Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Să dovedesc că sunt un profesionist entuziast și foarte dedicat în muncă. Să fac parte dintr-o organizație orientată spre acțiune, cu idei inovatoare și progresive. Să accept roluri provocatoare care încurajează dezvoltarea profesională iar performanța să fie recompensată cu responsabilități mai mari.

Salariu: nespecificat

Beneficii: dezvoltarea abilitatilor personale si profesionale

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Import - export, IT Software

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Satu-Mare

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: cadru militar

Responsabilitati:

Confidențial.

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii client / inside sales

Responsabilitati:

Suport pentru vânzări și crearea de oportunități de afaceri
- Sprijinirea Managerului Regional de Vânzări și acționarea în calitate de legătură între companie și clienți și parteneri de canal, în conformitate cu obiectivele companiei:
- Furnizarea de actualizări de informații în timp util cu privire la produsele și capacitățile actuale ale companiei, asistență în dezvoltarea proiectelor de vânzare.
- Întocmirea cotațiilor în colaborare cu Managerul Regional de Vânzări pe baza strategiei de vânzări identificată și a informațiilor colectate de la clienți sau parteneri.
- Coordonarea expedierile/livrărilor în colaborare cu celelalte echipe, pentru a accelera procesarea comenzilor.
- Responsabil pentru toate comunicările clienților, rezolvarea conflictelor.
- Comunicare bidirecțională între client și echipă, pentru a oferi o reprezentare puternică a companiei și pentru a îndeplini așteptările clienților.
- Efectuarea periodică de verificări asupra clientilor din portofoliu pentru a evalua solicitările clienților și utilizarea contului; determinarea tipurilor de servicii / produse și a prețurilor / taxelor care să satisfacă nevoile clienților, precum și obiectivele organizației.
- Întocmirea de rapoarte de activitate lunare;
- Sprijinirea echipei financiare în identificarea conturilor/clienților care sunt susceptibili la întârzieri de plată și contactarea lor pentru a rezolva situația.
- Lucru îndeaproape cu echipa de suport tehnic pentru o cunoaștere continuă a statutului proiectului pentru a identifica posibilele probleme și / sau oportunități în cadrul sau legate de proiect.

Planificare: prognoză și raportare
- Sprijin acordat vânzărilor și operațiunilor cu previziuni lunare de vânzări și colectarea de date fiabile în colaborare cu managerul regional de vânzări responsabil.
- Stabilirea rapoartelor de vizită
- Suport continu departamentului de Sales & Marketing pentru toate activitățile de cont, inclusiv statutul, evoluțiile, cerințele și nevoile lunare.

Gestionarea relațiilor cu clienții
- Luarea de decizii necesare și adecvate cu privire la plângerile clienților, cerințele de livrare, întrebări etc., gestionarea așteptărilor clienților.
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții prin programarea de întâlniri față în față, comunicări telefonice și prin e-mail.
- Dezvoltarea și menținerea unei relații interne bine coordonate cu factorii de decizie cheie din cadrul organizației (clienți interni).

Trade compliance
- Asigurarea că toate tranzacțiile sunt verificate și înregistrate în mod corespunzător, în conformitate cu procedurile companiei cât si că sunt derulate în conformitate cu reglementările legale în vigoare.

01.06.2012 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

- Elaborare si propunere spre aprobarea conducerii companiei a planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
- Urmarirea realizarii planului de vanzari.
- Stabilirea obiectivelor clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.
- Participarea la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
- Contactarea de noi clienti si prezentarea de propuneri concrete de colaborare.
- Urmarirea incasarilor la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti.
- Coordonarea, indrumarea si controlarea modul de organizare si desfasurare a activitatii Agentilor de Vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru.
- Urmarirea in permanenta activitatea concurentei.
-Preluarea atributiilor si sarcinilor unui Key Account Manager pentru gestionarea celor mai importanti clienti ai companiei de pe piata de profil din Europa si dezvoltarea continua a parteneriatului cu acestia.
-Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale si primariei cu privire la emiterea si vizarea autorizatiilor de functionare pentru punctele de lucru ale companiei.
- Mentinerea in permanenta a legaturii cu Angajatii si Agentii de Vanzari din punctele de vanzare, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create etc.
- Propunerea si implementarea metodelor de reducere a costurilor.
- Participarea la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari, in colaborare cu Departamentul Resurse Umane.
- Identificarea nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigurarea formarii continue a acestuia.
- Stabilirea, conform structurii organizatorice, a sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine, in baza fiselor de post.
- Verificarea pontajul lunar pentru personalul din subordine si transmiterea Departamentului Resurse Umane.
- Participarea la targuri si expozitii de profil, cu stand-ul companiei, “Salone Internazionale del Mobile” -Milano-Rho, Italia; “Sajam Namjestaj” -Belgrad, Serbia; “BIFE” -Bucuresti, Romania; “IMM Cologne” -Koln, Germania; “Mebel” -Moscova, Rusia; “Maison&Objet” – Paris, Franta; “Steinhoff Internl Fair”, Barntrup, Germania si altele.
- Atragerea de noi clienti pe perioada targurilor si expozitiilor prin prezentarea produselor companiei incluzand negocierea preturilor si a contractelor.
- Organizarea acordarii concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
- Executarea oricaror altor dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

01.11.2010 - 30.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

- Gestionarea portofoliului de 82 magazine de tip shop-in-shop in Romania plus identificarea de noi clienti.
- Vizitarea periodica cu autoturism de serviciu a magazinelor pentru a efectua inventarierea produselor din display/custodie.
- Organizarea deschiderii de noi magazine, implicit transfer de marfa in unele cazuri sau organizare display al magazinelor in conformitate cu tendintele pietei;
- Cautare in piata personal pentru magazinele din tara, efectuare interviuri si angajarea lor;
- Efectuarea de training-uri periodice angajatilor noi si vechi delegati in punctele de lucru din tara;
- Realizarea planul lunar de vanzari.
- Prezentarea si promovarea directa a produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
- Prospectarea in permanenta a pietei in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor.
- Mentinerea permanenta a legaturii cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
- Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor, stocurilor, produselor in custodie, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
- Urmarirea incasarilor comenzilor si propunerea pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.
- Participarea la targuri si expozitii de profil, cu stand-ul companiei, “Salone Internazionale del Mobile” -Milano-Rho, Italia; “Sajam Namjestaj” -Belgrad, Serbia; “BIFE” -Bucuresti, Romania;
- Atragerea de noi clienti pe perioada targurilor si expozitiilor prin prezentarea produselor companiei incluzand negocierea preturilor si a contractelor.
- Executia oricaror altor dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

01.07.2010 - 30.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: telesales agent

Responsabilitati:

- Contactare telefonica a clientilor actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
- Contactare telefonica a clientilor sau potentialilor clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care Call Mania SRL le are cu firmele partenere,etc.
- Oferire de informatii conform criteriilor transmise de catre Vodafone si conform conditiilor transmise de catre superior
- Emiterea si transmiterea emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
- Verificarea veridicitatii si corectitudinii informatiilor introduse in baze de date, etc
- Utilizarea si actualizarea bazei de date de clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
- Utilizarea programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, Access, CRM etc.
- Insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Informatica Economica la Universitatea Babes Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca. Profil: Informatica Economica
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul Economic "Gheorghe Dragos" din Satu Mare. Diploma de absolvire "Tehnician in activitati financiar contabile"

Premii

Atestat "Tehnician in activitati financiare si contabile".

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close