de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.08.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.08.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier client micro

Responsabilitati:

▪Promoveaza si vinde produsele si serviciile Grupului BCR, ofera consultanta clientilor existenti si potentialilor clienti microintreprinderi si persoane fizice autorizate;
▪Finantarea microintreprinderilor prin carduri de credit, overdraft-uri, linii de credit, credite de investitii, scrisori de garantie bancara si acreditive;
▪Vanzarea de produse de leasing, asigurari, plasamente in fonduri de investitii si titluri de stat; POS-uri
▪Promovarea conventiilor de salar precum vanzari de pensii pilonul III
▪Administreaza propriul portofoliu de clienti dar si atragerea de clienti;
▪Identifica cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling;
▪Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii de consultanta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al bancii;
▪Actioneza si participa activ pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale sucursalei;
▪Indeplineste sarcinile si obiectivele stabilite in conformitate cu reglemementarile legale si interne;

01.03.2014 - 31.03.2015

Departament: banci

Titlu Job: branch manager

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii si a fluxurilor de lucru in cadrul agentiei in concordanta cu strategia si obiectivele stabilite de catre management.
• Responsabil cu atingerea obiectivelor de vanzari pe liniile de business ale companiei.
• Urmarirea permanenta a dezvoltarii portofoliului de clienti si achizitia de clienti in concordanta cu strategia de vanzari a grupului.
• Managementul costurilor sucursalei in vederea eficientizarii activitatii.
• Responsabil cu promovarea si implementarea campaniilor de produse precum si identificarea de oportunitati in piata.
• Responsabil de managementul clientilor - urmarind calitatea informatiilor oferite precum si asistenta oferita in vederea realizarii obiectivelor companiei in concordanta cu procedurile si fluxurile in vigoare.
• Responsabil cu implementarea proiectelor locale cu impact in vanzari si a rezultatelor de audit.
• Responsabilitati directe de vanzare si management a portofoliului.
• Trainingul noilor angajati si a studentilor din cadrul proiectului de Internship.
• Reprezintă banca în relaţiile cu clienţii persoane fizice si juridice, precum si cu autorităţile locale
• Participarea activ la realizarea target-ului branch-ului prin prospectarea pietei, atragerea de noi clienti, gestionarea relatiei cu echipa de pe group sales respectand procedurile si normele bancii precum si raspunzand de calitatea serviciilor prestate de catre echipa.
• Training precum si oferirea de suport pentru echipa de prestige din regiunea de N-V, a fondurilor de investitii distribuite de banca(subscrieri, randamente, clase de fonduri, etc.)

01.08.2013 - 01.03.2014

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager prestige

Responsabilitati:

- Promovarea şi vânzarea produselor bancare, oferind clienţilor PRESTIGE, consiliere financiar bancară prin servicii bancare de calitate, la timp şi conform nevoilor acestora;
- Administrarea si promovarea investitiilor in fondurile Franklin Templeton, Pioneer Asset Management si ING Investment Management
- Structurarea portofoliilor, recomandarea de plasamnente in functie de riscul asumat de client, dispersarea riscului folosind diverse formule de risk management;
-Responsabil pentru cresterea si administrarea portofoliuliu de clienti, atat prin atragerea de noi clienti PRESTIGE dar si prin maximizarea produselor pe clienti existenti prin metode de cross-selling si up-selling astfel incat am crescut volumul de afaceri al sucursalei;
-Contactarea si stabilirea de intalniri cu clienti atat la sediul sucursalei cat si la birourile clientilor, realizarea de prezentari despre produsele bancare de economisire, investire, creditare in functie de nevoia clientului;
-Participarea la toate campaniile realizate de banca: conventie de salar, depozite, creditare, vanzarea si acordarea instrumentelor de plata: POS-uri..
-Realizarea, planificarea bugetului de retail impreuna cu branch managerul, realizarea sarcinilor zilnice bancare: planificarea vizitelor, deschideri de conturi atat de persoane fizice cat si persoane juridice, identificarea societatilor pentru plasarea de POS-uri, inmaneaza PIN-urile si cardurile clientilor, intocmirea documentelor si formularelor clientilor, intocmirea documentatiei de credit etc;
-Semnalarea catre echipa de corporate a potentialilor clienti, identificarea nevoilor si a conditilor contractuale avute cu alte banci a clientilor;
-Consultanţă cu privire la tranzacţiile zilnice ale clienţilor, la solicitarea acestora si cunoaşterea şi respectarea normelor interne ale băncii în conformitate cu regulamentele B.N.R.

01.06.2006 - 31.08.2013

Departament: banci

Titlu Job: senior broker

Responsabilitati:

- Atragerea de clienti si administrarea portofoliilor;
- Principala activitate este de a tranzactiona actiuni, obligatiuni, contracte futures precum si produse structurate.
- Gestionarea riscurilor aferente investitiilor, folosind strategii de hadging specifice pietelor de capital dar si utilizand raportarile financiare.
- Decizia de investire a capitalurilor clientilor intr-o anumita companie se realizeaza pe baza unui raport, o analiza financiara care cuprinde mai multe elemente cum ar fi: contul de profit si pierdere precum si bilantul companiei, profitabilitatea, indicele P/E, nivelul de incadrare in bugetul de venituri si cheltuieli, veniturile anuale, indicele P/S, capitalurile proprii, solvabilitatea, lichiditatea, gradul de indatorare dar si politica companiei cu privire la dividende, deoarece dividendele arata eficienta unei societati.
- Coordonarea unei echipe in vederea realizari unor plasamente cat mai bune pe piata de capital.
- Promovarea serviciilor financiare astfel incat am reusit a realiza un portofoliu de clienti cu care realizez tranzactii de cel putin 1,5 mil ron lunar.
- Participarea la diferite oferte de delistare sau de preluare a unor compani de catre actionarul majoritar.
Am reusit atragerea unui numar de peste 100 clienti permanenti cu tranzactii zilnice cat si peste 1000 clienti cu tranzactii ocazitionale, astfel reuseam sa generez 30% din rulajul intregi firmei anual..

01.10.2005 - 31.05.2006

Departament: banci

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

Tranzactionarea actiunilor pe piata de capital romaneasca.
Intermedierea vanzarilor de actiuni dobandite de catre populatie prin Programul de
Privatizare in Masa realizat de catre guvernele Romaniei in anii '90

01.07.2004 - 01.11.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front desk

Responsabilitati:

Realizarea de rezervari prin telefon, cat si la receptia hotelului. Cazarea oaspetilor, etc

01.12.2003 - 31.03.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practica

Responsabilitati:

Realizarea unei practici la departamentul FINANCIAR-CONTABIL

studii

 

Facultati:

2005 - 2006 Masterat: Small Business la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Finante-Banci la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. Lucrarea de licenta: Evaluarea unei intreprinderi
1996 - 2000 Liceu: informatica la Colegiul National "Mihai Eminescu" din Satu Mare.

Premii

Conferinte
Jan 2008 - Dec 2009: ZiuadeCluj
Am fost intervievat saptamanal in ziarul ziuadecluj pe probleme legate de piata de capital.
Certificari
Jan 2006 - Aug 2014: In decursul anilor am participat la diferite seminari, conferinte si cursuri legate de: piata de capital, tehnici de vanzare, instrumente financiare, etc

Calificari
Jan 2006 - Feb 2006: Bursa de Valori Bucuresti , BUCURESTI
Autorizare CNVM/ASF si atestat pentru agent de servicii de investitii financiare.
Hobby-uri
Literatura,Sport,turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close