 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 07.11.1989
|
|
obiectiv | |
|
Sa evoluez, sa acumulez informatii si experiente noi
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2016 - prezent Departament: banci Titlu Job: collection officer secured Responsabilitati: - recuperez debitele restante ale clientilor persoane fizice, initiez si preiau apeluri ale acestora, aplicand tehnici de negociere si recuperare in conditiile respectarii standardelor de calitate stabilite
- intocmesc fisa de prezentare a facilitatilor de credit tip ipotecar, imobiliar, cu garantie reala pentru clientii ale caror credite urmeaza sa fie declarate scadent anticipat
- ofer suport clientilor care aplica pentru ofertele de refinantare, restructurare, pastrand legatura cu unitatile teritoriale
- ofer suport clientilor care inregistreaza restante pentru rezolvarea optima a solicitarilor/plangerilor acestora |
|
01.11.2014 - 31.08.2016 Departament: banci Titlu Job: specialist colectare Responsabilitati: - Contactez clientii restantieri in vederea recuperarii sumelor datorate.
- ma ocup de preluarea apelurilor si informarea clientilor despre debite, scadente de plata, graficele de rambursare, modalitatile de plata
- Propun variante de achitare a restantelor
- Propun oferte individualizate clientilor restantieri, dar si negociez termenii si conditiile acestora, respectand normele interne
- Intocmesc actele aditionale pentru ofertele discutate in vederea semnarii acestora de catre client, apoi le transmit catre departamentul de Operatiuni si Implementare |
|
01.08.2012 - 30.11.2014 Departament: banci Titlu Job: collection officer Responsabilitati: - Telefonez/ preiau apelurile clientilor cu intarzieri de plata si solicit achitarea restantelor prin aplicarea tehnicilor de negociere si recuperare;
- Informez si instruiesc debitorii in legatura cu modalitatile de plata, scadentele de plata, valoarea debitelor, valoarea ratelor lunare, dobanzilor, penalizarilor etc;
- Iau decizii in vederea stabilirii intelegerilor de plata si reprogramarii platii creditelor restante tinand cont atat de interesele Bancii, cat si de nevoile clientului
- Inregistrez in aplicatia IT a bancii concluzia discutiilor cu clientul si selectez o actiune care sa includa clientul in una din categoriile de activitati predefinite pentru a se monitoriza respectarea angajamentelor asumate de catre client;
- Verific si inregistrez adresele corecte ale clientilor, identific si inregistrez numere de telefon de contact corecte in baza de date; |
|
16.05.2012 - 27.06.2012 Departament: it software Titlu Job: internship it helpdesk Responsabilitati: - Participand la programul de internship in cadrul echipei de IT Helpdesk am oferit suport tehnic pentru urmatoarele servicii IT
• Windows XP
• VPN service
• Printing & Scanning
• MS Office
• McAfee Antivirus
• Agent Portal
• PFP Realizari: In ceea ce priveste serviciile de mai sus am efectuat urmatoarele tipuri de actiuni:
Investigare si actiuni de remediere specifice
Training pentru agenti privind functionalitatea aplicatiilor OWA, MS Office, PFP, Agent Portal
Administrare utilizator (resetari parole pentru conturile de webmail, VPN si alte aplicatii specifice)
Configurare si instalare software
Investigatii si configuratii de conectivitate la retea
Am contribuit la pregătirea calculatoarelor pentru site-ul BCP. |
|
01.08.2008 - 01.03.2009 Departament: it software Titlu Job: tehnician arhivare eletronica Responsabilitati: - Solutii de Arhivare Electronica si Content Management pentru un acces diferentiat si facil la informatiile continute in arhiva fizica prin conversia in format electronic a acesteia, pentru a micsora timpul de acces la aceste date si pentru a diminua gradul de degradare a arhivei fizice
- pregatirea arhivei fizice a unei respective societati pentru transpunerea acesteia in format electronic
- capturarea de date prin care se obtin date electronice din date existente in format fizic, prin scanarea documentelor, aplicarea de metode automate sau semi-automate de extragere a datelor (OCR, ICR, ..., indexare). |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Finante si Banci la Facultatea de Management Financiar Contabil Constanta din Bacau. Invatamant la distanta
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica intensiv informatica la Colegiul National din Bacau. am obtinut si un certificat de atestare a competentelor de operare calculator
Premii Certificari
Dec 2011 - Mar 2012: CURS DE CALIFICARE CONTABILITATE IN CADRUL AJOFM BACAU
Operare program de contabilitate SAGA 2012
Intocmirea de facturi si chitante clienti si furnizori, bonuri de consum, bonuri predare-transfer-restituire, precum si alte documente ce tin de evidenta contabila a unei firme, inclusiv Balanta de verificare
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|