de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.1998

obiectiv

 

Perfecționarea și completarea cunoștințelor acumulate până în prezent, cu scopul de a-mi putea îndeplini cu succes toate sarcinile de serviciu și pe cât posibil, avansarea în carieră. De asemenea sunt deschisă la învățarea lucrurilor noi, chiar și în domenii conexe celor în care am lucrat până acum.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Brasov, Codlea, Zarnesti, Ghimbav

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - 31.07.2017

Departament: altele

Titlu Job: concediu pentru creșterea copilului

01.03.2012 - 31.03.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager și contabilitate primară – 2 proiecte cu finanțare externă (pos mediu)

Responsabilitati:

* asigurarea sprijinului administrativ şi logistic pentru întâlnirile din cadrul proiectelor;
* întocmirea minutelor şedinţelor;
* întocmirea rapoartelor, cererilor de prefinantare, de plata si de rambursare şi a altor documente ce se
realizează în cadrul proiectelor;
* evidenţa în format electronic a tuturor documentelor proiectului,
* asigurarea diseminării informaţiilor;
* activităţi de secretariat pentru funcţionarea eficientă a Unității de Implementare a Proiectului
(corespondenţă, logistică, asigurarea necesarului de materiale consumabile, etc.);
* arhivarea corectă şi în bune condiţii a documentelor emise în cadrul proiectului;
* urmărirea respectării tuturor procedurilor prevăzute în contractele de finanţare şi în desfăşurarea
proiectelor;
* întocmirea deconturilor de cheltuieli, NIR-urilor şi bonuri de consum la darea în folosinţă a bunurilor
achiziţionate;
* evidenţa facturilor primite şi plata acestora la termenul scadent;
* asistă responsabilul financiar în dezvoltarea şi menţinerea unui sistem de monitorizare (şi de
înregistrare) pentru angajamentele de plată, cheltuieli, etc.
* întocmirea proceselor verbale, aplicațiilor de plată și a tuturor documentele necesare bunei
desfășurări a contractelor (management de contracte);
* întocmeşte rapoartele de activitate necesare
* întocmirea tuturor rapoartelor și situațiilor prevăzute în contractele de finanțare și a celor cerute de
organismele de control (Organism Intermediar și Autoritate de Management);
* urmăreşte stadiul derulării activităţilor şi acţiunilor din contracte pentru a asigura respectarea unui ritm
de lucru care să permită încadrarea în termene,
* sprijin în derularea tuturor activităţilor prevăzute în proiect;
* urmărește derularea activităților de informare și conștientizare publică,
* în colaborare cu responsabilul informare - promovare - comunicare, urmăreşte stadiul elaborarării
planurilor de management dar şi calitatea acestora

01.09.2011 - 29.02.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier economist in comert si marketing

Responsabilitati:

* preluare necesar piese de schimb de la echipele de service ale societăţii şi identificarea lor în cataloage
* comandare piese şi materiale la furnizorii interni şi externi
* primire cereri de ofertă de piese de schimb de la clienţi şi identificarea lor
* întocmire oferte de preţ pentru piese de schimb şi utilaje noi şi second-hand
* întocmire devize estimative de reparaţii si facturi proforme
* programare si evidenta intervenţii şi revizii la utilajele societăţii şi ale clienţilor
* întocmire contracte de închiriere, vanzare si service şi întreţinere utilaje
* întocmire fişe tehnice pentru utilajele societăţii

Tichete de masă; autoturism de serviciu; telefon mobil de serviciu

01.08.2009 - 04.09.2011

Departament: altele

Titlu Job: concediu pentru cresterea copilului

01.04.2001 - 31.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier economist in relatii economice internationale

Responsabilitati:

* operatiuni de import-export: intocmire documente aferente (Invoice, Packing List, Shipping Details) si vamale (cand este cazul)
* urmarire si coordonare transporturi de marfa pe mare, aer si rutier (in Romania, U.E., China, Taiwan, etc.)
* intocmire si prelucrare comenzi externe si interne
* intocmire cereri de pret, negocieri interne si externe (in scris si telefonic)
* intocmire facturi interne si externe, NIR-uri
* intocmire registru de casa, dispozitii de incasare/plata
* evidenta incasarilor si platilor la furnizori si clienti
* casierie; depuneri si ridicari de numerar la banci
* intocmire si depunere documente de plata la banci
* urmarire CEC-uri si Bilete la Ordin eliberate si de incasat
* intocmire statistici pe tipuri de marfuri
* intocmire deconturi pentru deplasari in tara si strainatate
* importuri auto: participare la licitatii auto on-line, organizare transport, efectuare operatiuni de import, efectuare operatiuni RAR, luare si scoatere din evidenta a autovehiculelor la Administratia Financiara, inmatriculari auto la Politie
* reprezentant al societatii in relatia cu institutiile publice din oras

Permanenta asistenta a managerilor in organizarea si optimizarea muncii si a productiei.
Neica Viorel - asociat/manager al grupului de firme
Tichete de masă; autoturism de serviciu; telefon mobil de serviciu

01.07.1999 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator / gestionar

Responsabilitati:

* gestiune stand Prisma1 Bucuresti
* intocmire liste de aprovizionare, N.I.R.-uri, facturi si chitante
* vanzare marfa
* amenajare stand Prisma2 Bucuresti
* intervievari pentru angajare vanzatori standuri
* aprovizionare si gestiune stand Prisma2 Bucuresti
* verificare si colectare incasari standuri
Nota: programul de lucru era de 10 ore/zi, inclusiv sambata si duminica
Am propus pentru angajare si instruit persoane tinere, neexperimentate in vanzari.
Ali Yildiz - asociat/manager
Apartament inchiriat de firma in Bucuresti*Telefon mobil

01.10.1997 - 31.05.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial / gestionar

Responsabilitati:

* gestiune
* intocmire liste de aprovizionare, N.I.R.-uri, facturi si chitante
* vanzare marfa
* inventarieri lunare
* predare incasari zilnice
Elena Serdare - asociat / director general

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Relaţii Economice Internaţionale la Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir” din Brasov. Diplomă de Licenţă - Ministerul Educaţiei şi Cercetării - Economie şi afaceri internaţionale
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Chimie-Biologie la Grup Scolar Industrial - Liceul Teoretic Chimie-Biologie din Zarnesti.

Premii

Certificari
Nov 2014 - Nov 2014: Certificat de absolvire program specializare - MANAGER PROIECT
Ministerul Muncii, Protecției sociale și Persoanelor vârstnice, Ministerul Educației Naționale
Jul 2014 - Jul 2014: Certificat de absolvire program specializare - EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
Ministerul Muncii, Protecției sociale și Persoanelor vârstnice, Ministerul Educației Naționale
Aug 2009 - Sep 2009: Atestat GHID NAŢIONAL DE TURISM (TOUR-OPERATOR)
Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse
Apr 2009 - Apr 2009: Certificat de competenţă lingvistică - Limba engleză – nivel avansat
Nivel B2 în Cadrul Comun European de referinţă al Consiliului Europei
Oct 2008 - Mar 2009: Atestat AGENT DE TURISM – GHID
Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse
Voluntariat
Jan 1998 - Aug 2015: Asociația Sport & Natură Piatra Craiului, Administrația Parcului Național Piatra Craiului, Asociația Life People Nature
Participare la organizarea unor evenimente sportive (concursuri de: triatlon, maraton, schi, mountain-bike, etc.) şi a unor acţiuni de voluntariat cu caracter ecologic pe raza județului Brașov.
Hobby-uri
Mountain-bike, Drumeţii montane, Schi alpin, Literatură, Călătorii, Muzică

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close