Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.12.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 2.900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: community moderator, content localization expert

Responsabilitati:

-Oferirea de asistență clienților prin intermediul chat-ului;
-Gestionarea reclamațiilor primite în conformitate cu politicile companiei;
-Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
-Testarea platformelor digitale si a aplicatiilor mobile, oferirea de feedback si raportarea bug-urilor intampinate;

01.03.2019 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: website administrator

Responsabilitati:

- Asigurare mentenanta website (continut si functionalitati) si totodata a securitatii acestuia;
-Identificarea si propunerea de oportunitati de imbunatatire a platformei si de asigurare a implementarii acestora;
-Prelucrare date (export si import in site);
-Monitorizare performanta platforma (viteza, feedback utilizatori, etc) si luarea de masuri pentru imbunatatirea ei si a experientei utilizatorilor;
-Suport pentru urcarea content-ului in site;
-Reparare bug-uri;
-Verificarea si monitorizarea fluxului de date catre site-urile partenere.

01.10.2018 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: website administrator

Responsabilitati:

- Asigurare mentenanta website (continut si functionalitati) si totodata a securitatii acestuia;
-Identificarea si propunerea de oportunitati de imbunatatire a platformei si de asigurare a implementarii acestora;
-Prelucrare date (export si import in site);
-Monitorizare performanta platforma (viteza, feedback utilizatori, etc) si luarea de masuri pentru imbunatatirea ei si a experientei utilizatorilor;
-Suport pentru urcarea content-ului in site;
-Reparare bug-uri;
-Verificarea si monitorizarea fluxului de date catre site-urile partenere.

01.11.2017 - prezent

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: proiectionist

Responsabilitati:

-Manipularea și exploatare echpamentului de proiecție în vederea realizării spectacolului cinematografic
-Verificarea atenta a tututor mijloacelor de natura tehnica
-Operare hardware si software
-Abilitate practica in domeniul informaticii
-Efectuarea de mentenanta generala a proiectoarelor digitale, serverelor si a echipamentelor de sunet
-Operare a sistemului de aer conditionat, ventilatiei, sistemelor de alarma si a sistemului de lumini
-Operarea proiectoarelor digitale prin intermediul server-ului DOREMI
-Utilizarea de software de remote support precum VNC, Remote Desktop, Teamviewer
-Utilizarea sistemului de operare Linux
-Instalare si operare a mixerelor de sunet, a microfoanelor si headset-urilor
-Examinarea contentului media pentru a determina imaginea, formatul de sunet și alte informații necesare pentru a fi afișate corect
-Înlocuirea lampilor de xenon la sfârșitul duratei lor de viață
-Tinerea legaturii cu distribuitorii de filme cu privire la datele de lansare al titlurilor de film si actualizarea platformei interne cu aceste informatii
- Creearea de DCP-uri (Digital Cinema Package) din continut media (reclame, trailere etc.)

01.01.2016 - 30.11.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: senior supervisor

Responsabilitati:

-Abordarea unei atitudini proactive în relaţia cu staff-ul, îndeosebi în ceea ce privește creearea unor noi tehnici de upsale, de imbunătătire a tehnicilor existente în vederea maximizării încasărilor prin vanzări (muncă în echipă cu scopul maximizării target-urilor de vanzări)
-Acumularea cunoștinţelor în ceea ce privește modul de operare și funcţionare a sistemelelor POS, Vista și a caselor fiscale din cadrul companiei, având totodată o deosebită atenţie asupra manipulării banilor.
-Asigurarea că produsele și serviciile livrate sunt la cele mai înalte standarde, că persoanele din staff-ul
general au o bună prezentare și o uniformă curată, că toate ariile ori incăperile cinematografului și ale clădirii sunt menţinute și ating standardele necesare, îndeosebi în ceea ce privește curăţenia și siguranţa și nu în ultimul rând că cinematograful are un stoc complet atât la începutul zilei, dar și verificarea și menţinerea acestuia în parametrii optimi în funcţie de necesitate pe parcursul întregii zile.
-Asistarea managerului în performanţele staff-ului și potenţialele promovări.
-Deţinerea unor cunoștinţe de bază și relevante în ceea ce privește sănătatea și securitatea în muncă, igienă alimentară și înţelegerea acestora, toate cele menţionate îmbinate cu punerea în practică într-un mod cât mai eficient pentru toţi angajaţii avuţi în subordine, dar și pentru restul colegilor
-Dezvoltarea codului de conduită și dedicarea unei atenţii ridicate către nevoile clienţilor într-o manieră
politicoasă și contribuirea la crearea unui mediu plăcut din punct de vedere profesional pentru aceștia
-Dobândirea aptitudinilor de conducere prin exemplu și profesionalism
-Dobândirea cunoștinţelor necesare în privinţa reglementărilor în cazul unei urgenţe sau al unui incendiu
-Dobândirea de diverse abilităti, precum cea de management al angajaţilor, abilitatea de a lucra într-un mediu exigent, de a fi un bun motivator și team-player și abilitatea de a transmite informaţii detaliate cu privire la toate produsele cinematografului și toate informaţiile relevante cu privire la filmele în desfășurare
-Exprimarea unei reacţii bune fată de reclamaţiile și sugestiile primite din partea clienţilor și informarea
ulterioară a managerului după rezolvarea acestora
-Înţelegerea inovaţiilor aduse pieţei (prin tehnologie) și imbunătătirea sistemelor de operare
-Preluarea și ducerea la bun sfârșit a tuturor sarcinilor primite, inclusiv a celor extra și preluarea oricând a taskurilor cerute de către managerul cinematografului
-Primirea unor varii responsabilităti în pe parcursul asistării managerului de tură în funcţionarea de zi cu zi a cinematografului pentru că asteptările clienţilor să fie depăsite cu fiecare oportunitate și evidenţierea calitătilor de leadership fată de staff-ul general prin menţinerea standardelor foarte înalte a cunoștinţelor, a produselor promovate și a unui nivel ridicat a serviciilor oferite în companie.
-Realizarea de verificări a stocurilor atât zilnice, cât și lunare și rezolvarea discrepanţelor din stocuri și a
produselor degradate, ori a acelor produse ce nu mai îndeplinesc criteriile de calitate.
-Responsabilitatea asupra gestiunii banilor, stocului, a biletelor
-Supervizarea casierilor, a departamentului Concierge, a personalului de floor și curăţenie.
-Supervizarea evenimentelor desfăsurate în cadrul cinematografului

01.03.2015 - 31.01.2016

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-Operarea caselor de marcat, incasarea banilor si efectuarea tuturor rutinelor zilnice legate de numerar;
-Asigurarea încasarii contravalorii produselor prin modalităţile de plata agreate de companie;
-Gestionarea numerarului, a documentelor de la casa de marcat si a actelor contabile;
-Oferirea clientilor produsele achitate conform facturii emise;
-Emiterea facturilor catre clienti din programul de facturare si incasarea prin modalitatile existente;
-Oferirea de informatii şi suport necesar clienților in solutionarea eventualelor probleme legate de preţ, produse etc.

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate: Drept la Universitatea Romano - Americana din Bucharest.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Sportiv la Liceul cu Program Sportiv din Piatra Neamt. Atestat instructor sportiv

Premii

Traininguri
Nov 2017 - Nov 2017: People Management
Trainer: Radu Dit - Stand for Development
Jun 2017 - Jun 2017: Time Management

Hobby-uri
Fitness, Cryptocurrencies



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close