Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1983

obiectiv

 

Departament: Imobiliare, Vanzari, Altele, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - 30.11.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
- sa sorteze documentele pentru arhivare;
- sa realizeze inventarierea lunara a marfurilor si a bunurilor din patrimoniu;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;
- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei ;
- emite si tine evidenta facturilor emise ;
- opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa ;
- incasarile si platile, numerar sau prin banca ;
- inregistreaza si tine evidenta facturilor furnizorilor ;
- Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
- Intocmeste situatii saptamanale cu platile catre furnizori.

01.11.2009 - 31.10.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager administrativ

Responsabilitati:

- Managementul activitatii financiare;
- Administrarea bugetului de cheltuieli si a cash flow-ului;
- monitorizarea evolutiei proiectelor in derulare;
- Reprezentarea companiei in chestiuni administrative( in relatia cu autoritati,organe de control, in activitati bancare);
- Responsabil de respectarea de catre companie a prevederilor legale referitoare la medicina muncii, protectia muncii, PSI;
- raportari lunare de monitorizarea a activitatii financiare catre actionari;
- Emiterea comenzilor de aprovizionare cu marfa catre furnizori;
- Inregistrarea facturilor de marfa si bineinteles receptia lor;
- Emiterea facturilor catre clienti;
- Realizarea registrului de casa;
- Analiza rapoartelor de vanzari si a rapoartelor de productie, a stocurilor si supervizarea rulajelor de stoc, a inventarelor;
- Contabilitate primara;

01.11.2008 - 31.07.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale
- Emitere facturi clienti;
- Control facturi;
- Verificare si inregistrare facturi;
- Relatii cu clientii : verificari si confirmari de solduri;
- Efectuarea de punctaje pe facturi si plati, inventarierea stocuri, nota intrare
receptie facturi;
- Intocmirea situatiilor bancare, precum si a tuturor documentelor necesare
relatiilor cu banca;
- Realizarea registrelor de casa;
- Inregistrarea facturilor in sistemul de contabilitate;
- Alte operatiuni de contabilitate primara.

01.09.2006 - 29.02.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale
- preia si transmite mesaje;
- redacteaza corespondenta simpla;
- expediaza corespondenta;
- primeste vizitatorii;
- organizeaza sedinte, conferinte;
- organizeaza agenda sefului;
- are cunostinte de contabilitate;
- participa la intalnirile de afaceri;
operare PC;
- facturare catre clientii tuturor departartamentelor (audit, contabilitate,
salarizare, consultanta).

02.05.2005 - 31.08.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatarita

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: AUDIT FINANCIAR CONTABIL la SPIRU HARET din BUBURESTI.
2007 - 2010 Facultate: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la SPIRU HARET din BUCUREȘTI.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: UMAN la GRUP ȘCOLAR GEORGE CALINESCU din BUCURESTI.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close