Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.10.1980

obiectiv

 

Dezvoltarea experientei dobandite, intr-un mediu de lucru competitiv si placut al companiei dumneavoastra.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: Salariu motivant, posibilitati de avansare.

Tip job: Full time

Departament: Publicitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: client service

01.04.2012 - 31.03.2017

Departament: publicitate

Titlu Job: client service director

Responsabilitati:

Productie publicitara outdoor si indoor.


Responsabilitati:


- activitati de relatii cu clientii existenti ai firmei;
- ofertare, media plan-uri, urmarire contracte, urmarire incasari;
- stabilirea graficului de dezvoltare a proiectelor impreuna cu clientul intern si urmarirea evolutiei acestora;
- raportarea stadiului proiectelor atat managerului ierarhic superior cat si clientului;
- colaborarea cu diverse departamente (ex: productie, contabilitate, livrari, secretariat) pentru dezvoltarea proiectelor in termenele stabilite.

01.06.2007 - 10.04.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: office tax manager

Responsabilitati:

- consultanta pentru inregistrarea si administrarea companiilor offshore in peste 40 de jurisdictii;
- asistenta pentru obtinerea numarului de TVA, deconturi de TVA.
- deschiderea de conturi bancare pentru companii offshore si onshore.
- inmatriculare companii offshore, redactare procuri,obtineri apostile.

Activitati de contabilitate
- inregistrarea documentelor contabile pentru registru de casa, registru de banca (lei, valuta);
- introducere facturi (furnizori/clienti);
- emitere facturi;
- urmarire plati / incasari;
- indosarierea si arhivarea contractelor, facturilor;
- rapoarte privind debitele clientilor, facturi restante, plati in avans/integrale.

Activitati in cadrul departamentului de resurse umane
- administrarea si intocmirea documentelor si datelor angajatilor (contracte de munca, acte aditionale la contractele de munca, decizii, salarii)
- actualizari in baza de date/intretinerea integritatii datelor;
- arhivare documente.
- eliberarea de diverse adeverinte necesare angajatilor.

01.04.2005 - 02.04.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: account manager-client service

Responsabilitati:

- activitati de relatii cu clientii existenti ai firmei;
- ofertare, media plan-uri, urmarire contracte, urmarire incasari;
- stabilirea graficului de dezvoltare a proiectelor impreuna cu clientul intern si urmarirea evolutiei acestora;
- raportarea stadiului proiectelor atat managerului ierarhic superior cat si clientului;
- colaborarea cu diverse departamente (ex: productie, contabilitate, livrari, secretariat) pentru dezvoltarea proiectelor in termenele stabilite.


24.02.2004 - 05.04.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: Limbi straine la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti . Fara licenta
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Liceul teoretic "Ion Creanga" din Bucuresti .

Premii

Curs operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close