Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.04.1984

obiectiv

 

Beneficii: Pe masura performantelor.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, ONG / Voluntariat, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.06.0000

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: claims executive

Responsabilitati:

In cadrul companiei Marsh Broker de Asigurare detin functia de Claims Executive - asigurari Orange & Vodafone.
-Deschiderea dosarelor de dauna aferente politelor incheiate in magazinele Orange si Vodafone.
-Introducerea fiselor de constatare.
-Raportarea zilnica a dosarelor respinse/aprobate.
-Transmiterea tuturor situatiilor care Asiguratori.
-Preluarea reclamatiilor si solutionarea lor .
-Rezolvarea eventualelor erori IT prin escaladarea tichetelor care departamentele abilitate.
-Introducerea documentelor in Arhiva Electronica.
-Preluare si introducerea zilnica a fisierelor cu polite incheiate.
-Raportare lunara a dosarelor catre Asigurator ( nr dosare respinse/aprobate, nr de apeluri lunare, nr reclamatii )
-Preluarea apelurilor ce vin din reprezentante si oferirea de suport tehnica angajatilor Orange/Vodafone.
-Introducerea manuala a politelor - atunci cand este cazul.

01.09.2009 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: specialist servicii clienti - daune

Responsabilitati:

-Preluarea apelurilor in vederea solutionarii dosarelor de dauna, acordarea informatiilor solicitate de catre clienti
-Inregistrarea dosarelor de dauna
-Inregistrarea sesizarilor aparute si transmiterea raspunsurilor catre clienti
-Gestionarea situatiilor dificile in relatia cu toti clientii companiei
-Apeluri inbound/outbound
-Contactarea clientilor in vederea colectarii primelor restante
-Studii de piata

01.01.2007 - 15.05.2009

Departament: banci

Titlu Job: telesales agent / portfolio team operator

Responsabilitati:

-Vanzarea cardurilor de credit si a produselor atasate acestuia. Intocmirea dosarelor si informarea cu privire la promotiile, respectiv produsele nou lansate.
-Intocmirea rapoartelor zilnice/saptamanale,
-Primire/trimitere fax,
-Inbound si Outbound Calls,
-Pastrarea si reintregirea portofoliului de clienti,
-Vanzarea cardurilor de Debit si a cardurilor suplimentare,
-Client Service Suport.

-Incepand cu 02.2009 Departamentul Colectare-Carduri de Credit
-Initiere apeluri catre clienti in vederea obtinerii datoriilor restante.

30.08.2006 - 01.01.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: telesales agent

Responsabilitati:

-Ne ocupam de vanzarea de telefoane si pachete de telefonie mobila pe retelele cu care A2S avea contracte incheiate, respectiv Orange, Vodafone si 3G.
-Contactarea clientilor in UK in vederea identificarii pachetelor existente si a nevoilor acestora.

studii

 

Activitati extracurriculare

Fire dinamica si competitiva, proactiva si orientata catre client

Premii

-Training Customer Care " Creating stellar Relationships" - Seminar Leader : Carmen Moldoveanu, Achieve Global

-Training "Vanzarea la telefon" Telephone Doctor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close