Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.10.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Loc de munca stabil in conditii profesionale, posibilitatea de avansare.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Farmacie, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Petrol / Gaze, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Campulung Muscel, Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: corporate account manager

01.09.2011 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: prepay sales representative

Responsabilitati:

Job Purpose:
- Desfasoara si eficientizeaza activitati de vanzare si promovare a produselor Orange PrePay, direct sau prin intermediul distribuitorilor din zona alocata, asigurandu-se totodata ca imaginea Orange PrePay la nivel de POS este conforma cu standardele Orange Romania


Main responsibilities and activities specific to the Position :
- Construieste si mentine relatii cu Distribuitorii din zona alocata;
- Intreprinde actiuni de crestere a vanzarilor si eficientizeaza activitatile zilnice in scopul atingerii obiectivelor departamentului in zona alocata;
- Mentine si imbunatateste imaginea Orange PrePay in toate punctele de vanzare din zona alocata, prin activitati specifice de mercantizare.
- Desfasoara activitati de vanzare directa catre entitati din zona alocata;


- Executional Responsibilities/Activities
o Operational (incl. Planning):

- Construieste si mentine relatii directe cu toti agentii si coordonatorii Distribuitorilor si ai subdistribuitorilor din zona alocata:
- promoveaza serviciile si produsele Orange PrePay, culege feedback despre modul in care sunt percepute acestea in piata si exemplifica in mod practic cum trebuie promovate acestea catre vanzatorii din POS-uri;
- verifica cum promoveaza agentii distribuitorilor ofertele Orange PrePay in POS-uri cu scopul de a se asigura ca acestea sunt transmise corect catre clientii finali;
- ofera feedback agentului distribuitorului relativ la trendul vanzarilor Orange din zona;
- prezinta standardele de mercantizare Orange, demonstrand practic pe fiecare tip de POS cum trebuie aplicate acestea;
- identifica problemele intalnite de agenti in POS si ofera solutii practice pentru rezolvarea acestora in timp util;
- in cadrul vizitelor comune ii indruma pe agentii distribuitorilor in argumentare si le demonstreaza cum trebuie sa trateze obiectiile formulate de personalul de vanzare din POS-uri relativ la produsele, serviciile si ofertele Orange PrePay;
- anunta concursurile dedicate agentilor si vanzatorilor din POS-uri, explica mecanismele, obiectivele, beneficiile, etc, astfel incat sa se asigure de implicarea tuturor celor de care depinde buna lor desfasurare;
- verifica modul in care agentii asigura implementarea unor campanii de marketing realizate de Orange in colaborare cu distribuitorii la nivel de POS (discurs, prezenare beneficii catre POS, etc);
- in urma vizitelor comune ofera feedback (la cerere) superiorilor ierarhici ai agentilor de vanzare in scopul imbunatatirii calitatii procesului de distributie.
- intreprinde actiuni de crestere a vanzarilor si eficientizeaza activitatile zilnice in scopul atingerii obiectivelor departamentului in zona alocata:
- viziteaza cu regularitate punctele de vanzare din zona alocata conform unui routing prestabilit cu scopul de a:
Monitoriza comercializarea produselor si serviciilor PrePay (culege doar informatii publice legate de pret, volume vanzare Orange vs total vanzari telecom, etc);
Verifica situatia stocurilor si daca identifica situatii out-of-stock recomanda personalului de vanzare din POS sa-si contacteze distribuitorul si sa comande produsele lipsa sau face o vanzare directa pentru a corecta situatia;
In cazul in care gaseste un magazin care nu comercializeaza produsele Orange PrePay furnizeaza in POS o lista cu toti distribuitorii produselor Orange PrePay cu recomandarea de a fi contactati pentru o eventuala colaborare (nu se va recomanda in mod special un anumit distribuitor, alegerea lui este strict la latitudinea POS-ului);

Mentine si imbunatateste imaginea Orange PrePay in toate punctele de vanzare din zona alocata, prin activitati specifice de mercantizare;
o Este responsabil de gestionarea si amplasarea corecta, conform standardelor de mercantizare Orange, a tuturor materialelor promotionale (permanente sau temporare) specifice ofertelor PrePay, promotiilor de trade marketing si/sau altor campanii promotionale.

o Actiuni promotionale:
Participa la actiuni locale si nationale, evenimente, conform Programului de Animatie PrePay si ofera feedback Regional PrePay Sales Manager la finalul actiunilor.
Este responsabil de desfasurarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor necesare pentru o buna desfasurare a campaniilor promotionale.
Identifica noi oportunitati de campanii promotionale, parteneriate si actiuni specifice zonei facand propuneri in acest sens Regional PrePay Sales Managerul-ui.
Anunta concursurile dedicate POS-urilor, monitorizeaza vanzarile, anunta castigatorii si inmaneaza premiile.
o Activitati de vanzare directa:
Conform politicii de vanzari Orange realizeaza activitati de vanzare proprie, este responsabil de stocurile de produse Orange PrePay si terminale, realizeaza livrarile catre clienti si incasarea contravalorii produselor livrate de la acestia.
Creeaza portofoliu de clienti Orange PrePay, mentine si dezvolta vanzarile catre acestia conform targetelor alocate;
- participa la stabilirea de rute eficiente de distributie pentru acoperirea intregului portofoliu de clienti pe zona arondata.

o Preparing Reports:

- Introduce in sistemele informatice specifice date colectate in cadrul vizitelor la POS si cu agentii distribuitorilor.
- Monitorizeaza piata de telecom/prepay din zona alocata (oferta comerciala, trend vanzari, actiuni promotionale, mercantizare, etc) si transmite rapoarte periodice catre Regional PrePay Sales Manager.
- Colecteaza datele/procesele verbale/etc specifice campaniilor promotionale, le verifica, face corectiile necesare si intocmeste situatii centralizatoare.

Key Performance Indicators (KPIs)/Metrics:
Obiective cantitative (targete vanzari distribuitori, targete vanzari directe, numar vizite POS, numar vizite cu agentii distribuitorilor, cota piata in zona alocata, numar actiuni locale) si calitative (mercantizare, prezenta produse in punctele de vanzare).
Beneficii:masina, telefon, tableta, card de sanatate, bonusuri in functie de realizari, reduceri la achizitionarea anumitor produse.

20.05.2011 - 01.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• Asigura prezentarea, promovarea şi vinzarea produselor in conformitate cu
standardele şi politicile comerciale ale companiei;
• Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori,
revanzatori, clienti finali, etc);
• Raspunde de organizarea, derularea si optimizarea procesului de vanzari pe
zona alocata;
• Asigura consultanta tehnica cu privire la produsele comercializate;
• Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de
plata, respectand procedurile firmei;
• Efectuarea de studii de piata referitoare la produsele concurentei; intocmirea de
rapoarte periodice de concurenta in vederea imbunatatirii vanzarilor

15.08.2010 - 20.05.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

• Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc);
• Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (amenajari interioare si exterioare)
• Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
• Efectuarea de studii de piata referitoare la produsele concurentei; intocmirea de rapoarte periodice de concurenta in vederea imbunatatirii vanzarilor

25.11.2009 - 15.08.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Analizarea cerintelor clientilor, acordarea consultantei privind serviciile oferite si vanzarea directa a acestora,
• Efectuarea proiectelor si intocmirea documentelor in vederea aprobarii,
• Propune masuri de imbunataţire a activitaţii administrative şi implementeaza schimbările aprobate de managerul general;
• Asigura un flux informational eficient intre managerul companiei si angajati,
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii;
• Supravegerea executarii contractelor si acordurilor incheiate cu clientii

Realizari:

am administrat un punct de lucru si am condus o echipa de 4 oameni.

19.04.2008 - 25.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

• Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ;
• Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje)
• Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei;
• Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
• Efectuarea de studii de piata referitoare la produsele concurentei; intocmirea de rapoarte periodice de concurenta in vederea imbunatatirii vanzarilor.

Realizari:

Am crescut vanzarile pe fiecare luna fata de lunile din ani precedenti, si am avut luna in care am crescut cu aproximativ 200% vanzarea pe o anumita gama de produse.

03.03.2006 - 06.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

promovarea produselor companiei, mentinerea relatiei cu clientii existenti si cautarea de noi clienti, evidenta zilnica a documentelor fiscale

Realizari:

am crescut vanzarile cu 150% fata de prima luna lucrata

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Stiinte Economice si Juridice la Universitatea Pitesti din Pitesti.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Colegiul National Vlaicu-Voda din Curtea de Arges.

Premii

Traininguri
Jun 2014 - Jun 2014: Office

Premii si Distinctii
Apr 2014: Curs " Prezentare PowerPoint "

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close