Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.01.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.01.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

O persoana organizata, calma si punctuala. Hobby, imi plac calatoriile si fotografia. La nivel profesional, pot spune ca am o experienta de aproximativ 8 ani in vanzari B2B, 2 ani in service si diagnosticare, si 3 ani in achizitii.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Targoviste

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: category manager

Responsabilitati:

- Analiza tendintelor de piata in scopul determinarii si acoperirea necesitatilor clientilor cu sortimentul companiei
- Evalueaza performanta categoriei si monitorizeaza schimbarile pietei pentru a identifica noi oportunitati, precum si modificari ale ofertei existente
- Identificarea de noi produse cu scopul de imbunatatire a sortimentului si mentinerea competivitatii in piata
- Comunicarea cu partenerii pentru obtinerea informatiilor despre produse necesare realizarii materialelor de comunicare: fise tehnice, descrieri, poze de produse
- Pregatirea campaniilor in promovarea de noi tendinte si sortimente conform cu cerintele consumatorilor
- Stabilirea preturilor de baza si promotionale atat in campanii importante cat si cele de zi cu zi
- Analiza pozitionarilor produselor in piata si luarea deciziilor in consecinta
- Analiza rapoartelor de vanzari, comenzilor, solicitarilor clientilor si implementarea promotiilor pentru a indeplini sau depasi obiectivele de vanzare propuse
- Gaseste solutii de crestere a marjei si a discounturilor financiare
- Setarea targetului de vanzare conform cu obiectivele companiei
- Creaza si propune strategii pentru atingerea tergetului lunar si trimestrial
- Colaboreaza indeaproape cu Product Managerul categoriei si stabilesc impreuna stocul necesar in campaniile propuse
- Construirea unor relatii puternice cu partenerii care sa duca la implementarea unor planuri eficiente si profitabile

01.01.2018 - 31.12.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: junior product manager

Responsabilitati:

- Asistarea Managerilor in procesul de cumparare a produselor electrocasnice
- Cercetarea si dezvoltarea de game noi profitable
- Organizarea transporturilor in coordonare cu echipa logistica
- Verificarea tendintelor pietei si activitatile concurentilor, raportarea de analize pentru a ajuta la identificarea de noi oportunitati
- Verificarea si urmarirea intrarilor de marfa in gestiune in conformitate cu forecast-urile agreate cu furnizorii
- Realizarea analizelor de comenzi, raportate la vanzarile lunare, sezon, si profitabilitatea produselor
- Responsabil de rezolvarea problemelor legate de serviciul de clienti a produsului atribuit

01.08.2016 - 31.12.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: online sales specialist

Responsabilitati:

Contactarea clienților pentru confirmarea comenzilor.
Consiliere în vederea alegerii produselor optime
Stabilirea, programarea și urmărirea livrării produselor
Construire oferte si întocmire documente necesare accesării de fonduri europene din partea clienților companiei
Fidelizarea clienților și facilitarea accesării beneficiilor oferite de companie (discount, vouchere)
Contactarea furnizorului pentru a obține stocul necesar in vederea finalizării comenzilor plasate de către clienți
Verificarea soldului din contul de client cu departamentul de contabilitate si pe platforma de plati online in vederea aplicarii pe comenzi a sumei disponibile
Responsabil de îndeplinirea target-ului propus de manager conform așteptărilor companiei

01.10.2014 - 31.08.2016

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: sh service specialist

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilități sunt testarea amănunțită și diagnosticarea produselor, instalarea software pe echipamente, cosmetizarea și evaluarea produselor destinate resigilării din punct de vedere estetic și funcțional, descrierea și setarea unui procent de discount pentru produse și întocmirea lunară a rapoartelor de ieșire a produselor din gestiune.
Realizări:
Mi-am dezvoltat abilitățile tehnice de diagnosticare, resoftare și depanare a produselor IT, cunoștințele de gestiune a stocurilor și abilitățile de lucru în excel.

01.10.2010 - 31.10.2014

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician

Responsabilitati:

Am oferit consultanță de specialitate pentru produsele achiziționate de clienți, constând în indentificarea nevoilor acestora, recomandarea de specialitate, verificarea și testarea produselor, informarea cu privire la serviciile de garanție și post-garanție oferite de către firmă / furnizori / producători.
Realizări:
În urma diferitelor traininguri la care am participat, mi-am dezvoltat cunoștințele tehnice despre produsele hardware/software și modul de utilizare a acestora. De asemenea, în urma numeroaselor interacțiuni cu clienții mi-am dezvoltat abilitățile de relaționare și comunicare, precum și capacitatea de a gestiona situații conflictuale.

01.08.2007 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sales adviser

Responsabilitati:

Consilierea clienților în vederea achiziționării de produse conforme cu cerințele acestora, recepționarea mărfurilor din cadrul raionului, așezarea la raft conform procedurilor impuse de management și implicarea directă în activitățile de promovare desfășurate în cadrul magazinului.
Realizări:
Mi-am îmbogățit cunoștințele despre produsele de care am fost responsabil, am învățat tehnici noi de Customer Care și de vânzare consultativă, mi-am dezvoltat încrederea în propria persoană și capacitatea de a găsi soluții în orice situație.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: la din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Bilingv-engleza la Liceul Teoretic "I. H. Radulescu" din Targoviste.

Premii

Am sustinut si obtinut atestatul la limba, literatura si cultura engleza in 2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close