Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.09.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.06.2015

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: medicina veterinara

Titlu Job: carrer

Responsabilitati:

• Ingrijirea animalelor de companie pe timpul transportului pana la adoptator (Austria, Germania, Belgia)
• Verificarea pasapoartelor si documentelor vamale

01.09.2016 - 31.05.2018

Departament: relatii publice

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

• Preluarea, legitimarea, indrumarea, informarea vizitatorilor
• Receptionarea, sortarea, transmiterea si distribuirea corespondentei si a coletelor, interne si externe
• Mentinerea relatiei cu firmele de curierat
• Evidenta documentelor transmise in interiorul si exteriorul firmelor (folosind Registrul Intrari/ Iesiri)
• stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul firmei si comandarea consumabilelor necesare
• Suport/inlocuitor pentru departamentul de Resurse Umane, contabilitate
• Alte activitati de secretariat

01.09.2015 - 30.04.2016

Departament: marketing

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Municipiul București, România
Menținerea calendarului și programelor de afaceri
Executare de cercetari detaliate într-o mare varietate de domenii
Planificarea călătoriilor care implică itinerarii
Dezvoltarea și mentinerea unei evidente detaliate pentru diverse articole sau activități
Prioritizarea și gestionarea termenelor concurente
Finalizarea diverselor proiecte in ordinea desemnata
Cooperarea cu toate departamentele din cadrul companiei

01.02.2015 - 31.08.2015

Departament: altele

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

• Instruirea clientilor in vederea emiterii biletelor de pariuri
• Responsabila cu punctul de lucru pe timpul programului (contactarea altor departamente in cazul in care apar probleme, comunicarea cu managerii, departamentul de contabilitate, departamentul comercial, departamentul de securitate)
• Eliberarea bonurilor fiscale, dispozitiilor de plata
• Responsabilitati financiare (plati in cash, plata biletelor castigatoare, contabilitate primara)

01.01.2011 - 01.04.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: instructor fitness-aerobic

Responsabilitati:

• Informarea clientelor despre serviciile disponibile; indrumare in alegerea tipului optim de antrenament
• Evaluarea conditiei fizice a clientelor si instruirea acestora in utilizarea aparatelor/echipamentelor salii; exemplificarea si corectarea exercitiilor fizice
• Personal trainer – intocmirea fisei personale a clientei, crearea unui program personalizat de antrenament, conform conditiei fizice constatate; urmarirea rezultatelor obtinute
Sustinerea orelor de: aerobic classic, step-aerobic, pillates, kangoo-jumps

01.04.2008 - 01.02.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

• Gestionarea nevoilor financiare ale activitatii loturilor nationale de juniori (planificarea activitatii sportive si a bugetului necesar, impreuna cu antrenorii de lot)
• Organizarea deplasarilor in vederea pregatirii centralizate (alegerea locatiilor de pregatire, negocierea costurilor de cazare, masa, asigurarea transportului)
• Intocmirea, depunerea spre aprobare si livrarea deconturilor lunare aferente activitatilor de pregatire
• Preluarea documentelor primare de la contabil si intocmirea ordinelor de plata, dispozitiilor valutare, incasare/depunere numerar, indosarierea acestora

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Economie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Atestat: STAGIUL DE FORMARE, CALIFICARE SPECIALISTI SPORTUL PENTRU TOTI - MODUL 3

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close