Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.10.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2006

obiectiv

 

Pasiunea veche pentru contabilitate si resurse umane ma indeamna sa continui pe acest drum si sunt decisa sa lucrez pe termen lung in acest domeniu.Pregătirea teoretică realizată în cadru studiilor de calificare m-au ajutat la optimizarea activitatilor desfasurate din cadrul societatilor unde am lucrat .

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un mediu de lucru stabil

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar si inspector resurse umane

Responsabilitati:

Contabilitate primara- Introducerea in programul contabil ( Saga soft) a datelor contabile primare.
Resurse Umane - Gestionarea Serviciului Personal ( recrutare, selectie, contracte de munca, fise post, transmitere revisal, state plata ).

01.06.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar si inspector resurse umane

Responsabilitati:

Resuse Umane-Planificarea, organizarea si supervizarea intregii activitati de resurse umane - Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea societatii - Anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum si in presa, in incinta intreprinderii si stabilirea datei concursului - Participarea la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si asigurarea de corecta desfasurare a concursurilor scrise; comunicarea rezultatelor candidatilor, - Urmarirea activitatii de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CCM - Planificarea si coordonarea orientarii noilor angajati, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii - Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate - Controlarea activitatii de inregistrare a actelor , a contractelor individuale de munca, prestari servicii, evidenta concediilor medicale, pontajul,calcul salarii, verificarea corectitudinii acestora - Coordonarea, realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor - Coordonarea activitatii de reactualizare a fiselor de post - Coordonarea activitatii de protectie si securitate in munca si P.S.I.; - Realizarea si raportarea situatiilor cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc. - Coordonarea activitatii de organizare la nivel de societate, urmarind modificarile in structura la organigrama si RI - Participarea la solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor - Elaborarea procedurii de lucru in cadrul biroului, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performantelor profesionale) si asigurarea de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii - Analiza periodica a indicatorilor calitatii proprii compartimentului si urmarirea implementarii actiunilor corective - Stabilirea unui contact permanent cu reprezentantii angajatilor - Supervizarea si respectarea normelor de protectia muncii si comunicarea rezultatelor controalelor managerului - Supervizarea si intretinerea bazei de date a angajatilor.
Contabilitate primara:Coordonarea activitatii contabilitatii primare a societatii
Gestionarea si inregistrarea documentelor contabile:nir-uri,bonuru de consum,situatie lucrari in curs,facturi,plati,rapoarte financiare,extrase bancare
Gestionarea intrumentelor de plata primite de la clienti
Gestionarea instrumentelor de plata emise catre furnizori si urmarirea efectuarii platii la data scadentei
Notificarea clientilor privind efectuarea platilor la date scadente si urmarirea incasarilor
Reprezentarea societatii in fata organelor de control
Mentinerea relatiilor cu furnizori si clienti
Participarea periodica la inventare

01.11.2010 - 30.06.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil - secretariat-resurse umane

Responsabilitati:

Operare computer:
CONTABILITATE- SECRETARIAT
- intretinerea relatiilor comerciale cu clientii si furnizorii companiei
- lansare comenzi furnizori
- introducere facturi furnizori in soft contabil
- facturare catre clienti
- operare in softul de gestiune al companiei
- devize de lucrari
-rapoarte de interventie
-certificate de garantie
- introducere plati in softul de gestiune
- alte sarcini administrative.(rel cu administratia financiara, cu registrul comertului, cu itm etc.)

01.09.2008 - 31.03.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil-secretariat-resurse umane

Responsabilitati:

contabilitate primara -
Operare computer:
- intretinerea relatiilor comerciale cu clientii si furnizorii
- lansare comenzi furnizori
- introducere facturi furnizori in soft contabil
- facturare catre clienti
- operare in softul de gestiune al societatii
- calcul cost produs
- introducere plati in softul de gestiune
- alte sarcini administrative.

01.03.2008 - 31.12.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil - secretariat- resurse umane

Responsabilitati:

Operare computer:
- intretinerea relatiilor comerciale cu clientii si furnizorii
- lansare comenzi furnizori
- introducere facturi furnizori in soft contabil
- facturare
- operare in softul de gestiune al societatii
- calcul pret vanzare
- introducere plati in softul de gestiune
- alte sarcini administrative.

01.03.2007 - 31.03.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar/resurse umane

Responsabilitati:

contabilitatea primara - completare OP-uri, bilete la ordin, depunere si ridicare numerar de la banca ,evidenta furnizori si a datoriilor fata de ei, evidenta clienti si a datoriilor lor fata de societate , NIR -uri, emitere facturi catre clienti etc),relatia itm ,protectia muncii si psi.

01.03.1992 - 31.03.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar/resurse umane

Responsabilitati:

TOT CE TINE DE CONTABILITATEA PRIMARA SI RESURSE UMANE.

studii

 

Activitati extracurriculare

Disponibilitate lucru in echipa
Punctualitate reala
Rezistenta la stres
Capacitate organizatorica
Seriozitate, Altruism
Munca in conditii de stres
Rezistenta la efort intelectual
Adaptabilitate
Capacitate de analiza profunda
Capacitate de coordonare
Abilitati de negociator
Capacitate de a lua decizii
Perseverenta
Spirit intuitiv, empatic
Responsabilitate

Premii

cursuri: inspector resurse umane,inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI,contabilitate primara asistata de calculator program conta pro, curs de contabilitate financiara asistata de calculator program saga

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close