Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.04.2011

obiectiv

 

Doresc sa valorific abilitatile si competentele profesionale personale, in beneficiul companiei pentru care lucrez.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2012 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: customer service representative (roadfreight and logistic services)

Responsabilitati:

- Prospectarea pieţei prin intermediul canalelor existente.
- Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi.
- Identificarea nevoilor şi calificarea clienţilor în funcţie de acestea.
- Promovarea serviciilor de transport rutier.
- Obţinerea întâlnirilor cu clienţii pentru reprezentanţii de vânzări.
- Centralizarea informaţiilor şi transmiterea acestora către persoanele implicate.
- Intocmirea ofertelor de transport si transmiterea catre acestia,
- Receptionarea comenzilor de transport de la clienti si urmarirea marfurilor pe toata durata transportului.
- Pastrarea relatiei cu partenerii.

01.05.2012 - 14.09.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: indoor sales advisor & customer service (roadfreight)

Responsabilitati:

- Prospectarea si contactarea de clienti noi, in scopul extinderii portofoliului;
- Identificarea tuturor conturilor potentiale, care ar putea contribui la realizarea profitului;
- Promovarea solutiilor DSV pentru toti clientii existenti si potentiali - ofertare si feedback;
- Mentinerea unei relatii de parteneriat solide cu clientii;
- Realizarea target-urilor specifice lunare;
- Maximizarea vanzarilor si cresterea profitabilitatii;
- Rapoarte lunare.

30.01.2011 - 18.12.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Contabilitate primara: folosirea programului de contabilitate SAGA:
- emitere avize, facturi, note de receptie
- evidenta gestiune, evidenta stocuri
- rapoarte situatii plati si incasari
Mentinere legatura cu banca, emitere OP-uri interne/externe, bilete la ordin, etc.
Mentinerea unei colaborari eficiente atat cu clientii cat si cu furnizorii.
Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice si e-mailurilor;
Activitati de curierat (redactare awb-uri si documente specifice pentru transport);
Organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
Intocmirea de rapoarte zilnice si saptamanale (vanzari, cheltuieli, necesitati, utilitati, chirii);
Evidenta intrarilor si iesirilor de documente.

Realizari:

Realizarea cu rapiditate si maxima atentie a tuturor cerintelor specifice postului.

01.05.2009 - 10.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist retention for consummer market

Responsabilitati:

- tratarea si rezolvarea tuturor reclamatiilor venite din partea clientilor care solicita rezilierea contractelor de servicii Vodafone, in concordanta cu realizarea targetului de eficienta, durata, calitate.
- oferirea solutiei optime de comunicare in relatie cu nevoia clientului, astfel incat sa realizez o relatie de parteneriat durabila, personalizarea ofertelor in functie de dorinta de comunicare;
- promovarea serviciilor;
- intocmirea contractelor de prelungire pentru clientii retinuti cu o oferta;
- intocmirea de rapoarte specifice.
- participarea la sedinte lunare de feedback impreuna cu Team Leader si echipa.

Realizari:

Mi-am inceput activitatea ca si consultant relatii cu clientii, in Call Center-ul Vodafone Ploiesti. Avand rezultate deosebite, dupa o luna de zile, am trecut pe pozitia de "Specialist de retentie" inbound/outbound. Si aici, rezultatele m-au adus pe primele locuri, fiind in permanenta un Top Performer pe departamentul de Vanzari si Retention.

In luna decembrie 2010, am obtinut premiul "Best Seller" pentru Call Center Vodafone Ploiesti, pentru obtinerea unui procent de 74% clienti retinuti.

La toate evaluarile semestriale am avut rezultate foarte bune, primind calificativul "FOARTE BUN".

01.03.2006 - 01.05.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: beauty advisor, hostess, promoter

Responsabilitati:

- promovarea si vanzarea produselor cosmetice din locatia in care s-a desfasurat activitatea;
- identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora prin realizarea de recomandari individualizate;
- realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, oferirea premiilor la stand.

studii

 

Activitati extracurriculare

Aptitudini si cunostinte sociale:
- inteligenta, memorie, discernamant, initiativa, punctualitate, buna organizare, politete
- excelente abilitati de comunicare,
- disponibilitate in relatia cu clientii si colegii;
- capacitate de analiza, orientarea catre rezultate;
- proactivitate, eficienta, constiintiozitate, corectitudine, consecventa si punctualitate la locul de munca.

Premii

Curs de logistica "SUPPLY CHAIN MANAGEMENTt" - perioada iunie - iulie 2013

Traininguri certificate prin diplome de participare :
- Customer Service School
- Customer Experience
- Time Management
- Tehnici de comunicare asertiva
- ABC for Retention
- Sales Map
- Selling for Success

Programe de dezvoltare :
- "Customer Care"
- "Customer Experience"

Diploma Licenta - Merceologie si managementul calitatii, obtinuta in cadrul facultatii de Stiinte Economice, certificata la stat.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close