Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.06.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.12.2005

obiectiv

 

Relaţii publice, Banking, Training, Vânzări

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Traduceri, Banci

Oras de lucru: Braila, Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator echipĂ vÂnzĂri

Responsabilitati:

Coordonarea și monitorizarea echipei în vederea implementării sistemelor și a metodelor de promovare a vânzărilor active de produse și servicii bancare prin utilizarea eficientă a resurselor. Responsabil pentru rezultatele de vânzări ale echipei direct subordonate, responsabil cu informarea agenților cu privire la produsele, condițiile și modificările de creditare, responsabil pentru dezvoltarea personalului de vânzări: recrutare, instruire și coaching, evaluarea performanțelor și motivare, prevenirea fraudelor în cadrul echipei direct subordonate.
Implementarea modelului de vânzări directe prin intermediul agenților din echipă, centralizarea listelor de potențiali clienți, programare întâlniri cu clienții, organizare ședințe de analiză și antrenare/coaching. Implementarea sistemului de alocare individuală a targetelor către agenți.
Respectarea procedurilor standard de lucru: codul de etică și conduită profesională, acordul de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, procedura de lucru privind frauda.
Competențe dobândite: cunoștințe despre normele și procedurile de produs, reguli de contractare, politica de credit, documentația conturilor curente, cunoștințe despre procesul de vânzare și post-vânzare, prevenirea fraudei și a spălării banilor; cunoștințe despre legislația bancară, drept civil, protecția datelor, recomandări BNR; cunoștințe despre piață, specificitățile sectorului profesional, cunoștințe de analiză financiară și raportare.

01.10.2012 - 01.08.2014

Departament: banci

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

Identificarea potențialilor noi clienți, identificarea nevoilor financiare ale clienților, informarea clienților cu privire la produsele bancare conform materialelor de instruire și practicilor interne de vânzări, explicarea beneficiilor și a costurilor, consilierea clienților, explicarea documentației necesare și asistarea clientului la completarea formularelor și colectarea documentelor pentru aplicația de credit și/sau card.
Participarea la sesiunile de instruire și la programele de dezvoltare profesională susținute de Departamentul de Training și Management ale organizației.
Competențe dobândite: cunoștințe despre produsele card de credit și flexi credit, despre normele și procedurile de produs, cunoștințe tehnice despre aplicațiile și sistemele bancare.

01.07.2007 - 01.09.2013

Departament: traduceri

Titlu Job: traducĂtor Și interpret francezĂ italianĂ

Responsabilitati:

Efectuarea traducerilor scrise cu respectarea cerinţelor concrete şi a termenelor de execuţie prevăzute pentru fiecare lucrare în parte. Exprimarea în limba ţintă cu maximă acurateţe şi exactitate, folosind topica adecvată limbii respective, şi sensurile corecte ale noţiunilor aşa cum sunt ele reflectate de context. Participarea la interpretări, în manieră simultană sau consecutivă, în faţa instanţelor judecătoreşti sau instituţiilor publice ale statului.

01.03.2007 - 01.06.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor turistice într-o manieră profesională şi eficientă clienţilor potentiali şi existenţi; promovarea imaginii companiei prin încurajarea şi convingerea clienţilor de a folosi serviciile oferite de companie; furnizarea informaţiilor referitoare la serviciile şi produsele turistice: caracteristici, preţuri, livrare, condiţii contractuale; creşterea numărului de vânzari prin însuşirea şi aplicarea problematicii companiei; îmbunătăţirea permanentă a performanţelor individuale prin atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite lunar de conducere; orientare către client şi rezultate, rezolvarea solicitărilor, informare, vânzare, negociere.
Competenţe tehnice: procesare text, servicii clienţi, comunicare, vânzare, negociere, exprimarea în limbile franceză / italiană / engleză.

01.12.2004 - 01.03.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: intermediar in asigurari

Responsabilitati:

Crearea şi administrarea unei reţele de deţinători de asigurări şi asigurarea acestora împotriva riscurilor, plata despăgubirilor şi emiterea acoperirilor în poliţele de asigurare, conform politicii societăţii de asigurări. Informarea şi discutarea condiţiilor, încheierea contractelor cu clienţii pentru evenimentele asigurate; colectarea banilor de la clienţi, despăgubirea persoanelor asigurate; verificarea corectitudinii actelor, evaluarea anumitor factori de risc, menţinerea corespondenţei cu persoanele asigurate, negocierea reclamaţiilor, activitatea de consiliere şi supraveghere a activităţilor.

01.09.2004 - 01.12.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

Primirea clientului, vânzarea serviciilor hotelului prin exersarea abilităţii de prezentare convingătoare a serviciilor; asistarea clientului în timpul sejurului prin discreta supraveghere a bunelor condiţii oferite şi a calităţii serviciilor prestate, prin rezolvarea situaţiilor particulare şi prin prompta soluţionare a cererilor si a reclamaţiilor; asistarea clientului la plecare prin îndeplinirea procedurilor legate de încheierea contului şi plata contravalorii serviciilor; vânzarea anticipată a produsului hotelier, soluţionarea cererilor de rezervare din ţară şi străinătate, planificarea, în colaborare cu şeful de recepţie şi directorul de hotel, în cele mai mici detalii, a evenimentelor culturale, educaţionale, de afaceri (întruniri, seminarii, conferinţe, congrese, adunări, expoziţii, prezentări şi negocieri de marketing sau politice); realizarea unor oferte de preţ pentru fiecare produs şi serviciu, cu modificările de rigoare în funcţie de reacţia clienţilor, situaţia de pe piaţă, politica hotelului şi fluctuaţiile de preţ.
Competenţe: contabilitate primară: întocmirea facturilor fiscale, închiderea zilei hoteliere, scoaterea Z-ului, completarea monetarului, închiderea situaţiei tranzacţiilor efectuate cu cardul.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Administrarea afacerilor în comerț, turism și servicii la Facultatea de Științe Economice, Universitatea OVIDIUS din Constanța.
2002 - 2006 Facultate: Licențiată în filologie: franceză - italiană la Facultatea de Litere, Universitatea OVIDIUS din Constanța.

Premii

Premii si Distinctii
Sep 2014: Premiul I la nivel regional și național pentru performanța în vânzarea cardurilor de credit – sept. 2014

May 2014: Premiul special pentru cea mai bună performanță în vânzarea cardului de credit la nivel național, mai 2014

Apr 2014: Premiul I obținut la concursul Să facem cardurile, februarie-aprilie 2014

Proiecte
Aug 2014 - Mar 2015: Membru al Academy Training
Academy Training vizează formarea și pregătirea viitorilor traineri în cadrul Departamentului de Vânzări Directe al Raiffeisen Bank
Certificari
Dec 2003 - Mar 2015: Autorizație de traducător și interpret pentru limbile franceză și italiană
Autorizație eliberată de Ministerul Justiției din România

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close