Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.10.1998

obiectiv

 

Doresc sa am posibilitatea de a aprofunda experienta acumulata pana in prezent ca si manager, in domeniul financiar contabil

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

12.03.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

-coordonare,supervizare si indrumare echipa departament financiar contabil
-verificari si ajustari inchidere de luna
intocmire declaratii lunare, anuale (TVA, VIES, achizitiile si prestarile efectuate pe teritoriul national, contributii buget, impozit pe profit)
-intocmire situatii finaciar contabile conform RAS
-intocmire pachet de raportare IFRS
-reprezentare a companiei in relatia cu auditorii externi si autoritatile fiscale

03.01.2011 - 30.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

- intocmire situatii financiare şi analize cerute de managementul local si corporate;
- reconciliere diferente situatii RAS vs IFRS
- coordonarea si supervizarea activitatii departamentului de contabilitate;
- actualizare si intocmire proceduri privind activitatea departamentului de contabilitate;
- supervizare activitatii privind contabilitatea taxelor si a declaratiilor fiscale;
- responsabil cu inchiderile lunare;
- verificare intocmire cash flow realizat vs. bugetat
- reprezinta compania în relatia autoritatile fiscale si gestioneaza procesele de control fiscal;
- asistenta pentru auditorii externi în procesul de audit, supervizeaza auditul financiar intern.

Realizari:

- accuratetea informatiilor din situatiile financiale -trimestrial
- indeplinirea tuturor obiectivelor stabilite pentru prima jumatate a anului
- inovatie pentru calculul impozitului pe profit- in perioada desfasurarii auditului de grup
- transfer cunostinte pentru utilizarea mai eficienta a rapoartelor SAP

01.06.2008 - 02.01.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

-coordonare activitate departament financiar contabil
-intocmire situatii financiare conform RAS
-intocmire declaratii (tva, achizitii intracomunitare de bunuri, recapitulativa achizitiile si livrarile pe teritoriul national intrastat, impozit pe profit, taxe locale, contributii buget)
-analiza cheltuieli plan/buget
-responsabil cu inchiderile de luna ( reevaluari, reclasificari, impozite amante, provizioane & accrualuri, verificarea balantei)
-asistenta in desfasurarea activitatii de audit

Realizari:

-formarea si consolidarea echipei departamentului contabil

20.06.2007 - 01.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

- evidenta contabila a facturilor externe primite, respectiv a celor emise catre
parteneri din cadrul grupului/refacturari costuri, a provizioanelor, a cheltuielilor si
veniturilor anticipate;
- analiza si verificarea conturilor de creante; Verificari incasari zilnice retail (ordine
plata, vanzari in rate)
- evidenta ordinelor de compensare, confirmari de solduri furnizori;
- verificarea si inchiderea la sfarsit de luna a conturilor de TVA;
- verificarea corectitudinii notelor contabile aferente taxelor catre buget;
- intocmirea si verificare declaratii TVA si VIES;
- verificarea sumelor din conturile de venituri si cheltuieli -corectitudine si analiza
tratament fiscal;
- analiza cheltuielilor de administratie pe centre de cost- buget vs. real;
- verificarea si aprobarea facturilor interne(pana la o anumita suma si pentru
anumite contracte;
- suport in optimizarea utilizarii SAP- training noi colegi
- asistenta in adaptarea particularitatilor legislative romanesti la cerintele grupului

01.10.2005 - 19.06.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

1.Evidenta contabila completa SAP
-facturi, documente import, registre de casa, extrase de cont, deconturi, state
salarii,mijloace fixe, taxe
2. Verificarea inregistrarilor din
-conturile de furnizor, clienti, deconturi, TVA
-jurnalelor de cumparari & vanzari
-registrele de casa si extrasele de cont
-conturile de venituri si cheltuieli
b) Verificarea corelatiilor
- dintre jurnale si balanta
- aferente balantei de verificare
b) Verificarea corectitudinii si analiza
- componentei soldurilor contabile
3.Declaratiile lunare la Administratia Financiara (TVA, obligatiile de plata ale
contributiilor aferente salariilor catre buget ):
-calcul TVA
-intocmirea si depunerea declaratiilor
4.Controlul bunurilor ce apartin Ferrero Romania
-gestionare mijloace fixe si amortizari
-inventarul mijloacelor fixe
-evidenta extracontabila obiecte de inventar
5.Casa/ Deconturi
-coordonare responsabil casa
-implementare proceduri ridicare avans, decontare cheltuieli,
-asistenta circulatia documentelor de casa
6.Inchiderea conturilor
- efectuarea tuturor operatiilor necesare intocmirii balantei si contului de profit si pierdere
7.Operatiuni financiare / Efectuare plati / Monitorizare incasari (electronic in sistem
Multicash):
-a) intocmire ordine de plata plati facturi furnizori, taxe, TVA
-urmarire scadente facturi furnizori
-b) efectuare plati transfer sume aferente salarii
-c) monitorizare incasari clienti
-d) intocmirea si analiza fluxurilor de trezorerie (cash flow)- raportare mangementul
firmei
8.Suport pentru decizii manageriale
-analiza cheltuielilor administrative pe centre de cost
-suport in alocarea cheltuielilor pe centre de cost
-furnizarea de informatii contabile la solicitare, managementului companiei
-suport in dezvoltarea procedurilor interne ale companiei
-colaborare cu celelalte departamente pentru implementarea procedurilor de la
nivel de grup, in plan local
9.Intocmirea situatiilor anuale si asistenta la intocmirea rapoartelor de audit intern

Realizari:

-suport in procesul de implementare a modulelor financiar si logistic SAP, in
concordanta cu cerintele legislative din Romania
-dobandirea calitatii de membru in echipa manageriala
-formare contabil junior

01.06.2004 - 30.09.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

-evidenta contabila client, in conformitate cu prevederile OMFP 94/2001 , OMFP
306/2002;
-intocmirea si analiza fluxurilor de trezorerie, contului de profit si pierdere, balantei
in lei si valuta;
-verificarea tuturor conturilor pentru intocmirea balantei,precum si a corelatiilor
dintre registre/jurnale/balanta;
-intocmire componente solduri furnizori, taxe vamale, avansuri de trezorerie;
-situatii importuri/ repartizare taxe vamale, dobanda EURIBOR, reevaluare,
-urmarire scadente plati furnizori,leasing financiar,contributii buget;
-verificari state salarii;
-reprezentarea clientului in relatia cu Administratia Financiara,intocmire declaratii
lunare;
-asistenta contabilitate primara,intocmire documente comune/speciale pe
economie,respectiv circulatia acestora,inventariere, utilizare soft plati
electronice/multicash

Realizari:

Calificative profesionale obtinute:
F.BINE

01.03.2003 - 30.06.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:


- evidenta numerar registru casa
- evidenta biletelor la ordin primite si urmarirea scadentelor
- inregistrarea deconturilor angajatilor
- inregistrarea facturilor de servicii furnizori
- evidenta mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, amortizarea
- participare si intocmire dosare pentru inventariere
- prelucrarea jurnalelor de vanzari-cumparari
- inregistrarea statelor de salarii

Realizari:

-aplicarea in practica a cunostintelor de contabilitate
-utilizare Wizcount-modulul contabiliate generala si mijloace fixe

studii

 

Premii

Gothe Institut, BUCURESTI
aprilie- iulie 2012
Curs germana incepator


SAP courses-Ferrero Hungary
2005-2006

WizRom Romania , BUCURESTI
2004 - 2004
Accounting Soft WizCount Course, version 3.1

Quest Association , BUCURESTI
2002 - 2002
English for Business Course- BEC Vantage

WizRom Romania , BUCURESTI
2002 - 2002
Accounting Soft WizCount Course (DOS version)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close