Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.01.1992

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: commission administration referent

Responsabilitati:

Gestioneaza si administreaza contractele pentru intermediarii de tip persoane fizice sau persoane juridice; Ofera suport fortei de vanzari pentru solutionarea solicitarilor legate de activitatea Serviciului Administrare Comisioane; Prelucreaza si realizeaza raportul de comision, transmite catre intermediar raportul; Gestioneaza forta de vanzari in sistemele tehnice prin: acordarea/blocarea conturilor de utilizator, alocarea schemelor de comisionare si alte modificari; Intocmeste raportarile catre ASF, avizarea si rezilierea agentilor persoane fizice, persoane juridice și subagentii afiliati; Intocmeste documentatia necesara (cu ajutorul sucursalelor/agentiilor si a Directiei Subscriere) pentru inscrierea si participarea la licitatii; Propune modificarii procedurilor si instructiunilor de lucru specifice activitatii; Participa la proiecte de implementare a produselor de asigurare de viata; Preintampina scenariile de piață și aplica în mediul de testare pentru functionalitate.

01.09.2018 - 31.01.2019

Departament: banci

Titlu Job: specialist customer complaints

Responsabilitati:

Asigura corespondenta de reclamatii, sesizari si alerte; Clarifica și soluționeaza reclamațiile primite de la clientii bancii si non-clienti in termenul legal; Asigura corespondenta cu creditorii si alte autoritati si institutii publice in legatura cu reclamațiile clienților; Propune modificarii procedurilor specifice activitatii.

01.06.2017 - 31.08.2018

Departament: banci

Titlu Job: specialist account blockage and payments

Responsabilitati:

Efectueaza operatiuni aferente blocarii sumelor in conturile de disponibilitati; Efectueaza operatiuni de plata aferente popririlor; Asigura corespondenta cu creditorii si alte autoritati si institutii publice in legatura cu popririle; Propune modificarii procedurilor specifice activitatii.

01.06.2015 - 30.06.2017

Departament: banci

Titlu Job: junior specialist account blockage and payments

Responsabilitati:

Efectueaza operatiuni aferente blocarii sumelor in conturile de disponibilitati; Efectueaza operatiuni de plata aferente popririlor; Asigura corespondenta cu creditorii si alte autoritati institutii publice in legatura cu popririle; Propune modificarii procedurilor specifice activitatii

01.10.2014 - 30.06.2015

Departament: banci

Titlu Job: sales and customer advisor

Responsabilitati:

Identifica potentialii clienti (noi si existenti) in concordanta cu regulile interne; Identifica nevoile clientilor si solutionarea corespunzatoare a acestora; Ofera suport si informatii clientilor cu privire la produsele promovate; Ofera si explica documentatia necesare; asista clientii la completarea acesteia; Mentine relația cu clientii si ofera suport acestora pe intreaga perioada de colaborare; Buna relationare cu managerul direct;colegii din echipa si alte departamente; Obtine referinte de la client (noi si existenti); Analiza partiala a dosarelor de credit si carduri de credit. Dezvoltarea unui portofoliu respectabil cu potential ridicat. Prezentari de produse in firme si institutii publice. Intocmeste dosare de credit si card de credit, implicit trimiterea acestora pentru pentru aprobare catre centrala bancii.

01.02.2014 - 31.10.2014

Departament: banci

Titlu Job: direct sales agent

Responsabilitati:

Participa la sesiunile de training organizate in scopul dezvoltarii profesionale; Identifica potentialii clienti (noi si existenti) in concordanta cu regulile interne; Identifica nevoile clientilor si solutionarea corespunzatoare a acestora; Informeaza clientii cu privire la produsele promovate; Ofera si explica documentatia necesare; Asista clientii la completarea acesteia; Mentine relatia cu clientii si ofera suport acestora pe intreaga perioada de colaborare; Buna relationare cu managerul direct;colegii din echipa si alte departamente; Obtine referinte de la client (noi si existenti); Analiza partiala a dosarelor de credit si carduri de credit. Dezvoltarea unui portofoliu respectabil cu potential ridicat. Prezentari de produse in firme si institutii publice. Intocmeste dosare de credit si card de credit, implicit trimiterea acestora catre centrala bancii.

01.11.2012 - 28.02.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: computer operator

Responsabilitati:

Inregistrarea computerizata a fluxurilor de marfuri (comenzi, achizitii, vanzari, transferuri intre gestiuni);
Incasari / plati in numerar , responsabilitatea casieriei;
Inregistrarea operatiunilor de incasari/plati in numerar, incasari/plati prin banca;


studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Finante, banci si contabilitate la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: studii sociale la Liceul teoretic din Caracal.

Premii

Certificari
Apr 2020 - Apr 2020: Fatca & CRS
Ore IDD - 1:00
Apr 2020 - Apr 2020: Adaptarea la schimbare si luarea decizilor

Feb 2019 - Feb 2019: Cultura Feedback-ului
Uniqa Asigurari SA
Traininguri
Feb 2015 - Feb 2015: EUROSOLUTIONS
TRAINING TELESALES
Nov 2014 - Nov 2014: ALPHA BANK ROMANIA
TRAINING CUSTOMER CARE, TAINING PROGRAM FLEXE CUBE.
Jun 2014 - Jun 2014: EURO LIFE ERB ASIGURARI GENERALE SA
TRAINING ASIGURARI
May 2014 - May 2014: BANCPOST SA
TRAINING CUSTOMER CARE, TRAINING WORKSHOP DE VANZARE
Calificari
Jan 2015: PRO FEMIN



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close