Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.02.2013

obiectiv

 

Sunt absolventa a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine, Universitatea Bucureşti. Stăpânesc limba engleză la un nivel avansat, iar portugheza la nivel mediu. Am deasemenea cunoştinţe de limba franceză la un nivel mediu. Am absolvit modulul pedagogic în cadrul facultăţii. In perioada iunie-septembrie 2014 am lucrat in Statele Unite ale Americii, in cadrul programului Work an Travel, lucru ce mi-a permis sa-mi imbunatatesc abilitatatile de comunicare in limba engleza. Îmi doresc un job stabil, full-time, care să îmi permită să avansez, cu o echipă orientată pe dezvoltarea profesională.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Publicitate, Merchandising / Promoteri, Traduceri, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.10.2014

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: client tech support specialist

Responsabilitati:

-Providing technical guidance for technical issues, both by phone and e-mail.
-Basic hardware assistence
-Software troubleshooting
-Redirect problems to appropriate teams
- Ownership, monitoring and tracking of non closed tickets
- Identifying action plans for improvement areas if necessary
- Maintain a general overview of the tickets
- Ensuring correct execution of Incident Management Processes
- Managing high and critical Incidents to ensure completion, meeting SLA terms
- Managing user escalations for tickets
- Coordination with Global and local IT teams
- Working with Service Desk team to understand the reoccurring issues
- Detection of possible assignment errors
- Check the correct resolution of re-assigned tickets
- Creating Service Desk KPI reports
- Creating reports
- creating action plans for better feedback
- identifyng the improvement areas and action them

01.06.2014 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: ticket sales

Responsabilitati:

In cadrul programului Work and Travel am optat pentru un job in Wisconsin Dells, US. Principalele cerinte erau cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat precum si capacitatea de comunicare si adaptare la nevoile clientilor. Compania activeaza in domeniul entertainment-ului oferind clientilor diverse atractii specifice zonei. Principala responsabilitatea era de a prezenta clientilor diversele atractii oferite de companie, precum si pachetele promotionale, avand ca scop final vanzarea acestora.

01.09.2013 - 01.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Principala responsabilitatea era de a contacta debitorii cazurilor banking in vederea solutionarii contractelor ce se aflau in cadrul companiei. Mesajul era strict centralizat pe gasirea unor solutii cat mai avantajoase pentru ambele parti. In vederea unei solutionari cat mai rapide si avantajoase, principalele calitati pe care fiecare agent trebuia sa si le insuseasca erau responsabilitatea, calmul, comunicarea eficienta, si nu in ultimul rand atentia.

01.03.2012 - 01.01.2013

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter la raft

Responsabilitati:

Ca promoter, principalele atributii constau in prezentarea produselor, furnizarea informatiilor necesare clientilor legate de produsele comercializate, atingerea unui target de vanzari. Mi-am dezvoltat astfel abilitatile de comunicare cu clientii, de persuasiune si am atins mereu obiectivul de vanzari.

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Masterat: Comunicare si Publicitatea in Limba Engleza la Facultatea de Comunicare si Realtii Publice/ SNSPA din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Filologie/ Engleza-Portugheza la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu: Filologie la Colegiul National Radu Greceanu din Slatina.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close