Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.10.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.02.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii

Oras de lucru: Bucuresti, Focsani

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: call center team leader

Responsabilitati:

- Intalnire cu Clientul care doreste sa-si desfasoare proiectul in cadrul Companiei Euroanswer. Se stabilesc procedurile si materialele de training si mai ales se discuta despre asteptarile proiectului (editarea materialelor de training si desfasurarea sesiunilor de training pentru agentii si partenerii implicati).
- Responsabil cu planificarea programului fiecarui agent (impartirea in ture pentru a se acoperi necesarul zilnic), efectuarea pontajului si calcularea bonusului lunar. Planificarea si sustinerea sedintelor 1 to 1 cu agentii ( intocmirea planurilor de dezvoltare & actiune).
- Pentru toate proiectele alocate, pastrez zilnic legatura cu Clientul astfel incat activitatea sa se desfasoare conform asteptarilor. Generez rapoartele zilnice si lunare pe care Clientii le solicita.
- Realizez training agentilor pe diferite proiecte pe care vor oferi suport.
- Actualizez procedurile si informez agentii despre modificarile aparute. In permanenta ofer suport colegilor din echipa pentru a ma asigura ca informatiile transmise si solutile oferite sunt cele corecte.
- Colaborez cu agentii shared, dar si cu cei alocati in alte echipe, in functie de proiectul pe care il
desfasuram, astfel incat sa putem oferi suport in limbile solicitate de Client.

01.10.2009 - 30.09.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: help desk officer

Responsabilitati:

- Gestionarea apelurilor primite sau efectuate in cadrul proiectelor in care sunt implicat, conform metodologiei stabilite.
- Asigurarea activitatii de helpdesk conform procedurilor stabilite de client si a legislatiei in vigoare.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Istorie si Traditie la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate: Teologie Ortodoxa la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Bucuresti.
1999 - 2004 Liceu / Școală profesională: Teologie Ortodoxa la Seminarul Teologic "Kesarie Episcopul" din Buzau.

Premii

Hobby-uri
Calatorie, Lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close