Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.08.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa lucrez in Departamentul de Vanzari al unei companii dezvoltate, unde sa-mi pot pune in evidenta, toate cunostintele dobandite, cat si dorinta de a dezvolta o cariera solida.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Productie, Inginerie, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 06.04.2011

experienta profesionala

 

02.06.2008 - 06.04.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: cash collection representative

Responsabilitati:

-incasarea numerar sau card, a facturilor clientilor Orange;
-reconectarea clientilor, in cazul intarzierilor de plata.De asemenea, coloborarea cu alte trei departamente:Credit, Collection, Frauda;
-modificari in cont;
-reincarcari cartele Prepay;
-promovare si vanzare de servicii Orange(optiuni, diferite tipuri de abonament, schimbare cartele SIM, accesorii);
-amenajarea shop-ului Orange in functie de diferite evenimente promotionale sau sarbatori nationale;
-realizarea impreuna cu echipa din cadrul shop-ului a inventarelor.

Realizari:

Cresterea valorii reincarcarilor Prepay cu 40%, in fiecare luna din perioada angajarii.

07.01.2005 - 01.06.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

Acordarea de suport pentru linia verde a companiei, cat si pentru alte companii de renume in cazul unor campanii de promovare.


Realizari:

Dezvoltarea unui manual entry-level care continea un set de intrebari(frecvent utilizate), impreuna cu raspunsurile aferente.

studii

 

Facultati:

Colegiul National "Mihai Eminescu", profil-chimie biologie, Buzau, 2004
Facultatea de Chimie Aplicata si Stiinta Materialelor, 2009

Activitati extracurriculare

- Aptitudini de comunicare interpersonala (buna comunicare, dorinta de a ajuta, evitarea conflictelor) si lucru în echipa;
- Punctualitate, perseverenta si rezistenta la stres;
- Politete, rabdare, flexibilitate si putere de convingere;
- Viteza de lucru si capacitate dezvoltata de adaptare la noi cerinte;
- Cunostinte bune de operare PC (ex: Microsoft Word, Excel, PowerPoint).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20