 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.08.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:29.11.2007
|
|
obiectiv | |
|
Atenta la detalii, transparentă, abilitați excelente de comunicare
Salariu: 2.100,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Banci, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2016 - prezent Departament: management Titlu Job: call center manager Responsabilitati: - Start-Up bussines, implementare de la 0;
- recrutare pe diferite posturi și departamente;
- training, creare materiale de training;
- stabilire și întocmire proceduri de lucru;
- suport întregii echipe, nu doar departamentului de call center;
- quality controlling;
- sesiuni de feedback și coaching atat cu agenții cât și cu supervizorii;
- verificare flow de activitate;
- raportare și verificare trend performanța;
- stabilire KPI’s și monitorizare. |
|
01.05.2014 - 30.04.2016 Departament: management Titlu Job: manager operational romania Responsabilitati: - Consolidarea activităților operaționale;
- Gestionarea logisticii;
- Gestionarea bugetului;
- Gestionarea tuturor departamentelor (IT, resurse umane, front desk, call center), echipa intre 40 - 50 membri;
- Gestionarea relațiilor cu terțe părți;
- Recrutarea noilor angajați;
- Evaluarea lunara a agenților, supervizorilor, trainer-ului;
- Planificarea resurselor disponibile;
- Indeplinirea indicatorilor de performanta per proiect: SLA, eficienta, calitate
- Oferirea de suport continuu întregii echipe |
|
01.02.2013 - 31.05.2014 Departament: management Titlu Job: call center manager Responsabilitati: - implementarea solutiei de call center;
- crearea rapoartelor necesare;
- stabilirea KPI's la nivel de proiect si la nivel de agent;
- recrutare si training pentru agentii noi;
- monitorizare si dezvoltare membrilor echipei, sesiuni de coaching, feedback, sedinte saptamanale, evaluare apeluri;
- organizarea de sedinte in afara biroului pentru o atmosfera mai destinsa;
- analiza evolutiei portofoliului de clienti cat si a situatiei contractelor existente;
- stabilirea si urmarirea target-ului de vanzari si rezultatelor lunare;
- raportare zilnica, saptamanala, lunara;
- organizarea de concursuri saptamanale, lunare pentru stimularea competitivitatii si pentru cresterea rezultatelor echipei;
- identificarea punctelor slabe la nivel de operator pentru imbunatatire, dar si identificarea nevoilor fiecarui operator;
- intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii;
- indeplinirea target-ului la nivel de luna, implementarea unui nou sistem de bonusare.
Beneficii: masina de serviciu, bonusuri.
|
|
01.04.2011 - 31.01.2013 Departament: management Titlu Job: project manager Responsabilitati: - coordonarea unei echipe de pana la 70 de agenti, 6 team leaderi si 2 traineri:
- rapoartare interna si externa catre client;
- monitorizare KPI's proiect: SLA, vanzari, rata de raspuns, calitate apeluri;
- realizare de noi rapoarte pentru o monitorizare mai buna;
- analiza evolutiei rezultatelor;
- identificare punctelor slabe in cadrul echipei pentru a le imbunatati;
- asigurarea de training-uri agentilor noi;
- recrutare;
- intocmire program de lucru pentru agenti si team leaderi;
- realizare de teste pentru a verifica cunostintele agentilor si team leaderilor;
- sedinte saptamanale impreuna cu echipa;
- sedinte cu clientii;
-pastrarea unei legaturi foarte bune cu clientii;
- sesiuni de feedback si coaching, share best practices, sesiuni de casca dubla.
- Depasirea target-ului in vanzari luni consecutive;
- Train-uirea a peste 150 de agenti;
- Realizarea de materiale ajutatoare pentru activitatea desfasurata.
Telefon de serviciu, laptop, masina de serviciu in cazul deplasarilor.
|
|
01.11.2009 - 30.04.2011 Departament: management Titlu Job: team leader Responsabilitati: - monitorizarea agentilor din cadrul echipei;
- evaluarea agentilor;
- sesiuni de feedback&coaching;
- rapoarte zilnice, saptamanale, lunare;
- oferirea de suport agentilor;
- training pentru agentii existenti cat si pentru cei noi;
- indeplinirea target-ului per echipă;
- crearea unei stranse legaturi cu agentii din cadrul echipei.
Tichete de masa, telefon de serviciu. |
|
01.05.2009 - 01.11.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: account manager call center Responsabilitati: - contractarea clientilor potentiali;
- trainig pentru operatori;
- realizarea de script-uri pentru proiecte;
- implementarea noilor proiecte;
- meeting-uri cu clientii existenti cat si cu posibilii clienti. Realizari: - imbunatatirea portofoliului de clienti al companiei;
- semnarea de noi contracte cu clienti B2B. |
|
01.07.2008 - 01.05.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator call center Responsabilitati: - initierea apelurilor catre clienti noi/existenti cu scopul de a le vinde un serviciu nou;
- Interacţiunea cu clienţii pentru a le oferi informaţii despre serviciile detinute si despre alte servicii;
- Comunicare si colaborare eficienta cu diferite departamente in cadrul companiei. Realizari: - atingerea target-ului de vanzari impus. |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2010 Facultate: Comunicare și relații publice la Școala Națională de Științe Politice și Administrative din Bucharest.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Științe umane și sociale la Liceul Teoretic Ion Barbu din Bucharest.
Premii Hobby-uri
gatitul,sa fiu in mijlocul naturii,sa cunosc oameni noi
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,avansat,avansat) spaniolă(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|