Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.11.1983

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu dinamic, intr-un climat profesional exigent si in care sa-mi pot valorifica in bune conditii calitatile si aptitudinile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Vanzari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bacau, Targu Ocna, Onesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - 31.03.2018

Departament: personal calificat

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Casier la casino jocuri de noroc

01.01.2015 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- realizarea activitatii de vanzare;
- receptionarea marfii;
- pregatirea marfii pentru expunere: etichetare pret etc;
- participarea la inventarele periodice de marfa;
- asigurarea curateniei zilnice a magazinului si a anexelor;
- acordarea de consultatnta clientilor in magazin.

01.12.2014 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari optica

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- recomandarea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari, lentile de contact, ochelari de soare
- activitati de contabilitate primara aferente procesului de vanzare din locatie
- activitati de gestionare a magazinului( receptie marfa, etichetare, verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere, livrare, vanzare etc. ).

01.06.2014 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
• cunoasterea detaliata a serviciilor si produselor; gestionarea produselor;
• prezentarea ampla si adecvata a serviciilor si produselor;
• promovarea permanenta a serviciilor si produselor;
• mentinerea relatiei cu clientii;
• intocmirea actelor contabile;
• respectarea procedurilor companiei; promovarea imaginii companiei;
• implicarea puternica in activitate pentru indeplinirea scopurilor propuse;

01.05.2013 - 31.05.2014

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager/ agent imobiliar

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
Prospectarea pieţei imobiliare;
Intermedierea tranzacţiilor imobiliare;
Identificarea şi implementarea celor mai bune soluţii pentru clienţi;
Organizarea şi urmărirea întregului proces de tranzacţionare;
Administrarea bazei de date cu proprietăţi;
Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispoziţie;
Elaborarea si redactarea de documente, prezentari, oferte etc. ;
Publicarea ofertelor imobiliare pe site-ul propriu si pe diferite portaluri imobiliare;
Centralizarea de date;
Indosarierea si arhivarea documentelor;
Copierea, scanarea si imprimarea de documente sau prezentari;
Atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile, etc);
Alte activitati de secretariat specifice domeniului imobiliar;
Coordonarea echipei si activitatii punctului de lucru;
Recrutare personal.

01.09.2012 - 30.06.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
-Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
-Primirea si cazarea clientilor;
-Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
-Efectuarea tututor incasarilor si platilor în numerar sau operatiuni cu cardul
-Promovarea serviciilor oferite clientilor;
-Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
-Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
-Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;

15.08.2011 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: casier/ lucrator comercial

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- asigurarea unei deserviri amabilie si rapide la casa;
- manevrarea corecta si in siguranta a banilor;
- servire amabila si orientata spre client;
- servire la stand;
- sprijin in momentul instruirii unor noi angajati
- scanarea produselor cumparate de clienti si încasarea contravalorii lor, în bani, bonuri valorice sau operatiune cu cardul;
- completarea în permanenta a rafturilor cu marfa;
- urmarirea datelor de valabilitate ale produselor si executarea rotatiei la raft a produselor;
- indepartarea de la raft a produselor deteriorate sau care nu respecta standardele;
- receptionarea marfii;
- pregatirea marfii pentru expunere: etichetare pret etc;
- participarea la inventarele periodice de marfa;
- raspunderea la solicitările clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi, mod de cantarire;
- asigurarea curateniei magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor.

01.07.2009 - 31.01.2010

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- Intervievarea persoanelor in vederea completarii chestionarelor de opinie publica;
- Completarea chestionarelor pe teren cu respectarea stricta a metodologiei fiecarui studiu in parte.

01.02.2008 - 01.12.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- editarea textelor pe computer;
- preluarea şi transmiterea mesajelor;
- preluarea si efectuarea apelurilor telefonice;
- completarea, consultarea şi actualizarea bazei imobiliare;
- redactarea rapoartelor şi broşurilor

15.07.2006 - 30.11.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilitati au fost:
- editarea textelor pe computer;
- preluarea şi transmiterea mesajelor, preluarea si efectuarea apelurilor telefonice;
- redactarea şi clasarea corespondenţei;
- traducera din şi în limba engleză/franceză;
- organizarea protocolului la şedinţe, conferinţe, întâlniri de afaceri

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate primara la Centrul de perfectionare Bacau, Filiala Onesti din Onesti. Disciplinele principale studiate/competenţele profesionale dobândite: contabilitate primara, management, operare PC
2002 - 2006 Facultate: Drept la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iasi, Facultatea de Drept din Iasi. Disciplinele principale studiate/competenţele profesionale dobândite: drept, management, marketing
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Matematica- Fizica la Liceul Teoretic din Onesti.

Premii

Calificari
Feb 2010: CURS CONTABILITATE ASISTATA PE CALCULATOR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close