Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.03.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2011

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectiv: Extinderea cunostintelor si experientei mele in management si dezvoltare, mizand intotdeauna pe inovatie, perseverenta, incredere.

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Marketing, Administrativ / Logistica, Agricultura, Crewing / Casino / Entertainment, Management

Oras de lucru: Botosani

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: consilier cancelaria prefectului

Responsabilitati:

Activitatea Cancelariei prefectului urmăreşte îndeplinirea următoarelor
obiective:
a) amplificarea percepţiei pozitive asupra imaginii şi credibilităţii
Instituţiei Prefectului Municipiului Botoşani;
b) asigurarea coerenţei fluxului de informaţii, a acurateţei, corectitudinii
şi promptitudinii în procesul de informare a opiniei publice;
c) valorificarea datelor şi a celorlalte informaţii privind evoluţia vieţii
economice, sociale şi culturale din municipiul Botoşani;
d) optimizarea circulaţiei documentelor între structurile de specialitate
ale instituţiei.
Atribuţiile principale ale Consultantului din Cancelaria prefectului sunt următoarele:
a) analizează datele şi cifrele cuprinse în studii, cercetări şi rapoarte ale
unor instituţii şi organisme specializate, în anchete, statistici, prognoze ş.a.,
efectuează în baza acestora evaluări şi informează prefectul şi subprefecţii,
dacă prefectul dispune în acest sens, cu privire la principalele tendinţe ale vieţii
economice, sociale şi culturale din municipiul Botoşani;
b) întocmeşte, din dispoziţia prefectului, informări periodice privind
stadiul realizării obiectivelor înscrise în Programul de guvernare la nivelul
municipiului Botoşani, în baza datelor şi cifrelor puse la dispoziţie de
structurile de specialitate;
c) promovează acţiunile prefectului şi ale instituţiei prefectului prin
organizarea de evenimente de natură să informeze opinia publică şi massmedia (simpozioane, conferinţe de presă ş.a.), ori de câte ori este necesar,
precum şi prin redactarea de comunicate de presă şi a altor materiale destinate
mijloacelor de comunicare în masă (broşuri, buletine informative, afişe, mape,
pliante); realizează relaţionarea dintre instituţia prefectului şi mass-media,
informând şi asigurând accesul jurnaliştilor la evenimentele de interes
organizate de instituţie; asigură oficiul de purtător de cuvânt al prefectului şi al
instituţiei prefectului;
d) monitorizează şi evaluează permanent reflectarea în presă a acţiunilor
prefectului şi ale instituţiei prefectului, prin elaborarea de sinteze mass-media;
în cazul declanşării unor crize mediatice, acţionează în vederea diminuării
efectelor negative;
e) asigură actualizarea permanentă a informaţiilor referitoare la
instituţia prefectului puse la dispoziţia cetăţeanului prin intermediul site-ului
oficial, al infochioşcurilor și al instrumentelor social media;
f) urmăreşte aplicarea şi respectarea prevederilor legale privind liberul
acces la informaţiile de interes public şi transparenţa decizională în
administraţia publică, îndeosebi în relaţia cu mass-media;
g) participă alături de ceilalţi factori responsabili la pregătirea şedinţelor
prefectului, asigurând convocarea şi informarea prealabilă a reprezentanţilor
locali ai societăţii civile, sindicatelor, patronatelor sau ai partidelor politice;
h) participă la acţiunile de îndrumare şi control dispuse de prefect
privind aplicarea şi respectarea legilor şi a celorlalte acte normative, precum şi
a ordinii publice;
i) participă alături de ceilalţi factori responsabili la audienţele acordate
de prefect, analizează problematica generală abordată în cadrul acestora şi
întocmeşte rapoarte în acest sens pentru prefect;
j) coordonează activitatea de diseminare a corespondenţei adresate
prefectului, explicitează pentru acesta, acolo unde este cazul;
k) îndrumă şi controlează, din dispoziţia prefectului, activităţi
desfăşurate în cadrul serviciilor, birourilor şi a celorlalte compartimente,
asigură legătura permanentă dintre prefect şi conducătorii acestor structuri,
propune măsuri privind îmbunătăţirea muncii;
l) asigură realizarea informării/documentării în vederea elaborării
raportului semestrial al prefectului referitor la stadiul îndeplinirii obiectivelor
cuprinse în Strategia guvernamentală de îmbunătăţire a situaţiei romilor;
m) asigură clasificarea sistematică şi clasarea documentelor păstrate la
nivelul prefectului, lucrările de dactilografie şi legăturile telefonice;
gestionează mesageria electronică criptată prin persoana special desemnată în
acest sens prin ordin al prefectului;
n) întocmeşte şi monitorizează agenda zilnică a prefectului.

01.12.2019 - 29.02.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: consultant cancelaria prefectului

Responsabilitati:

Activitatea Cancelariei prefectului urmăreşte îndeplinirea următoarelor
obiective:
a) amplificarea percepţiei pozitive asupra imaginii şi credibilităţii
Instituţiei Prefectului Municipiului Botoşani;
b) asigurarea coerenţei fluxului de informaţii, a acurateţei, corectitudinii
şi promptitudinii în procesul de informare a opiniei publice;
c) valorificarea datelor şi a celorlalte informaţii privind evoluţia vieţii
economice, sociale şi culturale din municipiul Botoşani;
d) optimizarea circulaţiei documentelor între structurile de specialitate
ale instituţiei.
Atribuţiile principale ale Consultantului din Cancelaria prefectului sunt următoarele:
a) analizează datele şi cifrele cuprinse în studii, cercetări şi rapoarte ale
unor instituţii şi organisme specializate, în anchete, statistici, prognoze ş.a.,
efectuează în baza acestora evaluări şi informează prefectul şi subprefecţii,
dacă prefectul dispune în acest sens, cu privire la principalele tendinţe ale vieţii
economice, sociale şi culturale din municipiul Botoşani;
b) întocmeşte, din dispoziţia prefectului, informări periodice privind
stadiul realizării obiectivelor înscrise în Programul de guvernare la nivelul
municipiului Botoşani, în baza datelor şi cifrelor puse la dispoziţie de
structurile de specialitate;
c) promovează acţiunile prefectului şi ale instituţiei prefectului prin
organizarea de evenimente de natură să informeze opinia publică şi massmedia (simpozioane, conferinţe de presă ş.a.), ori de câte ori este necesar,
precum şi prin redactarea de comunicate de presă şi a altor materiale destinate
mijloacelor de comunicare în masă (broşuri, buletine informative, afişe, mape,
pliante); realizează relaţionarea dintre instituţia prefectului şi mass-media,
informând şi asigurând accesul jurnaliştilor la evenimentele de interes
organizate de instituţie; asigură oficiul de purtător de cuvânt al prefectului şi al
instituţiei prefectului;
d) monitorizează şi evaluează permanent reflectarea în presă a acţiunilor
prefectului şi ale instituţiei prefectului, prin elaborarea de sinteze mass-media;
în cazul declanşării unor crize mediatice, acţionează în vederea diminuării
efectelor negative;
e) asigură actualizarea permanentă a informaţiilor referitoare la
instituţia prefectului puse la dispoziţia cetăţeanului prin intermediul site-ului
oficial, al infochioşcurilor și al instrumentelor social media;
f) urmăreşte aplicarea şi respectarea prevederilor legale privind liberul
acces la informaţiile de interes public şi transparenţa decizională în
administraţia publică, îndeosebi în relaţia cu mass-media;
g) participă alături de ceilalţi factori responsabili la pregătirea şedinţelor
prefectului, asigurând convocarea şi informarea prealabilă a reprezentanţilor
locali ai societăţii civile, sindicatelor, patronatelor sau ai partidelor politice;
h) participă la acţiunile de îndrumare şi control dispuse de prefect
privind aplicarea şi respectarea legilor şi a celorlalte acte normative, precum şi
a ordinii publice;
i) participă alături de ceilalţi factori responsabili la audienţele acordate
de prefect, analizează problematica generală abordată în cadrul acestora şi
întocmeşte rapoarte în acest sens pentru prefect;
j) coordonează activitatea de diseminare a corespondenţei adresate
prefectului, explicitează pentru acesta, acolo unde este cazul;
k) îndrumă şi controlează, din dispoziţia prefectului, activităţi
desfăşurate în cadrul serviciilor, birourilor şi a celorlalte compartimente,
asigură legătura permanentă dintre prefect şi conducătorii acestor structuri,
propune măsuri privind îmbunătăţirea muncii;
l) asigură realizarea informării/documentării în vederea elaborării
raportului semestrial al prefectului referitor la stadiul îndeplinirii obiectivelor
cuprinse în Strategia guvernamentală de îmbunătăţire a situaţiei romilor;
m) asigură clasificarea sistematică şi clasarea documentelor păstrate la
nivelul prefectului, lucrările de dactilografie şi legăturile telefonice;
gestionează mesageria electronică criptată prin persoana special desemnată în
acest sens prin ordin al prefectului;
n) întocmeşte şi monitorizează agenda zilnică a prefectului.

01.10.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Scopul general al postului

Asigurarea desfasurarii activitatii firmei in conformitate cu normele legale si consilierea sub aspect juridic a departamentelor si conducerii acestora.

Obiectivele postului

- Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la desfasurarea activitatii in cadrul firmei in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic ale firmei.
- Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina.
- Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative.

01.02.2016 - 31.03.2019

Departament: relatii publice

Titlu Job: consilier parlamentar – senat

Responsabilitati:

Sectorul de activitate.
Instituţie publică

Activităţi şi responsabilităţi senatorului (formularea interpelărilor, amendamentelor, ş.a.);

§ întocmirea procesului legislativ al răspunsurilor,
§ asigurarea sprijinului în mod nemijlocit senatorului în procesul de pregătire a activităţii şi de susţinere în faţa Parlamentului;
§ analizarea şi avizarea, din punct de vedere juridico-administrativ, documentele prezentate spre aprobarea senatorului, la cererea acestuia şi întocmirea referatelor cuprivire la modul de soluţionare a problemelor apărute;
§ organizarea şi coordonarea activităţii de pregătire, precum şi participarea senatoruluiîn cadrul procesului legislativ desfăşurat de către Parlamentul României; studierea,analizarea şi executarea propunerilor pentru perfecţionarea acesteia;

01.03.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Organizarea si planificarea activitatii de productie a fermei;
Administrarea zilnica a tuturor activitatilor agricole si tehnice;
Recrutarea, formarea, instruirea si supravegherea echipelor de lucru;
Planificarea tehnologiilor si materialelor necesare pregatirii , infiintarii , intretinerii , recoltarii culturilor vegetale;
Planificarea timpului de executie a lucrarilor specifice tehnologiilor de lucru necesare infiintarii culturilor;
Planificarea necesarului de personal pentru punerea in aplicare a tehnologiilor de lucru
Implementarea tehnologiilor propuse;
Stabilirea amplasamentului şi a structurii culturilor de cereale;
Pregătirea terenului pentru înfiinţarea culturilor: fertilizare, ierbicide/pesticide, arat etc.;
Înfiinţarea culturilor de camp;
Executarea lucrărilor de întreţinere a culturilor;
Recoltarea si depozitarea culturilor;
Realizarea de studii de mediului pentru a ţine sub control dăunătorii şi plantele parazite şi pentru a proteja solul şi apa;
Verificarea si aprobarea pontajul lunar pentru personalul din subordine;
Aplicarea normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor si respectarea normelor de aplicare pe culturile agricole a cantitatilor de materii prime si materiale necesare activitatii (ex.: seminte, ingrasaminte chimice) in conformitate cu bugetul aprobat;
Supravegherea si raspunde de utilizarea resurselor materiale (seminte, ingrasaminte, produse de protectie a plantelor si combustibil), financiare si umane necesare desfasurarii activitatii fermei;
Coordonarea, supravegherea si instruieste personalul care desfasoara activitatea de productie (magazineri, maistri mecanici agricoli);

01.10.2014 - 31.03.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: presedinte

Responsabilitati:

Asociatia Liga Studentilor Universitatea "Petre Andrei" din Iasi (ALSUPA) a luat fiinta in anul 2010. Cativa studenti au avut un gand comun si au facut ca acel grup sa aiba personalitate juridica, un statut, care sa ofere posibilitati extinse de a se manifesta in spatiul public, atat pe plan regional, cat si national. Liga Studentilor Upa din Iasi reuneste studenti de la toate cele cinci facultati: Drept; Stiinte Politice si Administrative; Asistenta Sociala; Economie si Psihologie si Stiintele Educatiei.

01.10.2014 - 31.10.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: senator

Responsabilitati:

Senatul universitar reprezintă comunitatea universitară și este cel mai înalt for de deliberare și decizie. Senatul s-a constituit în conformitate cu Legea educației naționale, membrii săi fiind aleși prin votul direct și secret al tuturor cadrelor didactice și cercetătorilor cu statut de titular al UPA, respectiv prin votul direct și secret al studenților.

01.10.2014 - 31.10.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: reprezentant in consiliul universitatii

Responsabilitati:

Consiliul de administraţie asigură conducerea operativă a universităţii şi aplică deciziile Senatului universitar, fiind format din rector, prorectori, decani, directorul general administrativ și un reprezentant al studenţilor. Consiliul de administraţie este condus de către rector.
Printre principalele atribuţii ale CA se numără următoarele:
- propune Senatului universitar strategii şi politici pe domenii de interes ale universităţii;
- propune Senatului universitar înfiinţarea, funcţionarea, reorganizarea şi desfiinţarea structurilor de învăţământ şi cercetare ale universităţii;
- elaborează şi supune aprobării Senatului regulamente şi metodologii conform prevederilor Cartei Universităţii

01.10.2013 - 31.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: vice-presedinte

Responsabilitati:

Asociatia Liga Studentilor Universitatea "Petre Andrei" din Iasi (ALSUPA) a luat fiinta in anul 2010. Cativa studenti au avut un gand comun si au facut ca acel grup sa aiba personalitate juridica, un statut, care sa ofere posibilitati extinse de a se manifesta in spatiul public, atat pe plan regional, cat si national. Liga Studentilor Upa din Iasi reuneste studenti de la toate cele cinci facultati: Drept; Stiinte Politice si Administrative; Asistenta Sociala; Economie si Psihologie si Stiintele Educatiei.

01.10.2013 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Organizarea si planificarea activitatii de productie a fermei;
Administrarea zilnica a tuturor activitatilor agricole si tehnice;
Recrutarea, formarea, instruirea si supravegherea echipelor de lucru;
Planificarea tehnologiilor si materialelor necesare pregatirii , infiintarii , intretinerii , recoltarii culturilor vegetale;
Planificarea timpului de executie a lucrarilor specifice tehnologiilor de lucru necesare infiintarii culturilor;
Planificarea necesarului de personal pentru punerea in aplicare a tehnologiilor de lucru
Implementarea tehnologiilor propuse;
Stabilirea amplasamentului şi a structurii culturilor de cereale;
Pregătirea terenului pentru înfiinţarea culturilor: fertilizare, ierbicide/pesticide, arat etc.;
Înfiinţarea culturilor de camp;
Executarea lucrărilor de întreţinere a culturilor;
Recoltarea si depozitarea culturilor;
Realizarea de studii de mediului pentru a ţine sub control dăunătorii şi plantele parazite şi pentru a proteja solul şi apa;
Verificarea si aprobarea pontajul lunar pentru personalul din subordine;
Aplicarea normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor si respectarea normelor de aplicare pe culturile agricole a cantitatilor de materii prime si materiale necesare activitatii (ex.: seminte, ingrasaminte chimice) in conformitate cu bugetul aprobat;
Supravegherea si raspunde de utilizarea resurselor materiale (seminte, ingrasaminte, produse de protectie a plantelor si combustibil), financiare si umane necesare desfasurarii activitatii fermei;
Coordonarea, supravegherea si instruieste personalul care desfasoara activitatea de productie (magazineri, maistri mecanici agricoli);

01.11.2012 - 30.11.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntariat

Responsabilitati:

Uniunea Studentilor din Romania (USR) este o federație studențească, ce reunește 120 asociații studențești și de tineret din 18 centre universitare. Scopul statutar al federației este acela de a reprezenta, promova și apăra drepturile studenților, în raport cu actorii relevanți la nivel național, în special cu Ministerul Educației Naționale, Ministerul Tineretului și Sportului, Parlamentul, Guvernul, Președinția României, precum și Municipalității și Universității.
În 15 ani de existență, Uniunea a dezvoltat o serie de proiecte anuale cu impact național, devenite evenimente de referință în rândul studenților: Festivalul UNIFEST, Congresul Studenților din România, USR Summer Camp, USR Winter Camp, Academia de Training, Gala Studentului, Academia Studențească de Folk și Muzici Bune. Zeci de mii de studenți au fost beneficiari direcți sau indirecți ai acestor programe și proiecte, menite să contribuie la dezvoltarea lor personală.

Am organizat diferite proiecte pe care le voi enumera mai jos:
-SummerCamp ( Se organizeaza in statiunea Costinesti in perioada Iunie, Iulie si August cu diferite activitati: Teambuilding, Competitii sportive, Educatie non-formala, Seri culturale )
-WinterCamp ( Se organizeaza in diferite Statiuni Montane in lunile Decembrie sau Ianuarie cu diferite activitati: Teambuilding, Competitii sportive, Educatie non-formala, Seri culturale )
-uniFEST ( Festivalul UniFEST este promotorul accesului liber la cultură și distracție timp de 10 zile in fiecare an. Peste 50.000 de studenți din toata țara vor avea acces gratuit la teatru, muzee, Ateneu, Operă și Operetă. )
- Congresul Studenților din România ( Evenimentul reuneşte într-un singur loc studenți din toată țara ce vor dezbate asigurarea calității în învățământul superior. )
- Gala Studentului USR ( este un eveniment anual, prin care Uniunea Studenților din România apreciază devotamentul și premiază implicarea colaboratorilor și a partenerilor săi! )

01.10.2012 - 30.11.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntariat

Responsabilitati:

Organizatia se implica in proiecte sociale si culturale din intreaga regiune. Primele activitati de voluntariat desfasurate de Liga Studentilor Upa din Iasi au contribuit semnificativ la acordarea Universitatii Petre Andrei din Iasi a premiului "10 pentru Romania", pentru implicarea in promovarea voluntariatului si atitudinii civice. Studentii au fost solidari campaniei "Romania prinde Radacini" in toata Moldova, dar si in Bucuresti, alaturi de Campania "Capitala creste verde".

studii

 

Facultati:

2012 - 2016 Facultate: Drept la Universitatea Petre Andrei din Iasi din Iasi.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Uman la Liceul cu Program Sportiv din Botosani.
2000 - 2008 Școală generală: Clasesle 1-8 la Scoala Generela Leon Danaila din Darabani.

Premii

Voluntariat
Oct 2012 - Nov 2016: Uniunea Studentilor din Romania (USR)

Oct 2012 - Nov 2016: Asociatia Liga Studentilor din Universitatea Petre Andrei Iasi

Hobby-uri
Fotbal, Pescuit, Jocuri Video



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close