 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 27.04.1971 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.05.1996
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional consta in dezvoltarea unei cariere care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor,dobindite prin perfectionare activa si continua si prin expertienta acumulata la locurile de munca anterioare.Consider ca detin aptitudinile si calificarile necesare accesarii unui post de Econimist- Contabil , indiferent de profilul agricol , productiv,comercial sau axat pe servicii ori consultanta al unei intreprinderi economice
Sunt o persoana dinamica , organizata , aptitudini de analiza si sinteza in calcule matematice ,diverse rapoarte,plan de afaceri;
-planificare organizatorica si viziune de ansamblu asupra ansamblului departamentelor functionale din cadrul unitatii economice;
-inalt nivel de constiinciozitate si dedicare in indeplinierea profesionista si cu placere a sarcinilor din domeniul de interes ales;
-flexibilitate mare,adaptare rapida la mediul social al intreprinderii,capacitate deosebita de socializare si relationare;
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2018 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil sef Responsabilitati: Organizarea, coordonarea si controlul activitatii de gestiune contabila si evidenta contabila a societatii. Coordonarea si supervizarea tuturor activitatilor contabile din firma.
Studierea permanentaa legislatiei in domeniul financiar-contabil si aplicarea ei in cadrul firmei. Elaborarea si implementarea sistemului de evidentacontabila a firmei.
Organizarea si efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.
Elaborarea si implementare asistemului de evidenta contabila a firmei. Asigurarea, intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare Verificacorea corectitudinii inregistrarilor contabile.
Reprezentarea societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile si in special cu Administratia Financiara.
Urmarirea permanenta a legislatiei din domeniul financiar-contabil si asigura respectarea acesteia Cooperarea cu Consilierul Juridic al firmei cu privire la legislatia economica in vigoare. Întocmeste si verifica balanta, bilantul anual, inventarul societatii Întocmeste situatii financiare si rapoarte la solicitarea Adunarii Generale a Asociatilor, a Administratorului / Directorului General, a Directorului Comercial sau a altor persoane abilitate.
Elaborarea bilantul contabil al firmei la sfârsitul fiecarui an financiar.
Realizarea contului de rezultate si al balantei.
Elaborarea tabloului de disponibilitati. |
|
01.01.2015 - 31.01.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist -contabil Responsabilitati: Organizarea si conducerea evidentei salariale, contabile,financiare si de gestiune integrale pana la nivel de bilant ,inclusiv ,pentru un numar divers de societati comerciale din diferite domenii de activitate,respectiv: productie,comert,agricultura,prestari servicii,achizitii si livrari intracomunitare,import-export.etc
Efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Intocmirea de declaratii pentru diverse institutii pentru care societatile tinute in evidenta,aveau obligatii declarative.
Efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Intocmirea si redactarea contractelor comerciale interne sau externe , activitati administrative , trierea sortarea si arhivarea documentelor , organizarea , asigurarea si coordonarea logistica pentru clientii si furnizorii companiilor .
Asistent manager pentru accesarea si implementarea proiectelor din fonduri europene ( Proiectele “ Sere de legume cu sectie de procesare , proiecte finalizate ) .
Cunostinte avansate de operere PC , experienta avansata in utiliarea pachetului de programe M.S. Office, EMCS – Stocuri si Miscari pentru importuri si exporturi .
Corespondenta prin e-mail cu furnizorii externi ,transmiterea si primirea comenzilor a documentelor , verificarea si urmarirea acestora , plati efectuate internet-banking , interne si externe .
Inclinatia mea spre diversitate m-a ajutat sa acumulez cunostinte si experienta in urmatoarele domenii:
- contabilitate: am trecut prin toate palierele acestui domeniu, de la contabilizarea documentelor primare, pana la intocmirea si vizarea situatiilor financiare anuale, iar interdependenta dintre departamentul contabil si celelalte departamente din cadrul unei societati mi-a oferit posibilitatea sa analizez situatiile din diferite unghiuri, reusind astfel sa i-au decizii fundamentate;
- fiscalitate: studiul si aplicarea legislatiei fiscale;
- financiar: urmarire cash-flow, efectuarea de plati/incasari interne si externe;
- resurse umane: intocmirea dosarelor de personal, a fiselor de post, a contractelor de munca, a statelor de plata, a declaratiilor lunare de personal, Revisal, regulament intern si a altor acte legate de personal;
- administrativ: din necesitate am preluat deseori atributii din zona administrativa si am fost suport direct pentru managerii companiilor in care mi-am desfasurat activitatea pana in prezent. Nivelul managerial mi se pare unul incitant. Din aceasta pozitie informatiile pot fi analizate atat pe verticala, cat si pe orizontala, iar rezultatul depinde de dibacia celui care le-a analizat. |
|
01.01.2007 - 31.12.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: econimist |
|
01.07.1999 - 31.12.2007 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist |
|
01.01.1994 - 30.06.1999 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist |
| studii | |
|
Facultati: 2002 - 2006 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la U:V.G: ARAD din ARAD.
Premii Proiecte
Feb 2011 - Aug 2014: SERE DE LEGUME CU SECTIE DE PROCESARE
IMPLEMETARE PROIECTE FONDURI EUROPENE
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|