Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.01.1958

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Competenţele dobândite la locul de muncă, precum: - organizarea fluxurilor tehnologice; - capacitarea pozitivă, de stimulare, a personalului din subordine în condiții de lucru de stres și de criză; - o profundă înțelegere a nevoilor psihologice ale colegilor și ale personalului din subordine; - fundamentarea proceselor de dezvoltare a activităților din cadrul organizației pe baza elaborării, inițierii și desfăşurării cu succes a proiectelor; - modelarea comportamentală în situații absolut neprevăzute, realizarea proceselor de dezinhibare psihică și a relațiilor dintre persoanele private de libertate din unitățile penitenciare, cât și întărirea relațiilor dintre acestea si personalul civil, angajat în cadrul fabricilor de producție aparținând MULTIPRODUCT RA, Bucureşti îmi oferă suportul necesar în ducerea la bun sfârșit a proiectelor privind: 1. Identificarea instrumentelor non-financiare motivaționale cu impact major în influențarea progresului profesional al salariaților din firmele românești. 2. Proiectarea și implementarea proceselor de dezvoltare durabilă personală.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - 30.09.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert analiză financiară

Responsabilitati:

Fundamentarea financiară a Strategiei Naționale de Reintegrare a deținuților în societatea românească, aprobată prin Hotărâre a Guvernului în 2014.

01.09.2007 - prezent

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: cercetător

Responsabilitati:

PROIECTE DE CERCETARE DEMARATE ÎNCEPAND CU ANUL 2007:
- Cercetări pe teren privind efectele crizei economico-financiare în statele situate în regiunea de nord-est a SUA (2007)
- Cercetări pe teren privind posibilitățile de dezvoltare durabilă rurală în nord-estul României (2010)
- Studii pe teren privind soluțiile adoptate în Las Vegas (Nevada, SUA) în cadrul procesului de dezvoltare durabilă a zonei (2012)
- Cercetări privind cresterea intensivă a valorii adăugate ce se poate obține în companii și organizații non-profit prin folosirea metodelor non-financiare
- Cercetări privind impactul major al educației financiare stiințifice asupra copiilor, adolescenților și tinerilor; evaluarea efectelor directe și indirecte, ulterioare, în cariera profesională și dezvoltarea capacității de acumulare a averii
- Cercetări pentru realizarea unor metode inovative necesare demarării și menținerii procesului de dezvoltare durabilă personală
- Cercetări privind posibilitățile de dublare a PIB-ului României prin realizarea exportului de sănătate alimentară

PROIECTE DE CERCETARE DEMARATE ÎN ANUL 2015:
- Educația părinților pentru implicarea în realizarea proceselor de dezvoltare durabilă personală la copiii și nepoții lor
- Este posibil ca să fim fericiți muncind în România? O provocare pentru prezent și viitor!
- Mediul înconjurator și educația individuală – factori decisivi actuali în procesul de deteriorare intensivă a calității vieții populației din România; studiul metodelor de preventie, corectare și imbunătățire
- De la utopie la fapte întorcand clepsidra: de la progresul individual la modernizarea statului român

01.03.2006 - 31.07.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

- Martie 2006 – Mai 2006 şi Aprilie 2007 – Iulie 2007: Consilier în cadrul cabinetelor a trei Secretari de Stat în Ministerul Justiției
- Fundamentarea financiară pentru înființarea Agenției Naționale de Probațiune.

- Iunie 2006 – Martie 2007: Consilier în cadrul Cabinetului Ministrului Justiției
- Elaborarea fundamentării planului multianual de investiții al Ministerului Justiției.
- Evaluarea şi prognoza necesarelor de finanțare a serviciilor de probațiune din România.

01.01.2004 - 30.11.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asociat unic – senior consultant

Responsabilitati:

1) ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR
Analiza posibilităților de integrare şi de implicare a persoanelor private de libertate în activităţi de producție – studii în peste 15 penitenciare din România.

2) MULTIPRODUCT RA Bucureşti
Analiza economică şi financiară a activităților desfășurate în cinci fabrici organizate în cadrul instituțiilor penitenciare care utilizează, în principal, forța de muncă a persoanelor aflate în detenție.

3) SC MECANICA CEAHLĂU SA Piatra Neamț
- Elaborarea studiilor de fezabilitate pentru majorarea capitalului social.
- Fundamentarea şi dezvoltarea planului multianual de investiții.
- Analiza diagnostic a companiei.

4) SIF MOLDOVA
Lucrări de expertiză financiară.

5) COLABORARI CU SC ABA SRL Timişoara
Lucrări de audit financiar la un număr de trei companii românești.

01.01.2002 - 30.09.2004

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: partener – senior consultant

Responsabilitati:

Consultant în activităţi de lichidare voluntară la: SC. AGA GAZ SRL – ROMÂNIA şi SC. CARBIT ACETILENA SRL – ROMÂNIA

01.06.1999 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Principalii clienţi:
1) PRICEWATERHOUSECOOPERS 1999-2007
- Analiza economică şi financiară privind:
- Identificarea cauzelor de faliment (COMTIM SA Timișoara).
- Identificarea posibilităților de redresare financiară a marilor debitori ai BANKCOOP şi AVAS.
- Activităţi de colectare a datoriilor restante şi activităţi de reorganizare (COMTIM SA, BANKCOOP SA Bucureşti).
- COORDONAREA UNUI NUMĂR DE 6 ECHIPE JUDEŢENE DIN MOLDOVA, SPECIALIZATE ÎN ADMINISTRAREA FALIMENTULUI BANCAR LA BANKCOOP ROMÂNIA.

2) ROSEKA INTERNATIONAL BUSINESS SRL
Analiza diagnostic, în cadrul ECOTIC, a funcţionării reţelei sale de colectare a deșeurilor electrice şi electronice, inclusiv a DEEE-urilor periculoase şi elaborarea liniilor directoare în vederea fundamentării strategiei de creștere a capacității de colectare de deșeurilor electrice şi electronice pe plan național.

3) ECOTIC SA Bucureşti
- Analiza creșterii capacității de colectare şi procesare a deșeurilor electrice şi electronice, inclusiv a DEEE-urilor periculoase.
- Analize economice şi financiare ale activităților desfășurate de către membrii ECOTIC SA.

4) RAIFFEISEN BANK SA Bucureşti
Analiza economică şi financiară a unor debitori ai băncii.

5) SC NORD EXPERT SRL Botoşani
- Consultanţă privind administrarea specială a debitorilor.
- Analiza economică şi financiară a activității unor debitori.
- Analiza impactului asupra mediului a activității SC EURO BUSINESS SRL Botoșani – societate aflată în lichidare judiciară şi administrată de către SC NORD EXPERT SRL, Botoșani.

6) SC WOLTERS KLUWER SRL Bucureşti
Consultanţă privind dezvoltarea rețelei de vânzări pentru un program informatic român de legislație.

7) SC WEBSEM SRL București
Consultanţă privind dezvoltarea rețelei de vânzări pentru produse informatice specifice.

01.04.1998 - 31.05.1999

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: senior consultant

Responsabilitati:

- Activităţi de audit.
- Analize economice şi financiare.

01.10.1997 - 31.03.1998

Departament: management

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Analize economico-financiare pentru întreaga activitate a companiei aflată în restructurare.

01.10.1995 - 30.06.1997

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

- Analize economice şi financiare aferente activităților de creditare.
- Studii şi analize privind posibilitățile de dezvoltare a activității grupului EuroColumna – București în profil teritorial.

01.07.1995 - 30.09.1995

Departament: management

Titlu Job: sef serviciu creditare

Responsabilitati:

Analize economice şi financiare aferente activităților de creditare.

01.10.1992 - 30.06.1995

Departament: banci

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

- Analize economice şi financiare aferente activităților de creditare.
- Realizarea a 3 studii de fezabilitate şi a documentațiilor aferente, necesare unor clienți ai băncii, în vederea obținerii de împrumuturi bancare din surse internaționale de finanțare.

01.01.1992 - 30.09.1996

Departament: management

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Sarcini aferente organizării si coordonării activității financiar - contabile.

01.10.1990 - 30.09.1992

Departament: banci

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Studii privind punerea in aplicare a noilor politici monetare din România la nivel local.

01.07.1989 - 30.09.1990

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Analiza, după anul 1990, a profitabilității unităţilor de alimentaţie publică din cadrul întreprinderii.
- Sarcini legate de personal.
- Sarcini legate de organizarea si funcționarea compartimentului contabilitate.

01.11.1986 - 30.06.1989

Departament: productie

Titlu Job: economist / sef de secție

Responsabilitati:

- Noiembrie 1986 – Februarie 1987: Economist: elaborarea de analize economice si financiare in cadrul întreprinderii.
- Martie 1987 – Iunie 1989: Sef Secție Croit - Confecţii – organizarea şi coordonarea întregii activităţi a peste 50% din numărul total de personal al întreprinderii de tricotaje; participarea la elaborarea strategiilor de dezvoltare a planurilor de investiții a întreprinderii şi a secției Croit - Confecții.

01.09.1984 - 30.06.1986

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

Predarea disciplinei „Organizarea producției si a muncii”.

01.10.1982 - 31.10.1986

Departament: banci

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

Analize economice si financiare privind activitatea de creditare a întreprinderilor de stat cu profil de comerț cu amănuntul si de alimentație publica.

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Doctorat: Sociologie, Economie si Mediu la UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI, UNIVERSITATEA DE VEST, TIMIȘOARA din București; Timișoara. Studii doctorale. Titlul lucrării de cercetare: „Resurse identitare ale dezvoltării durabile în Romania”
- Cercetare științifică – teoretică în domeniul Sociologiei.
- Elaborarea părților teoretice din domeniile: sociologiei, economiei, cât şi de mediu.
- Realizarea cercetărilor pe teren în comuna „Mihai Eminescu”, județul Botoșani, 2010-2013.
- Realizarea cercetărilor pe teren în orașul Las Vegas, statul Nevada, SUA, 2012.
- Elaborarea părții practice a lucrării de doctorat.
2009 - 2011 Masterat: Managementul mediului și dezvoltare durabilă la Universitatea Hyperion din Bucureşti, Facultatea de Istorie - Geografie din Bucureşti.
2006 - 2008 Masterat: Administrarea comunitara a justiției la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Sociologie şi Asistență Socială din Bucureşti.
1978 - 1982 Facultate: Finanțe - Contabilitate la Universitatea Al. I. Cuza, Facultatea de Științe Economice din Iași.

Premii

Lucrari publicate
Dec 2018: Capitolul "The Vocation Fulfilment: A Driver for Happiness at Work", în curs de apariție la editura Brill (Olanda), în lucrarea “Perspectives on Happiness” (ed. S. Bushey, B. Martin, M. C. Camci, S. H. Klausen), care a avut la bază a doua Conferință internațională "2nd Global Conference: The Happiness Project", Budapesta, Ungaria, martie 2016, organizată de Inter-Disciplinary.Net.

Sep 2016: Capitolul "The Analysis of the Causes of Employees’ Happiness", publicat la editura Inter-Disciplinary Press, în e-book-ul "Spin Cycle" (ed. Ruthy Watson), care a avut la bază Conferința internațională "1st Global Conference: The Happiness Project", Lisabona, Portugalia, martie 2015, organizată de Inter-Disciplinary.Net.

Conferinte
Jun 2018 - Jun 2018: Happiness 4th Conference
Marian, A.-M. și Budeanu, V. "Happiness and war: building happiness through emotional labour in war circumstances". Pandisciplinary Network. Happiness 4th Conference, 18-20 iunie 2018, Waterford, Irlanda.
Jun 2017 - Jun 2017: Happiness 3rd Conference
Budeanu, V. "Interrelationships between emotions of happiness, unhappiness and manifestation of vocation on the ability of companies to generate added value". Pandisciplinary Network. Happiness and Friendship Conference, 12-14 iunie 2017, Waterford, Irlanda.
Mar 2016 - Mar 2016: 2nd Global Meeting: The Happiness Project
Marian, A.-M. și Budeanu, V. "The Vocation Fulfillment: a Driver for Happiness at Work". Inter-Disciplinary.Net. 2nd Global Meeting: The Happiness Project, 14-16 martie 2016, Budapesta, Ungaria.
Nov 2015 - Nov 2015: Conferinţa Naţională a Societăţii Sociologice din România și al Colocviul Internațional de Științe Sociale și al Comunicării ACUM 2015
Budeanu, V. "Studiul fericirii angajaților în cadrul companiilor din România". Conferinţa Naţională a Societăţii Sociologice din România și al Colocviul Internațional de Științe Sociale și al Comunicării ACUM 2015, 19-21 noiembrie 2015, Brașov, România.
Nov 2015 - Nov 2015: Conferinţa Naţională a Societăţii Sociologice din România și al Colocviul Internațional de Științe Sociale și al Comunicării ACUM 2015
Marian, A.-M. și Budeanu, V. "De la un Club al Fericirii la posibilitatea de a organiza un centru sociologic de cercetări experimentale". Conferinţa Naţională a Societăţii Sociologice din România și al Colocviul Internațional de Științe Sociale și al Comunicării ACUM 2015, 19-21 Noiembrie 2015, Brașov, România.
Oct 2015 - Oct 2015: Academia Oamenilor de Știință din România
Budeanu, V. "Factorii determinanţi ai fericirii la locul de muncă". Academia Oamenilor de Știință din România, 10 octombrie 2015, București, România.
Apr 2015 - Apr 2015: Calitatea vieţii: o provocare pentru politicile sociale
Budeanu, V. "Condiţionări și cauzalităţi ale fericirii și nefericirii la locul de muncă". Calitatea vieţii: o provocare pentru politicile sociale. Conferinţa Institutului de Cercetare a Calităţii Vieţii, Academia Română, București, 23-25 aprilie 2015.
Mar 2015 - Mar 2015: 1st Global Meeting: The Happiness Project
Marian, A.-M. și Budeanu, V. "Analysis of the Causes of Employees’ Happiness: Research Area that can Provide Solutions for the Consolidation and Development of Romanian Companies". Inter-Disciplinary.Net. 1st Global Meeting: The Happiness Project, 14-16 March 2015, Lisbona, Portugalia.
Certificari
May 2017 - Jul 2017: Certificat de absolvire pentru ocupația FORMATOR, cod COR 242401, acreditat de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale si Persoanelor Vârstnice si de Ministerul Educației Naționale si Cercetării Științifice
Certificare care permite realizarea următoarelor activităţi principale: trainer, speaker, organizator workshop-uri in companii private si de stat, instituții publice şi private si unităţi de învăţământ gimnaziale, licee, colegii si universitare în spațiul Uniunii Europene. Prin apostila cu Nr. VS/0241/1 eliberata de Prefectura Județului Vaslui se certifică dreptul de a desfășura activităţile de mai sus pe plan internațional (în afara spațiului Uniunii Europene)
Oct 2007 - Mar 2008: Absolvent al Open University Marea Britanie – CODECS Romania pentru specializarea Management de proiect
Realizarea lucrării practice de cercetare: „Managementul organizării campaniei electorale pentru un candidat independent in Romania”
Jun 2005 - Aug 2005: ECDL – Modulul nr. 1 pentru obținerea Permisului European pentru Conducere a Computerului

Sep 2000 - Dec 2018: CECCAR – expert contabil

Proiecte
May 2013 - Sep 2013: Analiza privind impactul financiar al dezvoltării unui mecanism integrat inter-instituțional de funcționare a unei rețele de centre de incluziune socială pentru foștii deținuți
Fundamentarea financiară a Strategiei Naționale de Reintegrare a deținuților în societatea românească, aprobată prin Hotărâre a Guvernului în 2014.
Feb 1993 - Aug 1994: Realizarea de studii și documentaţii, inclusiv studii de fezabilitate, pentru obţinerea unor împrumuturi externe de la Banca Internaţională de Reconstrucţie și Dezvoltare

Traininguri
Sep 1997 - Sep 1997: Institutul Bancar Roman – cursul « Riscul in activitatea de creditare »

May 1993 - May 1993: Institutul Bancar Roman – cursul « Analiza economico-financiara in activitatea de creditare »

Apr 1992 - Apr 1992: Institutul Bancar Roman – cursul « Pieţe de capital »

Hobby-uri
Audiţiile de muzică clasică, Călătoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close