Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.08.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.05.1994

obiectiv

 

Experiență în managementul financiar al proiectelor. Costuri proiecte. Experiență în organizare conferințe de lansare a proiectelor, Experiență privind monitorizarea activităților în cadrul proiectelor, Experienta în elaborarea de rapoarte și analiza situațiilor financiare, Capacitate de coordonare și integrare a activității în echipă, Corectitudine în relațiile profesionale.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - 31.07.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlor financiar

Responsabilitati:

• Cost proiecte – asigură suportul financiar, analitic și operațional al managementului proiectelor;
• Actualizare, monitorizare cost proiecte;
• Analiza cheltielilor pe centre de cost și tipuri de cheltuieli; realizare cost control pe centre de cost;
• Întocmire aplicații de plată conform buget proiect;
• Realizează comunicarea cu managerii de proiect în vederea confirmării cheltuielilor aferente livrabilelor facturate și descărcarea de gestiune.
• Pontaje salariați/pontaje pe proiecte, asigură relația cu firma de resurse umane în vederea întocmirii contractelor de muncă, adeverințelor pentru salariați, acte adiționale la contractele de muncă, medicina muncii, concedii medicale.
• Evidență polițe de asigurare sau garanții bancare (garanție debună execuție proiect, asigurare răspundere civilă profesională, asigurare accidente angajați).

01.04.2019 - 31.01.2020

Departament: functii publice

Titlu Job: expert

Responsabilitati:

• Întocmirea de lucări de sinteză și întreținerea bazelor de date;
• Administrează baza de date aferentă convenţiilor ce au prevăzută returnarea sumelor acordate, în rate;
• Administrează baza de date aferentă convenţiilor de restructurare emise în baza Legii nr. 58/1991;
• Răspunde de întocmirea rapoartelor, sintezelor, fişelor de urmărire etc. aferente bazelor de date administrate;
• Actualizează informaţii postate pe site-ul A.A.A.S. referitoare la dosarele în lucru şi deciziile acordate pe Legea nr. 10/2001;
• Propune şi participă la adaptarea permanentă a sistemului informatic al direcţiei;
• Răspunde pentru corectitudinea introducerii, în materialele supuse conducerii direcţiei, a informaţiilor furnizate, inclusiv a celor preluate de la terţe părţi;
• Asigură secretariatul tehnic al Comisiei pentru sistemul de control intern managerial (întocmește adrese de convocare, minute și Procese verbale pentru sedințele comisiei);
• Participă la ședințele Comisiei pentru sistemul de control intern managerial;
• Aplică şi respectă prevederile legislaţiei în vigoare şi ale reglementărilor interne din A.A.A.S., în soluţionarea tuturor problemelor primite spre rezolvare;
• Efectuează arhivarea documentelor aferente sarcinilor repartizate direct;
• Rezolvă orice alte sarcini primite de la directorul direcţiei pe probleme specifice direcţiei

01.12.2013 - 31.01.2019

Departament: functii publice

Titlu Job: expert evaluare examinare

Responsabilitati:

Consilier evaluare-examinare în cadrul Direcției pentru servicii comunitare de utilități publice și parcuri
industriale în perioada 2016 - prezent
· Expert financiar în cadrul proiectului “Fondului de acțiune privind energia durabilă” din cadrul
Programului de Cooperare Elvețiano - Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în
cadrul Uniunii Europene extinse, prin împlinirea următoarelor atribuții:
- Organizare conferinţă lansare a proiectului și achiziţia de servicii de evaluare a dosarelor de
candidatură depuse în cadrul programului;
- Verifică rapoartele financiare intermediare și finale depuse de beneficiari prin raportare la legislația
aplicată, cadrul legal al programului de finanțare și la acordul de implementare etc.
- Asigură managementul financiar prin:
· verificarea cererilor de plată pentru implementarea SEAF;
· elaborarea Notei de aprobare a plății;
· elaborează documentele pentru înaintarea către Autoritatea de plată a solicitărilor de plată
însoțite de raportul de progres/final aprobat, nota de aprobare a plății, raportul de audit financiar,
facturile și documentele justificative parafate cu ștampila ″Conform cu originalul″, inclusiv documentele
justificative care atestă plățile efectuate de către beneficiar;
· participă după caz, la activitățile de implementare și monitorizare, inclusiv cele la fața locului;
· participă la asigurare lansării apelurilor de proiecte, colectarea candidaturilor/scrisorilor de intenție
etc.;
· furnizează informații privind conținutul și progresul proiectelor către factorii de decizie;
· Elaborează puncte de vedere cu privire la propuneri legislative, petiţii, interpelări şi alte sesizări în
domeniul de activitate DGAP – DSCUPPI.
Expert superior în cadrul Direcției pentru reforma administrației publice, Serviciul implementarea
strategiei administrației publice în perioada 2014-2016
· Participarea la procesul de simplificare a procedurilor administrative și de reducere a sarcinilor
administrative, inclusiv elaborarea de acte normative;
· Participarea la fundamentarea, elaborarea, implementarea și monitorizarea de documente
strategice și de politică publică, precum și de acte normative în domeniul reformei administrației
publice;
· Participarea la elaborarea de studii și analize, precum și la elaborarea și implementarea de
documente strategice și acte normative în domeniul reformei administrației;
· Participarea la conferințe, seminarii, grupuri de lucru care au ca temă reforma administrație
publice.

01.01.2003 - 30.11.2013

Departament: functii publice

Titlu Job: expert superior

Responsabilitati:

Asigurare expertiză economică-financiară în cadrul Organismului Intermediar pentru
implementarea Ariei 4 – „Îmbunătăţirea mediului înconjurător” din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român
· Organizare conferinţă lansare a Programului de Cooperare Elveţiano-Român
· Centralizează şi transmite Consiliului Concurenţei date/informaţii cu privire la stadiul recuperării
provizorii sau al suspendării ajutorului de stat pentru care ministerul este furnizor sau iniţiator
· Elaborează notificări de autorizare a ajutorului de stat pentru care ministerul este furnizor sau
iniţiator
· Elaborează rapoarte sau informări privind măsurile de ajutor de stat
· Elaborarea de Rapoarte în domeniul Parcurilor Industriale
· Verificarea cererilor de plată ale beneficiarilor programului Parcurilor Industriale din punct de
vedere al regularităţii şi realităţii

01.02.2000 - 31.01.2003

Departament: functii publice

Titlu Job: referent superior

Responsabilitati:

· Monitorizarea activităţii societăţilor administrator ale Parcurilor Industriale
· Elaborarea de Rapoarte în domeniul Parcurilor Industriale
· Verificarea cererilor de plată ale beneficiarilor programului Parcurilor Industriale din punct de
vedere al regularităţii şi realităţii

01.12.1995 - 31.01.2000

Departament: functii publice

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

· Introducerea, modificarea şi ştergerea informaţiilor în baza de date
· Elaborarea de rapoarte privind situaţia investiţiilor străine în România
· Asigurarea activităţii de secretariat

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Standarde, Reglementări şi Politici Contabile la Academia de Studii Economice din București. Standarde, Reglementări şi Politici Contabile
2000 - 2006 Facultate: Economic/ Contabilitate și informatică de gestiune la Academia de Studii Economice din București.
1995 - 1997 Colegiu / Studii postliceale: Economic/Contablitate la Liceul ecomonic nr. 6 din București.
1994 - 1994 Colegiu / Studii postliceale: Analist programator - ajutor la Centrul de Pregătire în Informatică din București. Formare analisti programatori ajutori
1989 - 1993 Liceu / Școală profesională: Chimie industrială - real la Liceul Petru Rareș din București.

Premii

Certificari
Nov 2014 - Nov 2014: Manager proiect
Certificat - Ministerul Muncii și Ministerul Educației Naționale
Oct 2007 - Oct 2007: Gestionarea proiectelor finanțate din instrumentele structurale
Ministerul Administrației și Internelor - Institutul Național de Administrație
May 2007 - May 2007: Managenentul proiectelor
A.P.I.T.S.I.A.R. cu Deutche Gesellschaft fur Technische Zusammenarbeit GmbH
Mar 2007 - Mar 2007: Realizarea proiectelor pentru fonduri structurale
A.P.I.T.S.I.A.R. cu Deutche Gesellschaft fur Technische Zusammenarbeit GmbH
Oct 2006 - Nov 2006: Management financiar
Ministerul Administrației și Internelor - Institutul Național de Administrație
Sep 2006 - Oct 2006: Curs de instruire pentru sisteme de managementul calității
Sisteme de managementul calității în conformitate cu SR EN ISO 9000:2001, SR EN ISO 9001:2001 - Comisia de Certificare, acreditare și supraveghere Ministerul Administrației și Internelor
Mar 2005 - Jul 2005: Curs afaceri europene pentru funcționari publici administrație centrală
Institutul European din Romania
Jul 2004 - Jul 2004: Profesionalizarea Administrației Publice Centrale
Ministerul Administrației și Internelor - Institutul Național de Administrație
Feb 2004 - Feb 2004: Managenentul proiectelor
Sesiune aprofundare - Întărirea capacității instituționale a Ministerului Administrației și Internelor
Oct 2003 - Nov 2003: Managenentul serviciilor și Managenentul proiectelor
Întărirea capacității instituționale a Ministerului Administrației și Internelor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close