de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.02.1987

obiectiv

 

Ocuparea unui loc de munca stabil,dezvoltarea aptitudinilor.

Beneficii: bonuri de masa,bonusuri in functie de target daca este cazul.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.09.2011 - 23.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: retention & loyalty executiv

15.05.2011 - 30.08.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: consilier asigurari

15.02.2008 - 15.05.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sales representative, retention

Responsabilitati:

Agent relatii clienti:
- suport tehnic pentru clienti;
-explicarea facturii;
-activarea sau dezactivarea extraoptiunilor in sistem;
-introducerea si activarea clientilor in sistem.

Agent retention:
-analizarea solicitarii facute de client;
-contactarea clientului,negocierea,aplicarea ofertei in sistem acolo unde era cazul;
-rezolutie finala.

Realizari:

1.Procentul de peste 50% al clientilor retinuti;
2.Sansa de a tine traininguri noilor colegi,de a-i invata sistemul si cum sa negocieze cu , clientul.

06.10.2006 - 15.02.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Proiect Dacia Logan-invitam clientii la shoowroom,facandu-le programare in sistem;
Raiffeisen Bank-analist-card credit,mastercard(sunam clientii bancii,le prezentam oferta,dupa care intocmeam un scoring pe baza caruia urma sa se emita cardul de credit);
Euroline-agent colectare debite.

Realizari:

Eram apreciata pentru rezultatele mele datorita puterii de convingere asupra clientilor,tonalitatii vocale.

01.09.2002 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator echipa

Responsabilitati:

Coordonez 20 de reprezentanti si am grija sa-i tin la curent cu toate informatiile,noutatile si ofertele avon din fiecare campanie;ma asigur ca toti reprezentantii sunt activi,adica plaseaza comanda campanie de campanie.

studii

 

Facultati:

Colegiul Economic;
Facultatea de Psihologie;
Master Tehnici de comunicarie si influenta psiho-sociala.

Premii

Atestat in contabilitate;
Certificat de competenta lingvistica;
Certificat-modul psihopedagogic;
Diploma de participare la CONFERINTA NATIONALA A PSIHOLOGILOR-ORADEA (2009);diploma pentru participare la workshopurile:Jocurile video la copii si adolescenti+Atelier experiential pentru copii centrat pe dezvoltarea inteligentei emotionale,in urma carora am obtinut aproximativ 25 de credite.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,mediu,avansat)

italiană(mediu,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close