documentele necesare pentru analiza completa (financiara si non-financiara), intocmeste referatul si propunerea de credit;
Inainteaza dosarul spre aprobare catre factorii competenti, asigurand comunicarea permanenta cu departamentele interne din cadrul Bancii in vederea indeplinirii nevoii clientilor;
Participa in proiectele si activitatile departamentului repartizate de superiorul direct
Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti
Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata
Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii
Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare
Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare
Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina reactivarea lor
Cauta si atrage noi clienti, identifica clientii potentiali,
Colaboreaza cu consilierii persoane juritice pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor fizice . |
|
01.12.2009 - 30.11.2014 Departament: banci Titlu Job: operator ghiseu universal Responsabilitati: Asigură promovarea şi vânzarea produselor, serviciilor simple către clienţii persoane fizice;
Efectuează operaţiuni curente în lei şi valută, conform cererilor formulate de clienţii persoane fizice şi juridice;
Primeşte şi verifică documentele aferente operaţiunilor ordonate de clienţi ;
Asigură gestionarea numerarului ;
Furnizarea clientilor soldul conturilor;
Introduce in sistem urmatoarele tranzactii ale clientilor (schimburi valutare, depozite,conturi de economii, transferuri intre doua conturi);
Depuneri de cash;
Retrageri de numerar (RON sau valuta);
Verifica la sfarsitul zilei soldul pentru toate monedele/cupiurile cu soldul din sistem ;
|
|
01.05.2009 - 06.08.2009 Departament: vanzari Titlu Job: promoter Responsabilitati: - Receptionarea materialelor promotionale;
- Pastrarea evidentei materialelor promotionale receptionate;
- Distribuirea materialelor promotionale in zona stabilita;
- Oferirea de informatii privind produsele si serviciile companiei;
- Respectarea regulilor de securitatea muncii specifice, cunoscand raspunderile legale pentru nerespectarea acestora. |
|
06.01.2007 - 07.01.2007 Departament: altele Titlu Job: practica in management Responsabilitati: Integrarea in activităţile organizaţiei – observarea elementelor de cultura organizaţională, a structurii organizatorice a pieţei si a concurentei firmei, a situatiei economico financiare, finalizate cu realizarea unui raport de practica (sinteza aspectelor analizate si interpretarea situatiei existente). |
|
01.01.2006 - 31.01.2006 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: practica; economica ;financiar-contabila; Responsabilitati: Integrarea in activităţile organizaţiei – observarea elementelor de cultura organizaţională, a structurii organizatorice a pieţei si a concurentei firmei, a situatiei economico financiare, finalizate cu realizarea unui raport de practica (sinteza aspectelor analizate si interpretarea situatiei existente).
|
| studii | |
|
Facultati: 2004 - 2008 Facultate: Relatii Economice Internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale Naturii (MATEMATICA, FIZICA, CHIMIE) la Liceul Teoretic Cuza Voda din Husi.
Premii Premii si Distinctii
Jan 2016: RANG 1 CONSILIER CLIENTELA
Jan 2015: RANG 1 OPERATOR GHISEU UNIVERSAL
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|