Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.11.2013

obiectiv

 

Scopul meu personal este de a încuraja standarde înalte în toate domeniile de activitate și doresc să lucrez într-un mediu profesional care îmi va permite să utilizez cunoștințele acumulate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, transport gratuit

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Protectia mediului, Saloane / Clinici frumusete, Management

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 31.08.2017

Departament: productie

Titlu Job: confectioner

01.08.2016 - 30.04.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Responsabilitati: concepere, proiectare, organizare si susţinere de cursuri.

Principalul obiectiv al unui formator este de a crea programe de formare care să dezvolte anumite abilităţi şi să îmbunătăţească cunoştinţele participanţilor în domeniul ce constituie tema cursului. Programele de formare pot fi închise, respectiv adresate doar unei anumite organizaţii, sau deschise, adresate tuturor persoanelor interesate de tema respectivă. Competenţele dobandite sunt recunoscute sau nu de autoritatile din domeniu în funcţie de autorizaţiile si experienţa companiei si formatorului care livrează programul de formare.

01.06.2016 - 30.06.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Working on the development of an educational platform for young people.

01.03.2016 - 28.02.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: lucrator de tineret

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Lucrătorul de tineret mobilizează tinerii în scopul dezvoltării abilităţilor de viaţă şi a comportamentelor proactive, stimulând viaţa asociativă şi cooperarea în rândul tinerilor, facilitând participarea acestora la
viaţa comunităţii. Lucrătorul de tineret organizează activitatea în cadrul unui proiect general al asociaţiei sau fundaţiei, organizaţiei non-guvernamentale sau administraţiei publice locale sau centrale care au atribuţii în domeniul tineretului, din care face parte şi în cadrul căreia lucrează, în funcţie de nevoile publicului.
Organizarea activităţii începe cu programarea acesteia şi se continuă până la evaluarea finală. Lucrătorul de tineret coordonează, monitorizează şi întocmeşte un raport privind activitatea în derulare.
Lucrătorul de tineret acţionează prin încurajarea tinerilor de a se implica în diferite activităţi care să ajute la integrarea lor în societate, facilitează procesul de învăţare informală şi nonformală în rândul tinerilor,
dezvoltă oportunităţi relevante de învăţare, facilitează realizarea planului de dezvoltare al tânărului, contribuie la dezvoltarea politicilor în domeniul tineretului.

01.05.2014 - 31.03.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini:
Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
-Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
-Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;
-Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
-Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
-Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
-Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).

Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora:
-Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
-Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
-Intocmeste liste de avansuri din trezorerie.

01.09.2013 - 31.05.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

Dezvoltarea armonioasa a personalităţii preşcolarului si socializarea acestuia prin metode si procedee prevăzute in programa naţionala a Invatamantului preşcolar;
Dezvoltarea intelectuala a preşcolarului si analitica;
Interelationarea dintre copil - copil si educator- copil.
- evidenţiere intereselor si dorinţelor copilului;
- evidenţierea aptitudinilor si aprofundarea acestora.
- oferirea unui cadru material armonios si educaţional dezvoltării personalităţii acestuia.

Planificarea si proiectarea activitatilor extrascolare
Stabileste oferta activitatilor extrascolare;
Analizarea resurselor materiale si umane de care dispune gradinita, precum si a intereselor copiilor in vederea stabilirii ofertei de activitati extrascolare;
Proiecteaza curriculumul pentru activitati extrascolare;
Corelarea obiectivelor cu continuturile, respectand interesele copiilor;
Dezvolta curriculumul pentru activitati extrascolare;
Identificarea resurselor informationale adecvate continuturilor stabilite;
Selectarea activitatilor de invatare cu un caracter formativ.

01.04.2012 - 31.07.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: vice-presedinte resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitatile principale: Selectia voluntarilor, crearea si realizarea ciclului de invatare, evaluarea si gestionarea membrilor organizatiei, trainuirea si sustinerea succesorului.
Organizarea conferintei nationale de alegerea noii conduceri nationale ca responsabil de receptie.
Organizarea conferintei nationale de creare a noilor strategii pe anul urmator ucupand pozitia de presedinte a comitetului de organizare.
Experienta de voluntariat, cunostiinte in domeniul de resurse umane, avantajul de a lucra in echipa timp de 1 an si jumatate.

01.06.2011 - 31.12.2011

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: operator asamblare

Responsabilitati:

Asamblarea si verificarea componentelor.

01.07.2008 - 01.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau de a contacta clienti noi si a mentine contactul cu cei vechi.
Am condus lista de contracte semnate pe o luna.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Informatica aplicata in stiinte tehnologie si economie la Universitatea " Aurel Vlaicu" Arad Romania din Arad.
2008 - 2011 Facultate: Economia comertului, turismului si a serviciilor la University "Aurel Vlaicu" din Arad.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Grup scolar "Csiky Gergely" din Arad.

Premii

Calificari
Jun 2016: Trainer

Traininguri
Apr 2015 - May 2015: Asistent Manager
Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere. Ocupatia este superioara celei de Secretara.
Durata cursului 40 ore(20.04.2015-04.05.2015)
Certificatul este in conformitate cu prevederile O.G. nr. 129/2000
Jul 2012 - Sep 2012: Lucrator de tineret

Sep 2009 - Jul 2010: Coafor stylist

Hobby-uri
In timpul liber ma ocup de aranjamente florale pentru evenimente, Dezvoltarea activitati de protejarea mediului inconjurator, Escaladat, Lectura, Gradinarit, Design interior, Crosetat, Ciclism, Inot, Yoga

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close