 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 22.10.1980
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea experientei dobandite, intr-un mediu de lucru competitiv si placut al companiei dumneavoastra.
Salariu: 4.000,00 USD / luna Beneficii: Salariu motivant, posibilitati de avansare. Tip job: Full time Departament: Publicitate Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2017 - prezent Departament: productie Titlu Job: client service |
|
01.04.2012 - 31.03.2017 Departament: publicitate Titlu Job: client service director Responsabilitati: Productie publicitara outdoor si indoor.
Responsabilitati:
- activitati de relatii cu clientii existenti ai firmei;
- ofertare, media plan-uri, urmarire contracte, urmarire incasari;
- stabilirea graficului de dezvoltare a proiectelor impreuna cu clientul intern si urmarirea evolutiei acestora;
- raportarea stadiului proiectelor atat managerului ierarhic superior cat si clientului;
- colaborarea cu diverse departamente (ex: productie, contabilitate, livrari, secretariat) pentru dezvoltarea proiectelor in termenele stabilite.
|
|
01.06.2007 - 10.04.2012 Departament: audit / consultanta Titlu Job: office tax manager Responsabilitati: - consultanta pentru inregistrarea si administrarea companiilor offshore in peste 40 de jurisdictii;
- asistenta pentru obtinerea numarului de TVA, deconturi de TVA.
- deschiderea de conturi bancare pentru companii offshore si onshore.
- inmatriculare companii offshore, redactare procuri,obtineri apostile.
Activitati de contabilitate
- inregistrarea documentelor contabile pentru registru de casa, registru de banca (lei, valuta);
- introducere facturi (furnizori/clienti);
- emitere facturi;
- urmarire plati / incasari;
- indosarierea si arhivarea contractelor, facturilor;
- rapoarte privind debitele clientilor, facturi restante, plati in avans/integrale.
Activitati in cadrul departamentului de resurse umane
- administrarea si intocmirea documentelor si datelor angajatilor (contracte de munca, acte aditionale la contractele de munca, decizii, salarii)
- actualizari in baza de date/intretinerea integritatii datelor;
- arhivare documente.
- eliberarea de diverse adeverinte necesare angajatilor. |
|
01.04.2005 - 02.04.2007 Departament: publicitate Titlu Job: account manager-client service Responsabilitati: - activitati de relatii cu clientii existenti ai firmei;
- ofertare, media plan-uri, urmarire contracte, urmarire incasari;
- stabilirea graficului de dezvoltare a proiectelor impreuna cu clientul intern si urmarirea evolutiei acestora;
- raportarea stadiului proiectelor atat managerului ierarhic superior cat si clientului;
- colaborarea cu diverse departamente (ex: productie, contabilitate, livrari, secretariat) pentru dezvoltarea proiectelor in termenele stabilite.
|
|
24.02.2004 - 05.04.2005 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
|
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2003 Facultate: Limbi straine la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti . Fara licenta
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Liceul teoretic "Ion Creanga" din Bucuresti .
Premii Curs operator PC |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|