Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.08.1981

obiectiv

 

Caut un job care sa îmi ofere satisfactia ca pot contribui la atingerea obiectivelor companiei in care lucrez, recunoasterea in organizatie. Cu peste 7 ani experienta in domeniul managerial, gestiune și pariuri sportive, doresc un job full- time, pentru a-mi pune in valoare aptitudinile si pasiunea pentru lucrul in direct cu oamenii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: casier/ operator pariuri sportive

Responsabilitati:

Contabilitate primara.
Emitere bilete jocuri de noroc (pariuri sportive si loto ). Lucrul cu aparate tip Slots.
Intocmire inventare periodice.
Intocmire registru casa.

01.02.2016 - 29.02.2020

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator/ casier pariuri sportive

Responsabilitati:

Contabilitate primara ( gestionarea marfii- fise de magazie, note de receptie, intocmire facturi si avize de insotire, inregistrarea intrarilor si iesirilor). Emitere bilete jocuri de noroc (pariuri sportive si loto ). Lucrul cu aparate tip Slots. Intocmire inventare periodice. Intocmire registru casa.

01.05.2013 - 29.02.2016

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator- casier pariuri sportive

Responsabilitati:

Contabilitate primara ( gestionarea marfii- fise de magazie, note de receptie, intocmire facturi si avize de insotire, inregistrarea intrarilor si iesirilor). Emitere bilete jocuri de noroc (pariuri sportive si loto ). Lucrul cu aparatele tip Slots. Intocmire inventare periodice. Intocmire registru casa.

01.05.2009 - 30.09.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervizor restaurant/functionar economic

Responsabilitati:

Contabilitate primara ( gestionarea marfii- fise de magazie, note de receptie, intocmire facturi si avize de insotire, inregistrarea intrarilor si iesirilor), efectuarea balantelor zilnice de verificare a vanzarii, intocmirea pontajului lunar, administrarea dosarelor angajatilor, eliberarea de adeverinte. Evidenta lista clienti- furnizori.
Intocmire inventare periodice.
Intocmire registru casa.
Supervizarea si organizarea activitatii intregului personal aferent restaurantului, intocmirea de necesare de aprovizionare cantitative si valorice, si a meniurilor zilnice.
Efectuarea diverselor rapoarte de vanzare catre superiorul ierarhic.

Program gestiune Logik si Master.
Tinerea sub evidenta a mai multe locatii ale companiei, din punct de vedere contabil(primar).

01.05.2008 - 31.03.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar depozit

Responsabilitati:

Intocmirea si inregistrarea bonurilor de consum si N.I.R.- urilor
Primirea calitativa si cantitativa a marfii.
Intocmire si tinere evidenta a fiselor de magazie.
Intocmire inventare periodice.
Program gestiune Axapta.
O evidenta mult mai precisa a stocurilor din gestiune.

01.03.2003 - 31.05.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Contabilitate primara ( gestionarea marfii- fise de gestiune, note de receptie, intocmire facturi si avize de insotire, inregistrarea intrarilor si iesirilor), intocmirea pontajului lunar, organizarea participarilor firmei la diverse targuri si expozitii, administrarea dosarelor angajatilor, eliberarea de adeverinte.Organizarea agendei manageriale, evidenta lista clienti- furnizori, interni si externi.Evidenta si gestionare conturi bancare, emitere B.O., O.P. si file C.E.C.
Primirea delegatiilor straine si mentinerea legaturilor cu Institutiile Statului ( Politia Economica, O.P.C., Ministerul Mediului, Vama Romana, etc)
Pregatire documentatie pentru plecari in delegatii ( tara si strainatate).
Pregatire documentatie in vederea activitatilor de import- export produse alimentare/ declarant vamal
Preluare si gestionare apeluri telefonice, fax, mail, corespondenta.
Intocmire si negociere diverse contracte.
Reactualizarea bazei de date a clientilor si furnizorilor.
Peste 200 de contracte diverse negociate in favoarea societatii.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Liceul Teoretic "Aurel Vlaicu" din Bucuresti. Limba engleza / limba franceza

Premii

Hobby-uri
Filme, Ieșirile în aer liber

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close