Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - 31.03.2016

Departament: marketing

Titlu Job: social media specialist

Responsabilitati:

PROJECT BASED

Pentru compania XT Deco am avut responsabilitati specifice unui Social Media Manager:

- Facebook: am repopulat pagina de business a companiei cu un continut variat dar potrivit serviciilor pe care le ofera compania. De asemenea, am directionat campanii si am promovat postari relevante pentru a viraliza cat mai mult numele XT Deco. Obisnuiam sa creez AB Teste pentru a vedea care varianta de mesaj scris si vizual este preferata publicului.

- Content Management: blogul companiei era revitalizat saptamanal cu doua articole promovate atat in Newsletter-ul saptamanal, cat si pe pagina de Facebook a companiei. In acest context, am realizat interviuri cu artisti fotografi, pictori si designeri romani precum Dan Sisu, Maria Dermengiu (Marie Nouvelles) si alti colaboratori XT Deco. De asemenea, am experimentat si testat variante de content curation care au avut un impact pozitiv asupra website-ului XT Deco, crescand numarul de vizitatori zilnici.

- UX: am adus imbunatatiri, solutii si sfaturi in ceea ce priveste golden-path-ul pe care il face un vizitator al website-ului XT Deco. Ma asiguram ca acest drum este simplu si intuitiv. Puteam verifica acest aspect cu ajutorul platformei de Google Analytics.

- Media Relations: am colaborat cu reviste online de profil home & deco pentru a revizui si coordona advertorialele scrise pentru XT Deco.

- Newsletter: am crescut baza de date a Newsletter-ului cu ajutorul unui tool care se numeste Snip.ly. Aici s-au observat rezultate pozitive lucrand in principal cu pagina de Facebook si curarea continutului in acel mediu. Astfel, persoanele interesate de articolele publicate ne oferau si adresele de mail.

01.02.2015 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: community manager

Responsabilitati:

Printre responsabilitatile postului de Community Manager se numara:

- crearea, gestionarea si dezvoltarea celor cinci comunitati apartinand jocurilor de pe Facebook. Impreuna, cele cinci comunitati au aproximativ 200.000 de oameni care au interactionat cu pagina in ultimii 3 ani.
- comunicare constanta cu Departamentul de Control al Calitatii cu scopul de a le transmite disfunctionalitatile aparute la nivelul produsului.
- mentinerea legaturii cu membrii comunitatilor, monitorizand si moderand discutii si subiecte de interes pentru acestia. De asemenea, este esentiala comunicarea concluziilor catre Managerul de Produs pentru luarea unor decizii cat mai bune in privinta produselor.
- planificarea si transmiterea mesajelor relevante pe paginile comunitatilor.

De asemenea, in ultimele 2 luni am desfasurat si activitate de QA care presupune testarea jocului in functie de ultimele update-uri create special pentru jocuri.

O alta dimensiune de mentionat a acestui post o reprezinta functia de copyrwriter. Sunt responsabila cu scrierea textelor care apar in evenimentele saptamanale ce se desfasoara in joc. Mai mult decat atat, am propus concepte de joc si de functionalitati pentru jocurile de Solitaire si o parte din aceste idei au fost implementate.

01.07.2014 - 30.11.2014

Departament: marketing

Titlu Job: community & project manager

Responsabilitati:

PROJECT BASED

Postul de Community & Project Manager consta in diferite tipuri de responsabilitati precum:

Customer Support - scrierea textelor template pentru suport tehnic pe e-mail si raspuns cat mai rapid la nelamuririle aparute in timpul orelor 7:00 - 22:00.

Mentenanta web - moderare imagini, continut si identificarea problemelor de functionare care trebuie reportate mai departe catre echipa de IT.

Community Management & Direct Marketing - stimularea activitatii pe site, crearea si editarea continutului pentru newslettere, alerte si notificari de tip automat. De asemenea, aceasta responsabilitate a constat in realizarea si aplicarea promotiilor speciale pentru a atrage cumparatori si a-i fideliza pe cei existenti (e-mail marketing). In plus am contribuit la realizarea continutul grafic si textual pentru postarile in Social Media. Acestea au aparut in publicatii de succes apartinand trustului de presa Ringier (Libertatea, Unica, Avantaje, Psychologies)
- scrierea unor articole de tipul advertorialelor sau care sa se incadreze in tactica de content marketing pentru mediul online. Aparitiile sunt facilitate de un contract de colaborare existent cu trustul Ringier.

Aici am dobandit cunostinte pentru paltforma Google Analytics si m-a ajutat sa realizez cum se pot masura rezultatele in online.

01.02.2013 - 01.07.2014

Departament: marketing

Titlu Job: communication specialist

Responsabilitati:

Ca PR al firmei Auto3P Romania am desfasurat activitati de promovare a serviciilor companiei prin implementarea activitatilor specifice de relatii publice si marketing: analiza competitiei, campanie lunara de newsletter, redactarea materialelor de promovare, contactarea si mentinerea legaturii cu presa, colaborarea cu departamentul de design grafic si cel de programare.

Am dobandit experienta ca traducator si m-am implicat in activitatile de vanzari, aducand firmei clienti. Datorita eforturilor de comunicare, emisiunea I like IT, difuzata la PRO TV, a prezentat lansarea aplicatiei MultiFleet App.

I ceea ce priveste Social Media, in contextul acestui job, am folosit YouTube ca principal canal online, avand in vedere ca aceasta firma promoveaza niste servicii clare si extrem de tehnice, unde un aport vizual reprezinta un instrument care are mai mult sens decat celelalte medii online precum Facebook si Twitter.

Am realizat prezentari de tip B2B, am pus la punct materiale de promovare si am oferit suport clientilor firmei. Suportul se putea realiza fie pe email sau la telefon.

Realizari:

Am adus venituri companiei prin incheierea contractelor de colaborare cu firme interesate de serviciile Auto3P: ThyssenKrupp Elevator, Floria si alte firme din afara capitalei.

Am reprezentat interesele firmei de a se promova prin comunicate de presa, newslettere lunare, brosuri, flyere si alte materiale menite sa promoveze si sa explice cat mai simplu si mai atractiv valorile si serviciile puse la dispozitie de catre companie.

Analizarea competitiei, o activitate ce o desfasuram periodic pentru ca informatiile sa fie la zi.

Redactarea prezentarilor care mergeau catre clienti si potentiali clienti, ca suport pentru activitatea departamentului de vanzari.

Realizarea unor studii de caz impreuna cu o parte din clientii de renume (PepsiCo LaFantana, Antalis) pentru a servi ca exemplu de succes in implementarea serviciilor companiei. Aceste studii de caz au ajuns sa fie incorporate intr-o mini revista care sa ofere suport clar si concret agentilor de vanzari in prezentarile lor catre potentiali clienti.

01.02.2011 - 01.11.2012

Departament: marketing

Titlu Job: communication specialist

Responsabilitati:

In postul de Specialist in Comunicare la Pixel Blend Studio am propus si aplicat concepte creative in cadrul unui joc online pentru copii. Am avut responsabilitati variate ce pot fi incadrate in sfera Project Managementului, dezvoltand strategii de comunicare, implementandu-le si urmarind atingerea obiectivelor propuse de echipa.

De asemenea, am desfasurat activitati de social networking, lucrand cu platformele sociale Facebook si Twitter; acest lucru mi-a oferit informatii valoroase legate de promovarea produsului si m-a ajutat sa definesc directii de comunicare si modul cel mai potrivit de abordare / raportare la public. Mentinand legatura constanta cu publicul produsului, am realizat importanta unei comunicari sincere si accesibile.

Dispun de experienta relevanta in domeniul copywriting-ului: am redactat continutul pentru siteul oficial al jocului, inclusiv blogul acestuia. Am realizat textele care apar pe site-ul oficial al firmei Pixel Blend. In plus, am scris quest-uri, aventuri si legende in rima si in limba engleza. Am mentinut un feedback constant intre copii care testau jocul si mine, pentru a putea propune idei relevante, tinand cont de observatiile si experienta lor.

Colaboram constant cu departamentul de programare si design grafic pentru respectarea cerintelor si pentru o redare vizuala potrivita.

Am adus o mai buna vizibilitate si claritate pentru proiectul in care m-am implicat.

Expansiunea creativitatii personale aplicate in mediul profesional.

Dezvoltarea capacitatea de a scrie si de a ma adapta la divererse subiecte, stiluri si medii de lucru.

Experienta in a lucra cu Social Media prin intermediul Twitter si Facebook, pornind acest tip de comunicare de la 0 si aducand rezultate. Stabilirea unor strategii de comunicare in acest sens si implementarea lor in mediul online.

01.10.2008 - 01.01.2010

Departament: relatii publice

Titlu Job: pr junior

Responsabilitati:

Colaborare constanta cu PR Managerul si PR Directorul echipei pentru redactarea comunicatelor de presa si advertorialelor, contactarea si mentinerea legaturii cu presa de lifestyle si sport; am participat la activitati de pitching, am activat in domeniul organizarii de evenimente si am participat la dezvoltarea strategiilor de comunicare in campanii de Relatii Publice, in cadrul sedintelor de debriefing.

Am avut oportunitatea sa particip la intalniri cu clienti de prestigiu precum Ursus Breweries, Nespresso si Cristalex. De asemenea am fost parte activa in organizarea unui eveniment de anvergura, Teacher’s Film Festival si lansarea primului magazin Cerruti din Romania, in Bucuresti.

01.10.2006 - 01.04.2009

Departament: relatii publice

Titlu Job: organizator evenimente in departamentul de externe

Responsabilitati:

Voluntariat in organizare evenimente precum: conferinte, traininguri, ateliere de lucru. Am avut responsabilitati precum: contactare invitati, gasirea unei locatii potrivite, organizarea echipei de lucru si delegarea responsabilitatilor, evaluarea cantativa si calitativa a evenimentului.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Universitatea Bucuresti din Bucharest.

Premii

Cambridge Advanced



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close