Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.07.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.08.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Consider despre mine ca sunt o persoana calma, rabdatoare si dornica de a invata cat mai multe lucruri noi. Printre calitatile care ma definesc, principalele dintre acestea, sunt urmatoarele: loialitate, empatie, distractiv, ambitie, punctualitate, daruire. Bineinteles ca pe langa calitati, la fel ca orice om, am si cateva defecte, dintre care as putea sa o dau exemplu pe urmatoarea : ordine/ordonare - aici pot spune ca am anumite fixatii in ceea ce priveste ordinea, imi place ca totul sa fie intr-o ordine, fiecare lucru/obiect la locul in care ar trebui sa fie.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, Achizitii, IT Software, IT Hardware, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: collection strategy analyst

01.03.2018 - 31.07.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: mi data analyst

Responsabilitati:

- scrierea si dezvoltarea codurilor SQL aferente solicitarilor ad-hoc si a tuturor codurilor aferente rapoartelor pe care le-am dezvoltat de-a lungul timpului; - crearea si dezvoltarea procedurilor stocate, apelate ulterior in diferite rapoarte sau rulate automat in diferite job-uri zilnice/saptamanale/lunare; - crearea si dezvoltarea rapoartelor in Visual Studio ; - crearea legaturilor intre VIsual Studio si platforma web SQL Reporting Services (SSRS) pentru ca rapoartele create in Visual Studio sa poata fi accesate de catre utilizatorii finali prin intermediul SSRS; - indexarea datelor din diferite tabele; - crearea conexiunilor in fisiere de tip Microsoft Excel astfel incat aceste rapoarte in Excel sa functioneze pe baza de Refresh (practic ele sunt conectate la baza de date); - transmiterea automata a diferitelor rapoarte (prin email cu ajutorul aplicatiei DB Admin), precum fisiere de tip excel atasate email-urilor; - securizarea rapoartelor in functie de user-ii care au drepturi de acces la raportele respective; - creare de raporte ce au rol final de Input Data in baza de date; - automatizarea raporte/fluxuri de raportare; - calcularea KPI-urilor si a datelor necesare raportarii;

01.08.2017 - 31.03.2018

Departament: it software

Titlu Job: specialist sig/it în tehnologia comunicațiilor

01.09.2016 - 31.08.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: it telecom officer & facilities

Responsabilitati:

- gestionarea contractelor de cumparare a bunurilor si serviciilor, riscurile asociate acestora, asigurandu-ma ca respect legislatia in vigoare si urmarind valabilitatea contractelor pentru a initia din timp renegocierea acestora.
- identificarea noilor furnizori de produse si servicii in acord cu cerintele societatii prin analizarea, evaluarea si propunearea spre selectare a celor mai avantajoase oferte
- transmiterea si inregistrarea comenzilor catre furnizori si a facturilor in sistemul de gestiune al companiei (inclusiv transmiterea accruals-ilor)
- urmarirea livrarilor de bunuri si servicii tinand legatura cu celelalte sucursale despre livrarile ce urmau a fi efectuate, asigurandu-ma ca furnizarea bunurilor catre sediile secundare din tara este realizata in mod prompt si eficient.
- mentinerea unei comunicari eficiente intre sediul central si sucursalele din teritoriu.
- actualizarea documentelor interne, a instructiunilor si procedurilor de reglementare a activitatii pe care o desfasor.
- gestionarea corecta a management-ului telefoanelor mobile ale companiei (peste 3000 de telefoane) si actualizarea zilnica a listei de telefoane ale angajatilor
- achizitionarea din timp a aparaturii electronice necesare noilor angajati ai companiei

- participarea la realizarea diferitelor proiecte specific departamentului, in functie de cerinte.



01.08.2015 - 31.08.2016

Departament: banci

Titlu Job: operator telemarketing

Responsabilitati:

- contactarea telefonica a potentialilor clienti pentru prezentarea conditiilor de eligibilitate in vederea contractarii unui imprumut, transformand cat mai multi prospecti in clienti
- inregistrarea si analizarea situatiilor venite din partea clientilor axandu-ma pe identificarea de solutii rapide de rezolvare,spre multumirea clientilor
- colaborarea excelenta cu restul echipei pentru obtinerea celor mai bune rezultate
- atenuarea confliectelor si a reclamatiilor cat mai rapid -reactivarea clientilor care au terminat imprumutul de la Provident (retentie)


- am oferit servicii de calitate clientilor asigurand o relatie de lunga durata intre Provident si client
- am avut o productivitate peste media echipei in cea mai mare parte a activitatii de pana acum
- am gasit solutii aplicate la problemele aparute in utilizarea aplicatiei
- am pastrat o colaborare stransa cu echipa de CRM participand la campaniile de eliminare a conturilor dublate din aplicatie
- am participat la depistarea erorilor aplicatiei ajutand la testarea solutiilor implementate

01.03.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari bijuterii de lux

Responsabilitati:

- planificarea si organizarea comenzilor de bijuterii intr-o aplicatie online, stabilind impreuna cu clientul toate caracteristicile bijuteriei dorite pana in cel mai mic detaliu.
- analiza avansata a vanzarilor in functie de perioada anului
- comunicarea necesarului de materie prima, in limba engleza, furnizorilor din strainatate.
- centralizarea coletelor primite si expediate de la/catre sediul central si intocmirea actelor necesare
- raportarea stocurilor catre sediul central (saptamanal)


- am contribuit la implementarea programului de facturare online oferind feedback dezvoltatorului aplicatiei in limba engleza

- am pastrat legatura intre clientul intern si furnizori
- am propus si ajutat la implementarea unei proceduri standard, folosita de catre sediile din tara, pentru a trimite comenzile de bijuterii online catre atelierele de la sediul central.

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 MBA: Fundamente SQL/MySQL- Baze de date la Info Academy din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Management la Facultatea de economie si administrarea afacerilor din Galati.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Colegiul National Calistrat Hogas din Tecuci.

Premii

Traininguri
Nov 2016 - Nov 2016: Time management

Nov 2016 - Nov 2016: Negociere

Premii si Distinctii
Feb 2016: Cele mai bune rezultate obtinute pe telemarketing in cea de-a doua parte a anului 2015

Hobby-uri
pescuitul sportiv, jocurile de interactiune, calatoriile/plimbarile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close