Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.12.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: central order desk coordinator

Responsabilitati:

01/2015 - Prezent: Central Order Desk Coordinator - Bugetare si Estimare Vanzari - Gestionare Comenzi de la Plasare la Livrare/ post- Livrare la Client - Comunicare cu Clientii din Franta/ Benelux/ Spania/ Marea Britanie & Echipele de Vanzari/ Departamentele Tehnic/ de Planificare/ Logistica/ Calitate din Fabricile din Romania si Rusia - Intocmire diverse Rapoarte pentru Head Office/ Echipe vanzare/ Clienti - Recrutare/ Training & Coordonare pentru 2 Colegi in aceleasi Procese in diverse Regiuni Vest-Europene (Germania/ Elvetia/ Austria) - Participare la Procesul de Implementare SAP - etc.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12/2013 - 12/2014: Central Order Desk Officer UK& Ireland - Procesare Comenzi si Facturi - Elaborare Rapoarte si statistici - Control Politica de Preturi - Cooperare cu Forta de Vanzari pentru elaborarea Estimarilor catre fabrici (Romania/ Rusia/ Turcia/ China) cu scopul de a optimiza si asigura Capacitatea de Productie - Urmarire status Comenzi/ Planuri de Productie/ Livrari si Solutionare eventuale probleme - Asigurare Scadere Perioada de Depozitare produse - Informare prompta si corecta in ceea ce priveste chestiunile legate de Facturare pentru a reduce timpul pana la Plata - Colaborare cu Operatiunile de Service pentru a furniza clientilor Servicii Optime Post- Vanzare - etc.

01.05.2012 - 31.10.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistentă departament comercial

Responsabilitati:

Gestionare Documente/Contracte proiectare si realizare instalatii fotovoltaice – Gestionare Bază de Date Clienți – Oferirea de Informații cu caracter specific Clienților, referitoare la comenzi, contracte, facturi, etc – Întocmire și Prezentare Documentație către Primării în vederea obținerii Autorizațiilor specifice – Întocmire și Prezentare Documentație către Distribuitorul de Energie pentru obținerea Racordului la Rețeaua Electrică și urmărirea întregului proces până la activarea instalației fotovoltaice - Prelucrare Reclamații, Soluționarea acestora în termen cât mai scurt - Traducere Cataloage/Manuale de utilizare/Oferte Comerciale și alte Documente din limba italiana în limbile română/engleză – Participarea la Conferințe și Târguri Internaționale specifice domeniului - etc.

01.02.2010 - 29.02.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistentă back office

Responsabilitati:

Gestionare Documente/ Contracte – Introducere date în sistemele Societății Partener (Vodafone Spa) – Activare Abonamente/Servicii de telefonie – Transmiterea documentelor către Societatea Partener – Arhivarea Electronică a documentelor – Gestionare CRM (Customer Relationship Management) – Întocmire Liste Clienți de contactat pentru Departamentul Telemarketing – Întocmirea de Rapoarte (3 Rapoarte specifice saptămânale – Productivitate Agenți/ Dezactivări/ Concursuri – Campanii Reînnoiri Contracte) – Customer Service - etc.

01.01.2008 - 31.01.2010

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: responsabilă back office/ asistentă back office

Responsabilitati:

02/2009 - 01/2010 Primire si verificare Documente/ Contracte – Introducere
date în sistemele Societății Partener (Telecom Italia/ Wind Spa) – Activare Abonamente/Servicii de
telefonie – Transmiterea documentelor către Societatea Partener – Arhivarea documentelor –
Întocmirea de Rapoarte (Productivitate/ Activări, etc) – Administrare Departament Telemarketing –
Gestionare foaie de prezențe și transmiterea către Biroul de Contabilitate – etc.
---------------------------------------------------------
05/2008 - 01/2009 Asistentă Responsabil Agenție – Primire/ verificare
Documente/ Contracte – Transmiterea documentelor către Sediul Central – Arhivare Documente – Întocmirea de Rapoarte – Filtrare apeluri telefonice/ e-mail-uri/ scrisori – etc.

01.07.2005 - 31.10.2007

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: traducator/customer service

Responsabilitati:

Traducerea de Texte de Marketing si Publicitate, Tehnice/E-mail-uri din/ în franceză/ engleză/ română- Asistență Clienți prin E-mail și Telefon - Operare cu Baze de Date Clienți - Problem Solving - Coordonarea Activității în Departament (11 persoane)/ Training și Suport pentru noii Colegi în calitate de Responsabilă de Departament - Colaborarea cu Responsabilul Departamentului Resurse Umane pentru Selecția de Personal în Departament – etc.

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Studii Europene la Scoala de Inalte Studii Europene, Universitatea de Vest din Timisoara.
1999 - 2003 Facultate: Franceza- Engleza la Facultatea de Litere, Universitatea de Vest din Timisoara.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Franceza- Engleza intensiv la Jean-Louis Calderon din Timisoara.

Premii

12/2012 – Business Vocabulary Builder and English e-mails (20 ore) / Efa-Ebral Vicenza
03/2012 – Curs Formatemp de Asistent Customer Service (80 ore) / Caaf Cisl Vicenza Srl
02-04/2008 – Stagiu de Selecție și Formare de Personal / Working Sas, Vicenza (Italia)
-------------------------------------------------------------------------

Autorizatie de traducator si interpret pentru limbile franceza si engleza, acordata de Ministerul Justitiei.
Atestat de interpret de limba franceza.
Atestat de cunoastere a limbii franceze, acordat de Republica franceza
-------------------------------------------------------------------------

Varii colaborări în realizarea de traduceri din/în limbile franceză și engleză în domenii
precum: economie, psihologie, antropologie, sociologie, tehnic (manuale de instalare/utilizare), gastronomie, articole științifice și de cultură generală, etc.

Participare la numeroase seminarii/actiuni nationale/internationale
-------------------------------------------------------------------------

2002: Practica la Camera de Comert Timisoara
2004: Practica la Prefectura Judetului Timis

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close