Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.09.1979

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator servicii clienti

Responsabilitati:

-Responsabil cu monitorizarea activitatii zilnice a depatramentului clientela din
pozitia de conducator al acesteia, fiind responsabil in aceeasi masura pentru
vanzari, operatiuni, creditare, managementul riscului si a resurselor umane.
-Contributie la implementerea strategiei locale si realizarea bugetului agentiei.
-Promovarea si implementarea strategiei bancii la nivelul agentiei, in toate
aspectele (aplicabile): vanzare, creditare, operatiuni, imagine.
-Responsabil de pregatirea continua a subordonatilor.
-Responsabil de cresterea numarului de clienti activi, a numarului de operatiuni, a
volumului depozitelor, creditelor si a calitatii acestora.
-Responsabil de satisfacerea integrala a nevoilor clientului
-Promovarea serviciilor si produselor bancii, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu
clientii potentiali si existenti;

27.03.2007 - 31.12.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: relationship manager retail

Responsabilitati:

-Responsabilitati de monitorizare a indeplinirii planurilor de afaceri.
-Mentinerea legaturilor cu clientii (realizarea strategiei, vizite, monitorizare, vanzari incrucisate)
-Atragerea de noi clienti
-Suport pentru clientii retail in toate operatiunile bancare
-Monitorizarea performantei
-Verificarea si semnearea documentelor intocmite pentru aprobarea creditelor si garantiilor
-Stabilirea si mentinerea fluxurilor de comunicare intre client si banca
-Monitorizarea creditelor.

16.08.2006 - 27.03.2007

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

promovarea produselor de credit oferite de banca
intocmire dosar credit (analiza situatie finaciara,calcul indicatori de eligibilitate);
gestionare credite acordate;
inregistrare garantii aferente facilitatilor de credit inclusiv polite asigurare;
asigurarea deschiderii si administrarii conturilor curente ale clientilor persoane fizice si juridice;
administarea conturilor de depozit,la vedere si la termen,in lei si valuta ale clientilor pesoane fizice si juridice;
analizarea si administarea solicitarilor pentru acordarea de carduri
asigurarea controlului valutar asupra operatiunilor de import-export ordonate de clienti;
evidenta,asigurareasi arhivarea Declaratiilor de plata externe(DPE) insotite de copii ale documentelor in baza carora s-au efectuat plati in valuta;
evidenta Declaratiilor de incasare valutara(DIE);
verificare listei tranzactiilor valutare ce se include in Balanta de plati a Romaniei si efectuarea corectiilor ce se impun;
urmarirea si raportarea trimestriala a operatiunilor valutare de capital de natura datoriei private externe pe termen mediu si lung care nu au fost notificate la BNR;
efectuarea de operatiuni de schimb valutar pentru clientii sucursalei
urmarirea impreuna cu Directia Operatiuni modul de derulare al acreditivelor si incasso-urilor aferente clientilor sucursalei;
verificarea operatiunilor de incasari/plati in si din conturile clientilor,la ordinul acestora acordand viza de disponibil;
autorizarea eliberarilor/depunerilor de numerar din/in conturile clientilor;
intocmirea,pastarea si raspunderea de dosarele juridice ale clientilor;
asigurarea blocarii sumelor aferente emiterii de angajamente in numele clientilor si acordarea de facilitati de credite;
evidenta,verificare si predare a extarselor de cont;
informare corecta a clientilor cu privire la garantarea depozitelor precum si asiguraea publicitatii tuturor actelor normative emise de Fondul de Garantare a Depozitelor in sistemul bancar;
urmarirea cazurilor care cad sub incidenta legii privind prevenirea si sanctionarea spalarii banilor;

02.05.2005 - 15.08.2006

Departament: banci

Titlu Job: teller universal

Responsabilitati:

Operatiuni de incasari si plati numerar(lei si valuta),
Operatiuni de casa de schimb valutar,
Procesare plati facturi utilitati,
Vanzare/Rascumparare certificate de depozit emise de banca,
Operatiuni cu cecuri de calatorie,
Tranzactii Western Union,
Tranzactii POS,
Alimentare cu cash ATm,
Inregistrarea operatiunilor si mentinerea evidentei documentelor aferente activitatii de casierie(registrele de casa,jurnale de operatiuni),
Pregatire rapoarte interne/externe privind operatiunile cu numerar,

01.11.2003 - 31.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: eonomist

Responsabilitati:

contabilizarea incasarilor prin casierie,a facturilor de la furnizori
intocmirea actelor pentru banca (o.p,bilete la ordin)si contabilizarea lor
inregistrare deconturi angajati

studii

 

Facultati:

2002 - prezent Facultate / Colegiu: FINANTE BANCI la UNIV.TITU MAIORESCU din BUCURESTI.

Premii

2007-Curs Professional Selling Techniques;Customer Care
2011-Curs Telesales Professional

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20