de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.08.1987

obiectiv

 

Imi doresc sa obtin experienta in cat mai multe domenii, pentru a putea indeplini cu succes activitati complexe. Vreau sa imi utilizez abilitatile intr-un mediu ce presupune provocari, precum si sa interactionez cu personalitati si culturi diferite.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2012 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: communication assistant

Responsabilitati:

• Comunicarea cu clienti atat private cat si business;
• Crearea de schimbari in optiunile si abonamentele clinetilor, conform solicitarilor primite;
• Updatarea sistemului intern cu oferte noi, promotii si reduceri;
• Colaborarea cu alte echipe (Marketing, Retention & Loyalty, Complaints Department) pentru a livra cele mai bune servicii pentru clienti;
• Obtinerea si evaluarea tuturor informatiilor relevante pentru a rezolva problemele clientilor;
• Directionarea cererilor catre echipa potrivita;;
• Participarea la workshopuri si trainiguri leagte de cele mai noi produse pentru a fi mereu la curent cu preferintele clientilor,

02.01.2012 - 13.08.2012

Departament: marketing

Titlu Job: online marketing & sales representative

Responsabilitati:

• Oferirea suportului pentru clienti (prin chat sau email) pe durata procesului de vanzare a produselor;
• Centralizarea rezultatelor sondajelor de opinie oferite clientilor, crearea rapoartelor si interpretarea rezultatelor;
• Participarea la implementarea strategiei de comunicare a companiei pentru clienti prin intermediul canalelor social media;
• Redactarea continutului pentru blogul extern (lansarea de noi produse, conferinte sau workshopuri IT, tendinte in domeniu, noutatile de pe piata);
• Crearea de infografice, diagrame, prezentari si cataloage pentru produse.

07.09.2009 - 02.01.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: procurement analyst

Responsabilitati:

• Preluarea comenzilor electronice: validare, plasare si inchiderea cazurilor;
• Activitati de facturare si managementul escalarii;
• Rezolvarea problemelor operationale ce puteau aparea pe durata procesului end-to-end;
• Colaborarea cu alte organizatii pentru rezolvarea problemelor (ex. echipa de vanzari, furnizori, etc.);
• Comunicarea in privinta comenzilor cu clientii companiei;
• Construirea unor relatii puternice cu clientii companiei;
• Oferirea de backup si suport pentru teamleader;
• Sustinerea prezentarilor si trainingurilor in legatura cu procesul;
• Participarea in tranzitia proceselor in diverse tari prin sustinerea si primirea unui training de specialitate.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011
Masterat in Comunicare si Relatii Publice
Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative

2006 - 2009
Studii de licenta in Stiinte Politice
Facultatea de Stiinte Politice
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative

Activitati extracurriculare

• Bune aptitudini de comunicare;
• Entuziasm si dorinta de a cunoaste informatii din mai multe domenii;
• Experienta profesionala intr-un mediu international si multicultural;
• Experienta in interactiunea cu diferite tipuri de clienti;
• Dorinta de implicare in activitati suplimentare, cu exceptia celor din descrierea jobului.

Premii

Septembrie 2012 - prezent
Curs Limba Germana Nivel Intermediar;
"Friedrich Schiller" Kulturhaus, Bucuresti;

Noiembrie 2010 - Aprilie 2011
Curs Limba Germana Business
Hewlett Packard Bucuresti;

Mai 2010
Training Procurement - achizitii electronice;
Hewlett Packard Budapesta, Ungaria;

Noiembrie 2008 - Februarie 2009
Curs de grafica publicitara - Diploma in Design Grafic, Tehnica Rastru si Vectorial;
SC Avantaj Consulting S.A, Bucuresti

Aprilie 2008
Scoala de Business "Think Strategy" (Cunostinte elementare in PR, HR, Marketing, Sales);
Organizata de Advice Students, Bucuresti;
Premiul pentru cea mai indrazneata campanie.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close