 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 16.01.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.09.2010
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 01.06.2015 | experienta profesionala | |
|
01.05.2018 - prezent Departament: medicina veterinara Titlu Job: carrer Responsabilitati: • Ingrijirea animalelor de companie pe timpul transportului pana la adoptator (Austria, Germania, Belgia)
• Verificarea pasapoartelor si documentelor vamale |
|
01.09.2016 - 31.05.2018 Departament: relatii publice Titlu Job: receptionist Responsabilitati: • Preluarea, legitimarea, indrumarea, informarea vizitatorilor
• Receptionarea, sortarea, transmiterea si distribuirea corespondentei si a coletelor, interne si externe
• Mentinerea relatiei cu firmele de curierat
• Evidenta documentelor transmise in interiorul si exteriorul firmelor (folosind Registrul Intrari/ Iesiri)
• stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul firmei si comandarea consumabilelor necesare
• Suport/inlocuitor pentru departamentul de Resurse Umane, contabilitate
• Alte activitati de secretariat |
|
01.09.2015 - 30.04.2016 Departament: marketing Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Municipiul București, România
Menținerea calendarului și programelor de afaceri
Executare de cercetari detaliate într-o mare varietate de domenii
Planificarea călătoriilor care implică itinerarii
Dezvoltarea și mentinerea unei evidente detaliate pentru diverse articole sau activități
Prioritizarea și gestionarea termenelor concurente
Finalizarea diverselor proiecte in ordinea desemnata
Cooperarea cu toate departamentele din cadrul companiei |
|
01.02.2015 - 31.08.2015 Departament: altele Titlu Job: casier Responsabilitati: • Instruirea clientilor in vederea emiterii biletelor de pariuri
• Responsabila cu punctul de lucru pe timpul programului (contactarea altor departamente in cazul in care apar probleme, comunicarea cu managerii, departamentul de contabilitate, departamentul comercial, departamentul de securitate)
• Eliberarea bonurilor fiscale, dispozitiilor de plata
• Responsabilitati financiare (plati in cash, plata biletelor castigatoare, contabilitate primara) |
|
01.01.2011 - 01.04.2013 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: instructor fitness-aerobic Responsabilitati: • Informarea clientelor despre serviciile disponibile; indrumare in alegerea tipului optim de antrenament
• Evaluarea conditiei fizice a clientelor si instruirea acestora in utilizarea aparatelor/echipamentelor salii; exemplificarea si corectarea exercitiilor fizice
• Personal trainer – intocmirea fisei personale a clientei, crearea unui program personalizat de antrenament, conform conditiei fizice constatate; urmarirea rezultatelor obtinute
Sustinerea orelor de: aerobic classic, step-aerobic, pillates, kangoo-jumps |
|
01.04.2008 - 01.02.2015 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: referent Responsabilitati: • Gestionarea nevoilor financiare ale activitatii loturilor nationale de juniori (planificarea activitatii sportive si a bugetului necesar, impreuna cu antrenorii de lot)
• Organizarea deplasarilor in vederea pregatirii centralizate (alegerea locatiilor de pregatire, negocierea costurilor de cazare, masa, asigurarea transportului)
• Intocmirea, depunerea spre aprobare si livrarea deconturilor lunare aferente activitatilor de pregatire
• Preluarea documentelor primare de la contabil si intocmirea ordinelor de plata, dispozitiilor valutare, incasare/depunere numerar, indosarierea acestora |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Economie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
Premii Atestat: STAGIUL DE FORMARE, CALIFICARE SPECIALISTI SPORTUL PENTRU TOTI - MODUL 3 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|