Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.04.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu personal este de a dezvolta și de a continua o carieră de vânzări (de preferință în ramura FMCG) și sper că prin experiența acumulată de-a lungul timpului, sa obțin o poziție de Key Account Manager pentru o companie de top.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa , asigurare medicala .

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Statistica / Matematica, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: category developer

Responsabilitati:

-Menținerea la zi a capacităților operaționale
-Negocierea comenzilor și coordonarea procesului de merchandising
-Comunicare și coordonarea implementarii activităților lunare în conformitate cu planurile de marketing și vânzări
- Dezvoltarea a noi oportunități de vânzare
-Activarea promoțiilor și implementarea planogramelor si a standardelor compamiei
- Dezvoltarea relației cu clienții existenți

01.06.2015 - 28.02.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: key account executive

Responsabilitati:

-Am crescut si consolidat volumele in magazinele de tip IKA
-Am asigurat un stoc optim in fiecare magazin
-Am influentat procesul de efectuare a comenzilor in locatiile pe care le vizitam in scopul atingerii targetului de vanzare
-Am colaborarea cu sefii de raion pentru a asigura implementarea si respectarea contractelor existente la nivel de magazin
- Am respectat implementarea promotiilor conform informarii centralelor si respectând standardul RAUCH
- Am verificat rotatia produselor
- Am colaborat cu echipa de merchandiseri pentru asigurarea unei mercantizari optime a produselor in magazine
- Am negociat si efectuat plasari secundare
- Am participat la sedintele periodice cu echipa KA;
- Am întocmit rapoarte lunare , săptămânale (Prezentare activitate , foi de parcurs , rute săptămânale , deconturi , etc.)
- Am identificat și informat acțiunile din piața ale concurenței către KAM

01.06.2014 - 30.06.2015

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

- Am asigurarat in permanentă rafturile magazinului cu toate produsele CLIENTULUI existente in portofoliu si depozitele magazinului.
- Am anunțat seful de raion in cazul lipsei unor produse din stoc ( situatii de stoc fals)pentru a emite comanda, iar daca problema nu s-a rezolva, am anuntat seful direct.
- Am aranjat produsele in raft in scopul unei bune prezentari a marfii
- Am verificat termenele de valabilitate ale produselor ( FIFO )
- Am controlat zilnic etichetele de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului.
- Am informat seful direct de evolutia sortimentala si a pretului produselor similare furnizate de firme concurente.
- Am asigurarat o legatura permanentă cu seful direct, in vederea unei acoperiri continue a necesarului de marfa, evitand situatiile OOS sau suprastoc.
mine
- Am respectat programul de lucru si am anuntat din timp părăsirea locului de munca, din diverse motive, in timpul programului
-Am respectat normele de protectie a muncii si regulile existente in magazinul in care mi-am desfasurat activitatea.



01.03.2014 - 30.06.2015

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser carpatina

Responsabilitati:

Merchandiser Carpatina part-time.

01.07.2010 - 30.06.2014

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

- Am mentinut o relație excelentă între magazine si companie prin foarte buna desfășurare a activității
- Am asigurarat in permanentă rafturile magazinului cu toate produsele CLIENTULUI existente in portofoliu si depozitele magazinului.
- Am anunțat seful de raion in cazul lipsei unor produse din stoc ( situatii de stoc fals)pentru a emite comanda, iar daca problema nu s-a rezolva, am anuntat seful direct.
- Am aranjat produsele in raft in scopul unei bune prezentari a marfii
- Am respectat planogramele furnizate de către șeful direct, in realizarea plasărilor suplimentare conform standardelor
- Am verificat termenele de valabilitate ale produselor ( FIFO )
- Am controlat zilnic etichetele de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului.
- Am informat seful direct de evolutia sortimentala si a pretului produselor similare furnizate de firme concurente.
- Am asigurarat o legatura permanentă cu seful direct, in vederea unei acoperiri continue a necesarului de marfa, evitand situatiile OOS sau suprastoc.
mine
- Am respectat programul de lucru si am anuntat din timp părăsirea locului de munca, din diverse motive, in timpul programului
-Am respectat normele de protectie a muncii si regulile existente in magazinul in care mi-am desfasurat activitatea.

01.07.2009 - 31.07.2010

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

- Am desfășurat activitatea de mentenanță a echipamentelor (servere, switch-uri , routere care au aparținut de firma
- Am oferit servicii de tip hardware , software pentru clienti
- Am instalat serviciu internet catre persoane fizice + firme
- Am participat activ la dezvoltarea rețelei , cât și a dimensionarii numărului de clienti activ .

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Relatii Economice Internationale la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din Bucharest.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Mate-Info / Bilingv Engleza-Franceza la Liceul Bilingv Decebal din Bucharest.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close