Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.03.1990

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Membru Rotaract Timisoara Opera

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Petrosani, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: colaborator voluntar pentru "realizarea masterplanului energetic al judetului timis"

01.12.2012 - 01.08.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent callcenter customer care and sales

Responsabilitati:

-rezolvarea problemelor clientilor apelanti (diverse probleme de deranjamente tehnice, neclaritati despre contracte, facturi, tarife, etc.), apoi promovarea serviciilor Romtelecom in vederea convingerii clientului sa achizitioneze un nou serviciu sau marirea abonamentului actual;
-tinerea evidentei clientilor tratati si a vanzarilor in rapoarte periodice(lunare, saptamanale sau zilnice);
-contactarea de clienti in vederea convingerii sa cumpere servicii noi de la companie, prelungirii contractelor;
-atingerea targeturilor de vanzari.

Realizari:

-atingerea targeturilor de vanzari in majoritatea lunilor de lucru;
-absolvirea cursului "Call Center Academy" cu nota 9

01.01.2009 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: lider de vanzari

Responsabilitati:

Coordonarea unei echipe proprie de Reprezentanţi de vânzări, atingerea unor targeturi de vânzări şi procente de activitate ale echipei de Reprezentanţi impuse de Companie, vânzarea de produse aflate în focus, întocmirea de rapoarte de activitate şi de rapoarte de vânzări, realizarea de prezentări de produse si tehnici de vânzare a produselor din cadrul Companiei, realizarea de prospecting-uri de recrutare personal, predarea de cursuri „Beauty & Business” pentru antrenarea echipei de Reprezentanţi.

Realizari:

Recrutarea si antrenarea unui numar de aproximativ 80 de Reprezenanti de vanzari si Lideri de vanzari pe parcursul activitatii in cadrul companiei.

01.01.2008 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentand de vanzari

Responsabilitati:

Vânzarea şi promovarea produselor cosmetice AVON, consultarea clientilor

studii

 

Activitati extracurriculare

Competenţe şi abilităţi sociale: Capacitate de relationare, de a mă face ascultat şi remarcat într-un grup de oameni cu interese comune, mă motivează munca in echipă şi colaborarea. Spiritul de echipă, spirit competitiv şi capacitatea de comunicare obţinute ca urmare a experienţei de coordonator de vânzări.

Competenţe şi aptitudini organizatorice:
-Leadership(conducere)- în prezent sunt responsabilul unei echipe de 20 de reprezentanţi;
-Spirit organizatoric( experienţă în coordonare vânzări, în organizarea de prospecting-uri pentru recrutare personal, în organizarea de prezentări si lansări de produse) ;
-Experienţă bună a managementului echipei ;
-Capacitate de a lucra contratimp, capacitate de concentrare în mai multe parţi in acelasi timp.

Competenţe şi aptitudini tehnice: O bună cunoaştere a proceselor şi tehnicilor de vânzare şi promovare a produselor, a proceselor şi tehnicilor de recrutare personal

Competente si aptitudini artistice: Experienţă în muzică şi actorie dobândite în urma colaborării cu Teatrul Dramatic I.D. Sârbu Petroşani în proiectul de strângere de fonduri pentru donaţii la asociaţia Pollicino, prin realizarea unor spectacole pe scene din România şi Italia ( lectura, scrisul, înotul, pictura).

Alte competenţe şi aptitudini: Perfectionist, atenţie deosebită la detalii, creativitate, simţ estetic (obţinute ca urmare a activiţăii profesionale sau în timpul liber)

Premii

1) Curs "Callcenter Academy" in cadrul companiei Romtelecom, promovat cu nota 9;
2)Training de "Account Manager Junior" in cadrul companiei Tele Trade, in perioada 28/10/2013-25/11/2013, in care am invatat teoretic si practic regulile de functionare a pietei valutare si totodata cum sa realizez tranzactii profitabile pe piata FOREX.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close