Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.05.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.11.2011

obiectiv

 

Punerea in aplicare a cunostintelor si experientei dobandite, valorificarea oportunitatilor de dezvoltare personala si profesionala

Salariu: 900,00 USD / luna

Beneficii: contract munca, asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.1990 - 01.04.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: casier, operator vanzari prin telefon, agent servicii clienti

Responsabilitati:

Activitati:Vanzari servicii catre clienti, incasare facturi,vanzari cartele,restituire conturi finale (1990-2004)
–Activitati specifice Call Center 1930 (VANZARI SI RELATII CLIENTI),1931(118932-INFORMATII NUMERE CLIENTI}
-Interactionarea cu clientii pentru a rezolva solicitarile si a satisface cerintele acestora in
limita competentelor postului cu păstrarea standardelor de calitate;
-Furnizarea de informatii numere apel , promovarea serviciului Conectare Directa, utilizarea aplicatiei PISC ce are ca scop inregistrarea si gestionarea problemelor identificate in serviciile pentru clienti.
2005-2011 mentinerea certificarii si indeplinirea Obiectivelor Calitatii in Call Center Directory Assistance 118932 Galati
2005 Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2000, pentru activitati legate de informare numere client
2004 Implementarea sistemului Call Center 931 in nodul Galati
2003 centralizarea la nivel regional a serviciilor prin operatoare

1990-2004 Implementarea sistemului digital de servicii
DRAGOMIR IONICA
BONURI DE MASA, PRIME, ASIGURARE MEDICALA, COMPENSATII BILETE CONCEDIU

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Finante si banci la Universitatea Danubius din Galati.
1985 - 1989 Liceu / Școală profesională: industrial- energetic la Liceul industrial Nr 4 Galati din Galati.

Activitati extracurriculare

Lucrul in echipa, adaptabilitate, simt critic si autocritic, coroborate cu dinamism si initiativa
Abilitatatea de a lua decizii rapide, de urmarire si control
Comunicare clara si convingatoare, ascultare activa, cultivarea increderii

Premii

2013 Centrul Regional de Formare Profesionala Calarasi- Curs de Lucrator in Comert
2013 Estudia Consult- Curs de Contabil
2012 Fundatia Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comert si Industrie-Curs de Inspector Resurse Umane
2005 Romtelecom, Divizia Instruire- Curs comunicare
2004 Romtelecom, Divizia Instruire- Curs comunicare
2006 Firma New Info Company Galati- Curs operator PC
1993 Curs de calificare in meseria de telefonist- eliberat de Ministerul Comunicatiilor, Centrul de Instruire si Documentare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close