 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.06.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.01.2008
|
|
obiectiv | |
|
Acapararea cat mai multor informatii pentru baza dezvolatarii mele pe plan profesional si recunoasterea meritelor.
Salariu: nespecificat Beneficii: Tichete de masa,decontare transport Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2019 - 30.04.2020 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: - INTOCMIREA SI INREGISTRARE IN CONTABILITATE A REGISTRULUI DE CASA, REGISTRULUI DE BANCA, FACTURILOR DE CUMPARARE SI VANZARE
- INTOCMIRE JURNAL DE VANZARI SI JURNAL DE CUMPARARI
- EVIDENTA CONTABILA PRIVIND ACHIZITIILE, AMORTIZARILE, CONSUMABILELE |
|
01.09.2019 - 30.09.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef serviciu economic Responsabilitati: I. CONTABILITATE-FISCALITATE
- solicitarea si verificarea extraselor de banca si inregistrarea lor cronologica in Registrul de banca
- verificarea si inregistrarea cronologica a facturilor de achizitie si vanzare in programul de contabilitate, intocmirea si verificarea Jurnalului de Cumparari si Vanzari
- evidenta in contabilitate a amortizarii mijloacelor fixe, intocmirea proceselor verbale de receptie imobilizari si fisa mijlocului fix
- monitorizarea soldurilor contabile cu care opereaza societatea
- intocmirea balantei de verificare si a registrului jurnal
- intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile de plata in vederea aprobarii
- intocmirea si completarea fizica a tuturor registrelor contabile cerute prin lege
- aducerea la cunostinta colegilor a prevederilor legale de recunoastere a documentelor justificative
- furnizarea de informatii financiare departamentului HR in vederea completarii declaratiei pentru INS
- urmarirea permanenta a legislatiei din domeniul financiar-contabil
- intocmire si semnare declaratii lunare/trimestriale si situatii financiare anuale
- verificarea si avizarea statelor de plata conform BVC
II. FINANCIAR
- monitorizarea saptamanala a scadentelor la plata pentru furnizori/clienti
- plata salariilor si a indemnizatiilor catre DG, CA si cenzori
- plata facturilor de achizitie
- raportarea conducerii societatii cu privire la capacitatea de plata a societatii si cu privire la rezultatele financiare ale companiei
- gestionarea Registrului Financiar conform tuturor documentelor intrate si iesite la serviciul economic
- elaborarea de analize, rapoarte si informari privind performantele
economice-finanaciare ale companiei
- mentinerea relatiei functionale cu salariatii companiei in vederea incadrarii bugetare a diferitor cheltuieli
- verificarea si avizarea Programului Anual al Achizitiilor
- avizarea tuturor referatelor de necesitate si tuturor notelor de achizitie in conformitate cu BVC-ul aprobat
- verificarea tuturor cheltuielilor efectuate cu BVC-ul aprobat in vederea calcularii bugetului ramas la fiecare sfarsit de luna
- intocmirea situatiei imprumutului ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei capitalului social ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei cu total cheltuieli defalcate pe linii bugetare
- urmarirea constanta a executiei bugetare de venituri si cheltuieli
- evaluarea ofertelor din punct de vedere financiar si daca se incadreaza
in bugetul aprobat
- mentinerea relatiei functionale cu CFP
- intocmire adrese catre DGE,DGC - PMB |
|
01.03.2019 - 30.09.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef serviciu economic Responsabilitati: I. CONTABILITATE-FISCALITATE
- solicitarea si verificarea extraselor de banca si inregistrarea lor cronologica in Registrul de banca
- verificarea si inregistrarea cronologica a facturilor de achizitie si vanzare in programul de contabilitate, intocmirea si verificarea Jurnalului de Cumparari si Vanzari
- evidenta in contabilitate a amortizarii mijloacelor fixe, intocmirea proceselor verbale de receptie imobilizari si fisa mijlocului fix
- monitorizarea soldurilor contabile cu care opereaza societatea
- intocmirea balantei de verificare si a registrului jurnal
- intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile de plata in vederea aprobarii
- intocmirea si completarea fizica a tuturor registrelor contabile cerute prin lege
- aducerea la cunostinta colegilor a prevederilor legale de recunoastere a documentelor justificative
- furnizarea de informatii financiare departamentului HR in vederea completarii declaratiei pentru INS
- urmarirea permanenta a legislatiei din domeniul financiar-contabil
- intocmire si semnare declaratii lunare/trimestriale si situatii financiare anuale
- verificarea si avizarea statelor de plata conform BVC
II. FINANCIAR
- monitorizarea saptamanala a scadentelor la plata pentru furnizori/clienti
- plata salariilor si a indemnizatiilor catre DG, CA si cenzori
- plata facturilor de achizitie
- raportarea conducerii societatii cu privire la capacitatea de plata a societatii si cu privire la rezultatele financiare ale companiei
- gestionarea Registrului Financiar conform tuturor documentelor intrate si iesite la serviciul economic
- elaborarea de analize, rapoarte si informari privind performantele
economice-finanaciare ale companiei
- mentinerea relatiei functionale cu salariatii companiei in vederea incadrarii bugetare a diferitor cheltuieli
- verificarea si avizarea Programului Anual al Achizitiilor
- avizarea tuturor referatelor de necesitate si tuturor notelor de achizitie in conformitate cu BVC-ul aprobat
- verificarea tuturor cheltuielilor efectuate cu BVC-ul aprobat in vederea calcularii bugetului ramas la fiecare sfarsit de luna
- intocmirea situatiei imprumutului ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei capitalului social ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei cu total cheltuieli defalcate pe linii bugetare
- urmarirea constanta a executiei bugetare de venituri si cheltuieli
- evaluarea ofertelor din punct de vedere financiar si daca se incadreaza
in bugetul aprobat
- mentinerea relatiei functionale cu CFP
- intocmire adrese catre DGE,DGC - PMB |
|
01.12.2017 - 31.12.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef serviciu economic Responsabilitati: I. CONTABILITATE-FISCALITATE
- solicitarea si verificarea extraselor de banca si inregistrarea lor cronologica in Registrul de banca
- verificarea si inregistrarea cronologica a facturilor de achizitie si vanzare in programul de contabilitate, intocmirea si verificarea Jurnalului de Cumparari si Vanzari
- evidenta in contabilitate a amortizarii mijloacelor fixe, intocmirea proceselor verbale de receptie imobilizari si fisa mijlocului fix
- monitorizarea soldurilor contabile cu care opereaza societatea
- intocmirea balantei de verificare si a registrului jurnal
- intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile de plata in vederea aprobarii
- intocmirea si completarea fizica a tuturor registrelor contabile cerute prin lege
- aducerea la cunostinta colegilor a prevederilor legale de recunoastere a documentelor justificative
- furnizarea de informatii financiare departamentului HR in vederea completarii declaratiei pentru INS
- urmarirea permanenta a legislatiei din domeniul financiar-contabil
- intocmire si semnare declaratii lunare/trimestriale si situatii financiare anuale
- verificarea si avizarea statelor de plata conform BVC
II. FINANCIAR
- monitorizarea saptamanala a scadentelor la plata pentru furnizori/clienti
- plata salariilor si a indemnizatiilor catre DG, CA si cenzori
- plata facturilor de achizitie
- raportarea conducerii societatii cu privire la capacitatea de plata a societatii si cu privire la rezultatele financiare ale companiei
- gestionarea Registrului Financiar conform tuturor documentelor intrate si iesite la serviciul economic
- elaborarea de analize, rapoarte si informari privind performantele
economice-finanaciare ale companiei
- mentinerea relatiei functionale cu salariatii companiei in vederea incadrarii bugetare a diferitor cheltuieli
- verificarea si avizarea Programului Anual al Achizitiilor
- avizarea tuturor referatelor de necesitate si tuturor notelor de achizitie in conformitate cu BVC-ul aprobat
- verificarea tuturor cheltuielilor efectuate cu BVC-ul aprobat in vederea calcularii bugetului ramas la fiecare sfarsit de luna
- intocmirea situatiei imprumutului ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei capitalului social ramas dupa cheltuielile lunare
- intocmirea situatiei cu total cheltuieli defalcate pe linii bugetare
- urmarirea constanta a executiei bugetare de venituri si cheltuieli
- evaluarea ofertelor din punct de vedere financiar si daca se incadreaza
in bugetul aprobat
- mentinerea relatiei functionale cu CFP
- intocmire adrese catre DGE,DGC - PMB |
|
01.10.2013 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil sef Responsabilitati: Evidenta contabilitate client:
- contabilitate primara: inregistrarea tuturor documentelor (cheltuieli,venituri,banca,etc)
- intocmire registru de casa, jurnal banca, jurnal vanzari, jurnal cumparari, registru jurnal, balanta
- inchidere luna si intocmirea declaratiilor lunare/trim
- intocmire situatii financiare
- intocmire dosar personal (contracte de munca, acte aditionale, etc)
- payroll
- constanta comunicare cu clientul ( informare solduri clienti/furnizori, intocmire OP uri) |
|
01.09.2012 - 30.09.2013 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil sef Responsabilitati: Functia mea de contabil sef include responsabilitati de Contabil Sef si Manager. Printre responsabilitatile mele se enumera: tinerea in evidenta a veniturilor si cheltuielilor (rapoarte saptamanele pentru a analiza punctul de profitabilitate al salonui, tinand cont de consumul pe client/zi/saptamana); relatia cu furnizorii nostrii(comenzi, inventar, contracte, servicii,plati); relatia cu clientii (intretinerea bazei de date a clientilor, continua inovatie pentru ca serviciile noastre sa fie mereu profesioniste, accesibile si
comode - organizare de seminarii pentru angajati, oferte/promotii/carduri de fidelitate client); relatia cu statul (evidenta contabila/fiscala a companiei, raspunderea in fata autoritatilor/controlului). |
|
01.04.2011 - 28.05.2011 Departament: audit / consultanta Titlu Job: contabil junior - practica obligatorie pentru facultate Responsabilitati: Inregistrarea tuturor documentelor pentru o firma de prestari servicii pe durata unei luni si pregatirea situatiilor financiare pentru luna respectiva. La final, am pregatit un dosar de practica si l-am prezentat in fata unei comisii la examenul de practica. Realizari: Dobandirea experientei de a inregistra contabilitatea unei firme pe durata unei luni si a obtine nota 10 la examenul de practica, care a analizat profesionalismul cu care dosarul de practica a fost creat si sustinut. |
|
15.05.2008 - 15.06.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: bookeeper Responsabilitati: Ca junior accountant ajutam la introducerea datelor in baza de date (facturi, chitante, bonuri fiscale). Totodata, pregateam declaratii necesare pentru ANAF. Realizari: Punerea in practica a teoriei dobandita pe parcursul a cei trei ani de facultate si dezvoltarea abilitatii de a indeplini sarcinile unui contabil. |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2012 Masterat: ACCOUNTING AND MANAGEMENT CONTROL la LUND UNIVERSITY SCHOOL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT din LUND, SUEDIA. CU PREDARE IN LIMBA ENGLEZA
2008 - 2011 Facultate: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI. CU PREDARE IN LIMBA ENGLEZA
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: MATE-INFO la COLEGIUL NATIONAL IULIA HASDEU din BUCURESTI.
Facultati in straiatate Master in Accounting and Management Control in Suedia la Lund University / 2011-2012 Premii Certificari
Jun 2013 - Jul 2013: INSPECTOR RESURSE UMANE
Voluntariat
Sep 2011 - Jun 2012: Language Café Project at Fågelskolan
The Language Café project is a tutoring and socio-cultural programme for international students and Swedish pupils from grade 8 and 9 (age 13-15) of the compulsory school. Students and pupils meet in the school café in a relaxed atmosphere to discuss and chat about different aspects of their countries and ours, such as culture, family life, every day activities and language issues.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) spaniolă(mediu,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|