Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.10.2005

obiectiv

 

Dorinta de dezvoltare profesionala este continua si nu se poate realiza decat prin desfasurarea unor activitati profesionale ample si diversificate chiar si in paralel cu profesia de baza. Avand in vedere ritmul atat de rapid de dezvoltare si schimbarile cateodata neasteptate in societatea in care traim la acest moment, ca obiectiv profesional principal se poate identifica dorinta de perfectionare si dezvoltare a mai multor competente profesionale. Cu atat mai mult cu cat prin asimilarea unor cunostinte si experiente profesionale, mai ales cand exista dorinta, vointa si determinare se poate vorbi despre realizari profesionale din mai multe puncte de vedere.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice, Productie, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: colaborator resurse umane

Responsabilitati:

Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea, inregistrarea si transmiterea in REVISAL a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, intocmirea dosarelor de pensie din punct de vedere juridic, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Evidente pentru intocmirea statelor de plata: intocmirea si verificarea registrului de evidenta a programului de lucru - pontaje, evidenta concediilor legale/medicale/cu sau fara plata/concedii pentru studii, etc, conform Codului Muncii, operare/inregistrare SAGA si intocmire stat de plata + intocmire Declaratie 112.
• Indeplinirea formalitatilor de resurse umane: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern/ROF la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, atenuarea si rezolvarea conflictelor ivite intre angajatii companiei, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare.

01.03.2014 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: mediator

Responsabilitati:

Partener intr-un proiect voluntar de mediere in scoli numit D.A. – Dialog Asistat incepand cu data 1 februarie 2016 si pana in prezent.

Obiectivul principal al partenariatului: asigurarea conditiilor optime de derulare a procesului de invatamant prin implementarea unei structuri de mediere destinata partilor care intervin in educatia elevilor, adica profesori, diriginti, personalul unitatii de invatamant, parinti, terti si bineinteles elevii insisi.

Activitatea principala a proiectului consta in sedintele saptamanale in care mediatorul de permanenta ramane la dispozitia partilor care intervin in educatia elevilor, respectiv profesori, diriginti, personalul unitatii de invatamant, parinti, terti, elevii insisi care isi doresc sa fie informati despre conceptul de mediere, fie, in mod mai concret, o interventie intr-un litigiu sau o neintelegere intre partile sus-mentionate, beneficiind de principiile aplicabile procesului de mediere

01.05.2011 - 31.12.2012

Departament: juridic

Titlu Job: executor ifn/jurist - resurse umane

Responsabilitati:

1. Nume / adresa angajator: SC OTP LEASING ROMANIA IFN SA, Sector 1, Bucuresti.

Tipul activitatii / sectorul de activitate: Leasing financiar

Perioada: 01/05/2011 – 31.12.2012

Functia / postul ocupat: Executor IFN / Sef Corp Executori

Activitati si responsabilitati principale:

• Coordonarea si monitorizarea departamentului de executare silita in calitate de Sef Corp Executori.
• Initiere, coordonare si finalizare masuri de executare silita.
• Reprezentarea societatii in actiunile specifice recuperarii debitelor, conform prevederilor Ordinului 1661/2007 privind statutul corpului executorilor pentru institutiile financiare nebancare si obtine in numele si pentru societate titluri executorii.
• Intocmirea evidentelor, rapoarte de situatie conform cerintelor Directorului General.
• Monitorizarea dosarelor de executare si intreprinderea masurilor si actiunilor legale in acest sens.
• Intocmirea si mentinerea evidentelor clare si complete in scopul raportarii situatilor finale.
• Punerea in executare a titlurilor executorii ce apartin societatii de leasing.
• Efectuarea tuturor actelor de executare necesare in toate formele de executare silita prevazute de Codul de Procedura Civila si de alte dispozitii legale aplicabile in materie.
• Notificarea actelor judiciare si extrajudiciare.
• Comunicarea actele de procedura.
• Recuperarea pe cale amiabila a creantelor ce apartin societatii de leasing.
• Aplicarea masurilor asiguratorii dispuse de instanta judecatoreasca in favoarea societatii de leasing.
• Intocmirea proceselor - verbale de constatare in cazul ofertei reale, urmate de consemnarea sumei de catre debitorul urmarit, potrivit dispozitiilor Codului de Procedura Civila.
• Intocmirea, potrivit legii, a protestului de neplata a cambiilor, biletelor la ordin si a cecurilor, dupa caz.
• Constatarea starii de insolvabilitate a debitorului urmarit.
• Efectuarea oricarui tip de acte sau operatiuni prevazute de dispozitiile legale, aplicabile executarii titlurilor executorii apartinand institutiilor creditoare.
• Tinerea evidentelor valorilor (dovezi de consemnare, ordine de plata) in registrul de valori.
• Intocmirea, la termenele stabilite si la solicitarea managerului Directorului General, a rapoartelor statistice sau de situatie cu privire la dosarele de executare pe care le instrumenteaza, inclusiv pentru recuperarile realizate.
• Gestionarea/intocmirea evidentelor si arhivarea lucrarilor indeplinite pentru fiecare institutie creditoare pentru care s-au efectuat acte de executare silita.
• Efectuarea deplasarilor in vederea monitorizarii si solutionarii dosarelor de executare silita.
• Aduce la indeplinire orice actiuni raportate la natura functiei, la cererea Directorului General.
• Respecta secretul profesional si deontologia profesionala aferenta functiei pe care o detine.

Perioada: 12/04/2010 – 30.04.2011

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic/Resurse Umane

Activitati si responsabilitati principale:

RESURSE UMANE:
• Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea, inregistrarea si transmiterea in REVISAL a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, intocmirea dosarelor de pensie din punct de vedere juridic, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Evidente pentru intocmirea statelor de plata: intocmirea si verificarea registrului de evidenta a programului de lucru, evidenta concediilor legale, medicale, cu sau fara plata, inclusiv cele de studii, etc, conform Codului Muncii, intocmirea si transmiterea catre departamentul Financiar-Contabil a raportului privind prezenta la locul de munca in scopul incarcarii in sistemul de plati in termen a salariilor lunare cuvenite angajatilor companiei.
• Contractul Colectiv de Munca: inregistrarea, modificarea/completarea/implementarea contractului colectiv de munca la nivel de ramura, acte procedurale cu privire la sindicat.
• Desfasurarea activitatii de resurse umane in cadrul societatii: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern/ROF la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, atenuarea si rezolvarea conflictelor ivite intre angajatii companiei, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare.

JURIDIC:
• Verificarea actelor juridice/documentelor din punct de vedere legal.
• Verificarea, perfectarea si redactarea contractelor comerciale si civile.
• Redactarea actelor de procedura: actiuni/cereri de chemare in judecata, intampinari, plangeri penale, plangeri contraventionale, recurs, concluzii, cereri.
• Redactare adrese/notificari si mentinerea relatiilor cu diferite institutii ale statului (ministere, prefecturi, politie, parchete, registrul comertului, inspectoratul teritorial de munca, comisia de supraveghere a asigurarilor, etc).
• Depunerea dosarelor si reprezentarea societatii in fata instantelor competente pentru litigii de munca, civile, comerciale, etc.
• Intocmirea, redactarea, depunerea dosarelor si reprezentarea societatii in fata Registrului Comertului competent.
• Consultanta juridica pentru companie.
• Redactarea actelor juridice cu privire la procedura insolventei (cereri de deschidere a procedurii de insolventa, declaratii de creanta, cereri de repunere in termen, cereri de reposesie bunuri, adrese/notificari catre adminsitratori/lichidatorii judiciari, etc).
• Intocmirea dosarelor de insolventa si depunerea acestora la instantele judecatoresti competente.
• Sustinerea dosarelor de insolventa in fata instantelor competente, mentinerea relatilor cu administratorii/lichidatorii judiciari numiti in dosarele de insolventa.

01.11.2007 - 30.04.2010

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic/Resurse Umane

Activitati si responsabilitati principale:

RESURSE UMANE:
• • Coordonarea activitatii departamentului de Resurse Umane.
• Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea, inregistrarea si transmiterea in REVISAL a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, intocmirea dosarelor de pensie din punct de vedere juridic, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Desfasurarea activitatii de resurse umane in cadrul societatii: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern/ROF la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, atenuarea si rezolvarea conflictelor ivite intre angajatii companiei, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare, etc.
• Organizarea si coordonarea procesului de selectie, recrutare, verificare si angajare la solicitarea Directorului General in functie de necesitatile specifice postului si cerintele companiei, postarea anunturilor de angajare, instruire si consultanta pentru noii angajati.

JURIDIC:
• Coordonarea activitatii departamentului Juridic.
• Participarea la negocieri de contracte, verificarea si perfectarea contractelor comerciale,
civile.
• Punerea in aplicare a procedurilor de recuperari debite (participarea la procedura de conciliere, intocmiri dosare pentru executari silite, investirea instrumentelor financiare cu formula executorie).
• Adrese/notificari catre diferite institutii ale statului.
• Mentinerea relatiilor permanente cu Registrul Comertului si alte institutii ale statului: Ministerul Mediului, Ministerul Muncii, Primarii, Prefecturi, Inspectoratul Teritorial de Munca, Banci, etc.
• Consultanta juridica pentru companie.
• Organizarea activitatii juridice in cadrul firmei precum si in cadrul grupului de societati din care firma face parte.
• Verificarea actelor/documentelor din punct de vedere legal.
• Coordonarea, implicarea si raspunderea cu privire la obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii comerciale a societatii: certificate de urbanism, autorizatii de construire, avize, autorizatii de mediu, pompieri, protectia muncii, sanitara, sanitar-veterinar, etc.
• Depunerea dosarelor si reprezentarea societatii in fata instantelor competente precum si a Registrului Comertului.
• Depunerea dosarelor la Oficiul Roman de Imigrari in scopul vizelor de sedere/permise de munca prin indeplinirea procedurii de obtinere a acestora.
• Depunerea dosarelor si obtinerea licentei de turism pentru agentia de turism – societate ce face parte din grupul de societati.

01.05.2007 - 31.10.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic/Resurse Umane

Activitati si responsabilitati principale:

RESURSE UMANE:
• Coordonarea activitatii departamentului de Resurse Umane.
• Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea, inregistrarea si transmiterea in REVISAL a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, intocmirea dosarelor de pensie din punct de vedere juridic, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Contractul Colectiv de Munca: inregistrarea, modificarea/completarea/implementarea contractului colectiv de munca la nivel de ramura, acte procedurale cu privire la drepturile angajatilor in conformitate cu legistatia in vigoare.
• Desfasurarea activitatii de resurse umane in cadrul societatii: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern/ROF la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, atenuarea si rezolvarea conflictelor ivite intre angajatii companiei, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare, etc.
• Organizarea si coordonarea procesului de selectie, recrutare, verificare si angajare la solicitarea Directorului General in functie de necesitatile specifice postului si cerintele companiei, postarea anunturilor de angajare, instruire si consultanta pentru noii angajati.


• JURIDIC:
• Participarea la negocieri de contracte, verificarea si perfectarea contractelor comerciale, civile.
• Punerea in aplicare a procedurilor de recuperari debite (participarea la procedura de conciliere, intocmiri dosare pentru executari silite, investirea instrumentelor financiare cu formula executorie).
• Adrese/notificari catre diferite institutii ale statului.
• Mentinerea relatiilor permanente cu Registrul Comertului si alte institutii ale statului: Ministerul Mediului, Ministerul Muncii, Primarii, Prefectura Bucuresti si Ilfov, Inspectoratul Teritorial de Munca, etc.
• Verificarea actelor/documentelor din punct de vedere legal.
• Coordonarea, implicarea si raspunderea cu privire la obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii comerciale a societatii: certificat de urbanism, autorizatia de construire, avize, autorizatia de mediu, psi, protectia muncii, sanitara, etc.
• Depunere dosare si reprezentare in fata judecatorului delegat din cadrul Registrului Comertului Bucuresti si Ilfov.

01.08.2006 - 30.04.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic/Resurse Umane

Activitati si responsabilitati principale:

JURIDIC:
• Coordonarea activitatii departamentului Juridic.
• Participarea la negocieri de contracte, verificarea si perfectarea contractelor comerciale, civile.
• Punerea in aplicare a procedurilor de recuperari debite (participarea la procedura de conciliere, intocmiri dosare pentru executari silite, investirea instrumentelor financiare cu formula executorie).
• Adrese/notificari catre diferite institutii ale statului.
• Mentinerea relatiilor permanente cu Registrul Comertului si alte institutii ale statului.
• Consultanta juridica.
• Organizarea activitatii juridice la punctele de lucru.
• Verificarea actelor /documentelor din punct de vedere legal.
• Obtinerea avizelor si agrementelor tehnice necesare indeplinirii calitatii produselor destinate vanzarii si distribuirii pe piata.
• Coordonarea, implicarea si raspunderea cu privire la obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii comerciale a societatii: autorizatia de mediu, construire, psi, protectia muncii, etc.
• Coordonarea si implementarea proiectului sistemului de management de mediu ISO 14001 si obtinerea autorizatiei de mediu pentru companie.
• Coordonarea si implementarea proiectului sistemului de management al calitatii ISO 9001 si obtinerea certificarii sistemului de management pentru companie.

RESURSE UMANE:
• Coordonarea activitatii departamentului de Resurse Umane.
• Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea si inregistrarea a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, intocmirea dosarelor de pensie din punct de vedere juridic, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Evidente pentru intocmirea statelor de plata: intocmirea si verificarea registrului de evidenta a programului de lucru, evidenta concediilor legale, medicale, cu sau fara plata, inclusiv cele de studii, etc, conform Codului Muncii, intocmirea si transmiterea catre departamentul Financiar-Contabil a raportului privind prezenta la locul de munca in scopul incarcarii in sistemul de plati in termen a salariilor lunare cuvenite angajatilor companiei.
• Contractul Colectiv de Munca: inregistrarea, modificarea/completarea/implementarea contractului colectiv de munca la nivel de ramura, acte procedurale cu privire la drepturile angajatilor in conformitate cu legistatia in vigoare.
• Desfasurarea activitatii de resurse umane in cadrul societatii: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern/ROF la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, atenuarea si rezolvarea conflictelor ivite intre angajatii companiei, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare.

01.11.2005 - 31.07.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic/Resurse Umane

Activitati si responsabilitati principale:

JURIDIC:
• Participarea la negocieri de contracte, verificarea si perfectarea contractelor comerciale, civile.
• Punerea in aplicare a procedurilor de recuperari debite (participarea la procedura de conciliere, intocmiri dosare pentru executari silite, investirea instrumentelor financiare cu formula executorie).
• Adrese/notificari catre diferite institutii ale statului.
• Consultanta juridica in cadrul punctului de lucru.

RESURSE UMANE:
• Coordonarea activitatii departamentului de Resurse Umane in cadrul Punctului de Lucru din Bucuresti.
• Administrare DOSARE PERSONAL: intocmirea si inregistrarea a contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea contractelor individuale de munca, decizii de suspendare/detasare/incetare a contractelor de munca, etc, precum si indeplinirea formalitatilor procedurale prevazute de legislatia muncii aflata in vigoare solicitate de catre institutia ITM Bucuresti, eliberarea adeverintelor in functie de necesitatile solicitate, eliberarea la cerere in termenul legal al documentelor aflate in componenta dosarului de personal, arhivarea dosarelor de personal, asigurarea suportului de consultanta pentru angajatii companiei privind legislatia pe dreptul muncii aflata in vigoare.
• Evidente pentru intocmirea statelor de plata: intocmirea si verificarea registrului de evidenta a programului de lucru, evidenta concediilor legale, medicale, cu sau fara plata, inclusiv cele de studii, etc, conform Codului Muncii, intocmirea si transmiterea catre departamentul Financiar-Contabil a raportului privind prezenta la locul de munca in scopul incarcarii in sistemul de plati in termen a salariilor lunare cuvenite angajatilor companiei.
• Desfasurarea activitatii de resurse umane in cadrul societatii: intocmirea/completarea/modificarea regulamentului intern la nivel de companie conform modificarilor intervenite pe legislatia muncii, organigrama conform structurii companiei, intomirea/completarea/modificarea fiselor de post, intocmirea deciziilor interne/circulare, dispunerea si intocmirea documentelor conform procedurii legale referitor la cercetarea disciplinara a angajatilor, delegarea anumitor atributii asistentilor administrativi din cadrul departamentului, emiterea rapoartelor privind angajatii companiei pe diverse probleme la cererea Directorului General, alte atributii delegate de catre Directorul General, mentinerea colaborarii relatiei contractuale la nivel de companie cu societatea autorizata care asigura serviciile de protectie a muncii, securitate si sanatate in munca pentru angajatii companiei conform legislatiei in vigoare.

01.04.2005 - 31.10.2005

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Functia / postul ocupat: Consilier Juridic

Activitati si responsabilitati principale:
• Acordare asistenta juridica pentru primariile comunelor din judetul Ilfov.
• Verificarea legalitatii actelor emise de catre primariile comunelor din judetul Ilfov, a aplicarii actelor normative si contencios administrativ, precum si informare.
• Intocmire si transmitere adrese/ notificari/ actiuni/ puncte de vedere referitoare la actele administrative emise de primariile comunelor din judetul Ilfov.
• Inregistrare corespondenta si repartizare lucrari.
• Relatii publice si secretariat.
Activitati si responsabilitati secundare:
• Numire Presedinte Birou Electoral in scopul coordonarii activitatii electorale prin organizarea alegerilor locale ca urmare a infiintarii unei comune pe teritoriul Judetului Ilfov ca urmare a indeplinirii numarului legal de locuitori – cetateni locali.
• Intocmire rapoarte de situatii cu privire la indeplinirea si finalizarea cu succes actului administrativ al procesului electoral.

01.04.2004 - 30.04.2005

Departament: juridic

Titlu Job: contabil junior - serviciul clienti

Responsabilitati:

Sector de activitate: distributie carburant si combustibil petrolier.

• Procedura de clearing zilnica ce implica inchiderea pozitilor deschise pe soldul clientilor (facturi, corectii, discounturi, penalizari, etc) cu platile efectuate de catre acestia indiferent daca sunt incasate prin registrul de casa sau prin banca.
• Crearea conturilor.
• Deblocarea facturilor.
• Confirmari de sold telefonice, e-mail sau tiparite cu clientii companiei.
• Analiza de sold.
• Transferuri de pozitii.
• Postarea in program a extraselor primite in format electronic de la banci prin inregistrarea platilor achitate de catre clienti.

01.01.2004 - 30.04.2004

Departament: marketing

Titlu Job: agent monitorizare concurenta

Responsabilitati:

• Culegerea a cat mai multor informatii referitoare la o anumita categorie de produse.
• Studiu de piata intocmit pe categorii de produse precum si al ofertelor speciale.
• Identificarea unor solutii de atractie a unei game cat mai variate si mai mare de clienti.
• Intocmire rapoarte pe categorii de produse.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Masterat: Inspector Salarii cod COR 335903, supliment Europass. la SC ABSOLUTE PRO TRAINING SRL societate acreditata de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari – institutie subordonata Ministerului Educatiei Nationale si aprobata de catre Ministerul Muncii si Justitiei Sociale din Bucuresti. Cursul se va desfasura pe parcursul lunii octombrie 2017.
Structura curs I.S.: cadrul legislativ, calcul contributii salariati/angajatori aferente bugetului de stat: calcul salarii nete salariati incadrati cu/fara functie de baza, plata orelor suplimentare/orelor de noapte/orelor lucrate week-end/orelor lucrate in zilele de sarbatoare legala, impozitarea tichetelor de masa/tichetelor cadou/tichetelor de vacanta, plata platilor compensatorii, acordarea ajutoarelor de nastere/deces/avantaje in natura; calculul indemnizatiei de concediu de odihna, plata zilelor de concediu neefectuate, retinerea indemnizatiei de concediu de odihna in cazul efecturarii mai multor zile de concediu; calculul indemnizatiei pe durata incapacitatii temporare de munca, recuperarea indemnizatiilor din FNUASS; calculul indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca cauzata de un accident de munca sau boala profesionala, calculul si recuperarea indemnizatiilor din FAAMBP; calculul indemnizatiei acordate admnistratorului, calculul veniturilor de natura profesionala celor care presteaza activitati in baza unui contract de drepturi de autor sau unui contract civil de prestari servicii; calculul obligatiilor catre bugetul de stat – asigurari sociale, somaj, sanatate, creante salariale, persoane cu handicap, concedii si indemnizatii; intocmirea declaratiei unice 112.
2014 - 2014 Masterat: Mediator la Fundatia pentru Schimbari Democratice din Bucuresti. Am absolvit Cursul de formare mediatori sustinut de Fundatia pentru Schimbari Democratice - Autorizatie Seria C nr 7398 in baza Hotararii nr 913/27.09.2014.
2010 - 2010 Masterat: Inspector Resurse Umane la Centrul de pregatire si perfectionare profesionala al inspectiei muncii din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti din Bucuresti. Curs absolvit in martie 2010
2009 - 2009 Masterat: Auditor Terta Parte pentru Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2008i la SIMTEX - OC - ORGANISM DE CERTIFICARE din Bucuresti. Curs absolvit in aprilie 2009 cu obtinerea unui Certificat - Auditori Terta Parte
2009 - 2009 Masterat: Auditor Terta Parte pentru Sistemul de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2005 la SIMTEX - OC - ORGANISM DE CERTIFICARE din Bucuresti. Curs absolvit in mai 2009 cu obtinerea unui Certificat - Auditori Terta Parte
2006 - 2008 Masterat: Dreptul Afacerilor la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2002 - 2003 Masterat: Curs de Specializare in Criminalistica la Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza din Bucuresti.
2002 - 2002 Masterat: Curs de informatica la Centrul de Pregatire in Informatica - CPI - SA din Bucuresti. Curs absolvit in noiembrie 2002. Certificat de absolvire a cursului de informatica - Formare operatori introducere/validare/prelucrare date pe microcalculatoare. MS-Office: word, access, power point, excel - prelucrare date/rapoarte, corel draw, cunostinte internet.
1998 - 2002 Facultate: Facultatea de Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. Diploma de licenta - Stiinte Juridice
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Profil Economic la Liceul Veceslav Harnaj din Bucuresti. Diploma de Bacalaureat, Atestat: contabil, planificator, statistician

Premii

Voluntariat
Feb 2016: D.A. - Dialog Asistat / SC ROTORAPLAN SRL (prezent)
Obiectivul principal al partenariatului este: asigurarea conditiilor optime de derulare a procesului de invatamant prin implementarea unei structuri de mediere destinata partilor care intervin in educatia elevilor, adica profesori, diriginti, personalul unitatii de invatamant, parinti, terti si bineinteles elevii insisi.
Activitatea principala a proiectului consta in sedintele saptamanale in care mediatorul de permanenta ramane la dispozitia partilor care intervin in educatia elevilor, respectiv profesori, diriginti, personalul unitatii de invatamant, parinti, terti, elevii insisi care isi doresc sa fie informati despre conceptul de mediere, fie, in mod mai concret, o interventie intr-un litigiu sau o neintelegere intre partile sus-mentionate, beneficiind de principiile aplicabile procesului de mediere.
Certificari
Nov 2002 - Jan 2003: Certificat de perfectionare a limbii engleze-nivel mediu
Curs absolvit in cadrul Centrului de pregatire in informatica - CPI - SA.
Oct 2002 - Nov 2002: Curs de formare operatori introducere/validare/prelucrare date pe microcalculatoare.
Curs absolvit in cadrul Centrului de pregatire in informatica - CPI - SA.
Certificat de absolvire a cursului de formare operatori/validare/prelucrare date pe microcalculatoare. MS-Office: word, access, power point, excel-prelucrare date/rapoarte, corel draw, navigare/comunicare prin mijloace specifice utilizate pe internet.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close