Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.01.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Într-o foarte scurtă prezentare mă recomand ca fiind o persoană caracterizată de seriozitate, integritate, corectitudine şi profesionalism în tot ceea ce intreprind. Sunt o persoană foarte hotărâtă, punctuală şi preciză cu obiective foarte bine definite. Dețin abilităţi manageriale excelente cu experiență în coordonarea și administrarea persoanelor, precum si a bugetului. Spiritul de observaţie foarte dezvoltat precum și atenția la detalii sunt abilităţile şi calităţile mele forte care m-au ajutat în atingerea obiectivelor propuse de-a lungul timpului. Personalitatea comunicativă şi pragmatică, experienţa de mai bine de 4 ani in plan intern și international precum şi studiile mele sunt argumente solide pentru candidatura mea.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator transport

Responsabilitati:

- Planificarea, organizarea si controlarea activitatile legate de transport;- Administrarea flotei auto;
- Coordonarea echipei care intocmeste toate documentele si obtine toate actele necesare pentru circulatia legala pe drumurile publice;
- Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto;
- Programarea si optimizarea rutelor;
- Urmarirea modului de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie;
- Stabilirea necesarul de piese de schimb si consumabile auto;
- Mentinerea relatilor cu societatea de asigurari si urmareste dosarele de dauna;
- Pastrarea legaturilor cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti;
- Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule;
- Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie;
- Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor;
- Primirea si confirmarea comenzilor de transport;
- Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei;
- Optimizeaza costurilor legate de transport;
- Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

01.04.2014 - 29.02.2016

Departament: juridic

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

-Stabileste obiectivele de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de Consiliul de Administratie
-Stabileste anual, impreuna cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe, 24 si 36 de luni
-Comunica obiectivele si urmareste ca acestea sa fie comunicate intregului personal
-Monitorizeaza trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
-Stabileste obiective personale si pentru top-management in stricta concordanta cu obiectivele firmei
-Aproba bugetul si rectificarile acestuia
-Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare si aproba bugetul final
-Aproba sistemul de raportare folosit pentru urmarirea realizarii bugetului
-Identifica oportunitati de afaceri
-Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare
-Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social
-Identifica modalitati de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei
-Identifica si atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
-Reprezinta firma in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor firmei
-Asigura o buna imagine a firmei pe piata
-Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale din tara si din strainatate
-Dezvolta relatii pozitive cu persoane-cheie in vederea intaririi pozitiei firmei
-Asigura managementul firmei
-Comunica managementului valorile si obiectivele strategice ale firmei
-Stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor
-Aproba procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie, financiare, service, resurse umane)
-Participa la elaborarea si implementarea sistemelor de raportare si a sistemului de calitate
-Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine
-Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
-Identifica nevoile de recrutare si participa la selectia, integrarea si dezvoltarea managementului firmei
-Participa la programele de elaborare si actualizare a fiselor de post ale managerilor din subordine
-Evalueaza periodic activitatea managerilor din subordine
-Negociaza si conciliaza situatiile conflictuale aparute in relatiile interpersonale
-Aproba planificarea concediilor de odihna pentru angajatii din subordine
-Asigura respectarea normelor interne de functionare de catre personalul din subordine
-Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
-Asigura reteaua de relatii necesara dezvoltarii activitatii firmei
-Evalueaza potentialul furnizorilor si al clientilor
-Stabileste posibile cai de colaborare si decide asupra parteneriatelor strategice
-Elaboreaza planuri de afaceri si le implementeaza
Dezvolta relatii pozitive cu personalul firmei in vederea motivarii si a cresterii gradului de implicare in activitatea firmei

01.01.2011 - 28.02.2014

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Supravegherea bunei desfasurari a activitatilor din societate, sub un control strict in ceea ce priveste calitatea precum si pregatirea unui plan de delegare a sarcinilor capabil sa conduca la realizarea obiectivelor stabilite pentru functionarea si dezvoltarea societatii.
Stabilirea obiectivelor de dezvoltare ale firmei,aprobarea bugetului, reprezentarea firmei in relatiile cu clientii, contractari
- Stabileste planurile de vanzari si profit
- Aproba bugetele si corectiile necesare
- Semneaza documentele de angajare, colaborare si incetare a relatiilor de munca
- Semneaza deciziile de modificare a functiei/salariului pentru angajatii firmei
- Semneaza organigrama si nomenclatorul de functii al firmei
- Semneaza contracte cu furnizorii, clientii si partenerii strategici
- Aproba procedurile de interes general ale firmei
- Semneaza referate de investitii, statele de plata si rapoartele financiare ale firmei
- Solicita rapoarte de activitate si ia masurile necesare in vederea cresterii eficientei activitatii firmei
- Utilizeaza echipamente/consumabile/materiale, masina si calculatorul puse la dispozitie de firma
- Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul din subordine
- Aproba recompense/penalizari, prelungirea/incetarea activitatii dupa perioada de proba a angajatilor
- Aproba/respinge cereri ale personalului din subordine

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: EDUCATIE FIZICA SI SPORT la BOGDAN VODA din CLUJ NAPOCA.
2002 - 2006 Facultate: ECTS Economia Comertulu,Turismului si Serviciilor la FACULTATEA DE STIINTE EXONOMICE DIMITRIE CANTEMIR din Cluj Napoca .
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Electronica la Colegiul Tehnic Turda din Turda.

Premii

Certificari
Jan 2019 - Feb 2019: Certificat manager de transport marfa

Jan 2019: Consilier siguranta transport marfuri periculoase
In curs de calificare
Calificari
Jun 2015: MANAGER DE SECURITATE

Mar 2011: DEFENCE AGAINST EDGED WEAPONS INSTRUCTOR

Mar 2011: DEFENCE AND RESTRAINT TACTICS INSTRUCTOR

Feb 2011: PROTECTIV DRIVING

Jan 2011: BASIC COVERT SURVEILLANCE SKILLS

Mar 2010 - Jun 2010: ATESTAT AGENT PAZA
Descriere



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close