de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.04.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1996

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional consta in dezvoltarea unei cariere care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor,dobindite prin perfectionare activa si continua si prin expertienta acumulata la locurile de munca anterioare.Consider ca detin aptitudinile si calificarile necesare accesarii unui post de Econimist- Contabil , indiferent de profilul agricol , productiv,comercial sau axat pe servicii ori consultanta al unei intreprinderi economice Sunt o persoana dinamica , organizata , aptitudini de analiza si sinteza in calcule matematice ,diverse rapoarte,plan de afaceri; -planificare organizatorica si viziune de ansamblu asupra ansamblului departamentelor functionale din cadrul unitatii economice; -inalt nivel de constiinciozitate si dedicare in indeplinierea profesionista si cu placere a sarcinilor din domeniul de interes ales; -flexibilitate mare,adaptare rapida la mediul social al intreprinderii,capacitate deosebita de socializare si relationare;

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Organizarea, coordonarea si controlul activitatii de gestiune contabila si evidenta contabila a societatii. Coordonarea si supervizarea tuturor activitatilor contabile din firma.
Studierea permanentaa legislatiei in domeniul financiar-contabil si aplicarea ei in cadrul firmei. Elaborarea si implementarea sistemului de evidentacontabila a firmei.
Organizarea si efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.
Elaborarea si implementare asistemului de evidenta contabila a firmei. Asigurarea, intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare Verificacorea corectitudinii inregistrarilor contabile.
Reprezentarea societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile si in special cu Administratia Financiara.
Urmarirea permanenta a legislatiei din domeniul financiar-contabil si asigura respectarea acesteia Cooperarea cu Consilierul Juridic al firmei cu privire la legislatia economica in vigoare. Întocmeste si verifica balanta, bilantul anual, inventarul societatii Întocmeste situatii financiare si rapoarte la solicitarea Adunarii Generale a Asociatilor, a Administratorului / Directorului General, a Directorului Comercial sau a altor persoane abilitate.
Elaborarea bilantul contabil al firmei la sfârsitul fiecarui an financiar.
Realizarea contului de rezultate si al balantei.
Elaborarea tabloului de disponibilitati.

01.01.2015 - 31.01.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist -contabil

Responsabilitati:

Organizarea si conducerea evidentei salariale, contabile,financiare si de gestiune integrale pana la nivel de bilant ,inclusiv ,pentru un numar divers de societati comerciale din diferite domenii de activitate,respectiv: productie,comert,agricultura,prestari servicii,achizitii si livrari intracomunitare,import-export.etc
Efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Intocmirea de declaratii pentru diverse institutii pentru care societatile tinute in evidenta,aveau obligatii declarative.
Efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Intocmirea si redactarea contractelor comerciale interne sau externe , activitati administrative , trierea sortarea si arhivarea documentelor , organizarea , asigurarea si coordonarea logistica pentru clientii si furnizorii companiilor .
Asistent manager pentru accesarea si implementarea proiectelor din fonduri europene ( Proiectele “ Sere de legume cu sectie de procesare , proiecte finalizate ) .
Cunostinte avansate de operere PC , experienta avansata in utiliarea pachetului de programe M.S. Office, EMCS – Stocuri si Miscari pentru importuri si exporturi .
Corespondenta prin e-mail cu furnizorii externi ,transmiterea si primirea comenzilor a documentelor , verificarea si urmarirea acestora , plati efectuate internet-banking , interne si externe .
Inclinatia mea spre diversitate m-a ajutat sa acumulez cunostinte si experienta in urmatoarele domenii:

- contabilitate: am trecut prin toate palierele acestui domeniu, de la contabilizarea documentelor primare, pana la intocmirea si vizarea situatiilor financiare anuale, iar interdependenta dintre departamentul contabil si celelalte departamente din cadrul unei societati mi-a oferit posibilitatea sa analizez situatiile din diferite unghiuri, reusind astfel sa i-au decizii fundamentate;

- fiscalitate: studiul si aplicarea legislatiei fiscale;

- financiar: urmarire cash-flow, efectuarea de plati/incasari interne si externe;

- resurse umane: intocmirea dosarelor de personal, a fiselor de post, a contractelor de munca, a statelor de plata, a declaratiilor lunare de personal, Revisal, regulament intern si a altor acte legate de personal;

- administrativ: din necesitate am preluat deseori atributii din zona administrativa si am fost suport direct pentru managerii companiilor in care mi-am desfasurat activitatea pana in prezent. Nivelul managerial mi se pare unul incitant. Din aceasta pozitie informatiile pot fi analizate atat pe verticala, cat si pe orizontala, iar rezultatul depinde de dibacia celui care le-a analizat.

01.01.2007 - 31.12.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: econimist

01.07.1999 - 31.12.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

01.01.1994 - 30.06.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la U:V.G: ARAD din ARAD.

Premii

Proiecte
Feb 2011 - Aug 2014: SERE DE LEGUME CU SECTIE DE PROCESARE
IMPLEMETARE PROIECTE FONDURI EUROPENE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close